Αξιότιμη κυρία Υφυπουργέ,
Σας αποστέλλω αυτήν την επιστολή για να σας εκφράσω τον προβληματισμό μου ,τον οποίο θεωρώ πως μοιράζομαι με όλους τους υπόλοιπους μαθητές της Γ' Λυκείου οι οποίοι επιδιώκουν να εξεταστούν στις πανελλήνιες εξετάσεις της φετινής χρονιάς.
Επικρατεί η άποψη πως η φετινή σχολική χρονιά δεν διαφέρει από αυτές πριν την εμφάνιση της COVID-19 καθώς η διεξαγωγή των σχολικών μαθημάτων γίνεται διά ζώσης .Έτσι συμμεριζόμενη αυτήν την άποψη δεν προγραμματίζετε την μείωση την εξεταστέας ύλης για τις πανελλήνιες εξετάσεις.
Αποφάσισα να μεταφέρω μερικές από τις καταστάσεις που επικρατούν αυτήν την περίοδο στα σχολεία μας ώστε να προσπαθήσω να σας παρακινήσω να επανεξετάσετε την παραπάνω σας απόφαση.
Επιβεβαιώνω πως σε περίπτωση νόσησης καθηγητών από την COVID-19 υπάρχει μέριμνα από το Υπουργείο Παιδείας για την άμεση αναπλήρωση των μαθημάτων από άλλους καθηγητές. Όμως η νόσηση ενός μαθητή δεν επιτρέπει την διεξαγωγή του μαθήματος. Η αναμφισβήτητα απαραίτητη πραγματοποίηση διαγωνιστικού test για τη COVID-19 μας οδηγεί στο να χάνουμε μια η και δύο μέρες μαθημάτων.
Τις τελευταίες εβδομάδες εξαιτίας τις έξαρσης του ιού και της νόσησης πολλών συμμαθητών μου αναγκαστήκαμε να παρακολουθήσουμε δύο με τρεις ημέρες μαθημάτων την κάθε εβδομάδα. Το γεγονός αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως παρακολουθούμε περίπου το 50% των μαθημάτων που θα παρακολουθούσαν υπό τις συνθήκες που επικρατούσαν τα περασμένα χρόνια πριν την εμφάνιση του κορωνοιού.
Επίσης θα ήθελα να επισημάνω πως στα περισσότερα σχολεία όπως και στο δικό μου τα μαθήματα των κατευθύνσεων παρακολουθούνται από μαθητές διαφορετικών τμημάτων. Αν λοιπόν νοσήσει ένας μαθητής από ένα τμήμα θα απουσιάζει από την τάξη ένα μεγάλο μέρος των μαθητών. Στην προκειμένη περίπτωση ο καθηγητής καλείται να επιλέξει αν θα πραγματοποιηθεί το μάθημα με ένα μεγάλο έλλειμμα μαθητών η Όχι. Στην περίπτωση που το μάθημα πραγματοποιηθεί τα παιδιά που απουσιάζουν δεν έχουν την ευκαιρία να διδαχθούν ένα μέρος της ύλης. Αλλά και στην περίπτωση που το μάθημα δεν πραγματοποιηθεί θα καθυστερήσει η παράδοση του.
Δεν αμφισβητώ το γεγονός πως πάρα τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στα σχολεία μας είναι πιθανόν να μπορέσει να διδαχθεί η ύλη χάρη στις υπερπροσπάθειες των καθηγητών μας . Ωστόσο είμαι βέβαιη πως τα στενά χρονικά περιθώρια ,που θα έχουμε στην διάθεσή μας ,δεν θα μας επιτρέψουν να εμβαθύνουμε στα διδασκόμενα μαθήματα αλλά και να τα κατανοήσουμε πλήρως.
Έχω την ελπίδα πως η επιστολή μου θα σας οδηγήσει σε πρόσθετες σκέψεις ώστε να αναθεωρήσετε την απόφαση σας μειώνοντας την ύλη των πανελληνίων εξετάσεων και απαλλάσσοντας εμάς τους μαθητές της Γ Λυκείου από την δυσαρέσκειά και από ένα κομμάτι του έντονου άγχους μας .
Με εκτίμηση,
Βασιλεία Ελευθερία Κουκουμέρια,
μαθήτρια της Γ τάξης του Μουσικού Σχολείου Δράμας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη