Κάλυψη διδακτέας ύλης: Σύντομος χρηστικός οδηγός από τους συντονιστές (Ή, αλλιώς, να ’χαμε να λέγαμε)
Υπάρχει κάποια υποψία στη σκέψη των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, για προϋπάρχοντα μαθησιακά κενά που προέκυψαν λόγω κλειστών σχολείων και τηλεκπαίδευσης;

Διαβάζω στα μέιλ που μας στέλνει το σχολείο μου τις «Προτάσεις εξομάλυνσης της πορείας εξέλιξης της ύλης» από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου για τα μαθήματα που η κάλυψη της ύλης δεν έχει προχωρήσει ικανοποιητικά.

Ως προτάσεις καταγράφονται:

  1. Προσθήκη διδακτικών ωρών στο Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του σχολείου για την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών, μετά από συνεννόηση ανάμεσα στον Διευθυντή, τον/την διδάσκοντα/-ουσα και τον Σύλλογο Διδασκόντων.
  2. Εβδομαδιαίος προγραμματισμός από τον/την διδάσκοντα/-ουσα με ακριβές χρονοδιάγραμμα διδασκαλίας των κειμένων/ενοτήτων της ύλης για τον υπολειπόμενο χρόνο έως τη λήξη του διδακτικού έτους.
  3. Επιτάχυνση του ρυθμού εξέλιξης/ανάπτυξης της ύλης, δεδομένου (ή υπό την προϋπόθεση) ότι οι μαθητές/-τριες έχουν εξοικειωθεί με τη μεθοδολογία και τα βασικά στοιχεία του μαθήματος στο 1ο τετράμηνο.

Και αναρωτιέμαι:

1. Τι ακριβώς πάει να πει «Προσθήκη διδακτικών ωρών στο Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του σχολείου»;

2. Οι συντονιστές πιστεύουν ότι η ύλη μένει πίσω γιατί δεν κάνουμε σωστό προγραμματισμό ή είμαστε «τα ζώα μου αργά»;

3. Υπάρχει κάποια υποψία στη σκέψη τους για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, για προϋπάρχοντα μαθησιακά κενά που προέκυψαν λόγω κλειστών σχολείων και τηλεκπαίδευσης, για 26άρια τμήματα με διαφορετικά επίπεδα μαθητών, για απουσίες μαθητών και καθηγητών λόγω covid, για κενά εκπαιδευτικών που καλύφτηκαν τον Νοέμβριο και πάει λέγοντας; Και αν υπάρχει τέτοια υποψία, θα μιλήσουν τα στελέχη της Εκπαίδευσης δημοσίως για αυτά;

Ή κάνουμε copy-paste μία κονσέρβα με «προτάσεις» και βγάλαμε την υποχρέωση, ρίχνοντας όλο το βάρος στον εκπαιδευτικό;

* Πρόεδρος Δ.Σ. ΕΛΜΕ Ρεθύμνου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες