ΣΥΡΙΖΑ: Μεθοδεύσεις Κεραμέως για ακύρωση επιλογής Υπηρεσιακής Γραμματέως του ΥΠΑΙΘ
ΣΥΡΙΖΑ: Σε μια νέα προκλητική και αντιδημοκρατική παρέμβαση για τον κομματικό έλεγχο της Δημόσιας Διοίκησης προέβη η κυβέρνηση της ΝΔ

Για μεθοδεύσεις και αντιδημοκρατική παρέμβαση για τον κομματικό έλεγχο της Δημόσιας Διοίκησης, κατηγορεί την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας ο ΣΥΡΙΖΑ.

Σε ερώτηση που κατέθεσαν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον τομεάρχη Παιδείας Νίκο Φίλη προς την υπουργό Παιδείας, η αξιωματική αντιπολίτευση κατηγορεί την κ.Κεραμέως ότι ενώ  όφειλε να εκδώσει τη σχετική πράξη διορισμού της επιλεγείσας από τον ΑΣΕΠ και πρώτης καταταγείσας στον οικείο αξιολογικό πίνακα υπηρεσιακής Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ, , άλλως παρέλειπε οφειλόμενη νόμιμη ενέργεια, καθυστερούσε τον διορισμό μέχρι και την ουσιαστικά ακύρωσή του με το άρθρο 61 του ν. 4903/2022 και ακολούθως με την προσφάτως επαναπροκήρυξη της θέσης σύμφωνα με την 1ΥΓ/2022 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

«Η υπουργός Παιδείας με την προκείμενη νομοθέτηση – μεθόδευση καταφεύγει σε πρακτικές του παρελθόντος που υπονομεύουν, μεταξύ άλλων, την αρχή της αξιοκρατίας, προκαλεί εντάσεις στο εσωτερικό της Διοίκησης και προσδίδει άλλα χαρακτηριστικά στην οργάνωση και λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης που απέχουν παρασάγγας από κάθε προσπάθεια εκσυγχρονισμού της Δημόσιας Διοίκησης, αντίθετα ευνοούν τον ασφυκτικό κομματικό έλεγχο, τις πελατειακές σχέσεις και την ευνοιοκρατία», καταλήγουν οι βουλευτές.

Η ερώτηση


Προς την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα : «Να σταματήσει έστω και τώρα η μεθόδευση της κυβέρνησης για την ακύρωση της επιλογής της Υπηρεσιακής Γραμματέως του ΥΠΑΙΘ που έγινε από το ΑΣΕΠ στις 26/2/2020»


Σε μια νέα προκλητική και αντιδημοκρατική παρέμβαση για τον κομματικό έλεγχο της Δημόσιας Διοίκησης προέβη η κυβέρνηση της ΝΔ. Καθιστώντας για μια ακόμη φορά καταγέλαστες τις διακηρύξεις της περί “επιτελικού κράτους”, “ αριστείας” και “αξιοκρατίας”.

Συγκεκριμένα, στην Τροπολογία 1227/39 1.3.2022, η οποία ενσωματώθηκε στον ν. 4903/2022 (άρθρο 61), διαλαμβάνονταν διατάξεις που αφορούσαν την Υπηρεσιακή Γραμματέα του υπουργείου Παιδείας. Με την προκείμενη νομοθέτηση η κυβέρνηση της ΝΔ λειτούργησε τιμωρητικά απέναντι στην επιλεγείσα από τον ΑΣΕΠ για τη θέση της Υπηρεσιακής Γραμματέως, καθώς προβλέφθηκε η επαναπροκήρυξη της θέσης, ενώ η υπουργός Παιδείας επί δύο και πλέον έτη δεν προέβη στον διορισμό της, ως όφειλε. Επισημαίνεται ότι η επιλογή της Υπηρεσιακής Γραμματέως έγινε από τον ΑΣΕΠ στις 26/02/2020 σύμφωνα με το ν. 4622/2019, σε συνέχεια σχετικής διαδικασίας επιλογής του ΑΣΕΠ κατόπιν πρόσκλησης με μοριοδοτούμενα προσόντα και η επιλεγείσα κατετάγη πρώτη, καθώς συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία.

Ενώ η υπουργός Παιδείας όφειλε να εκδώσει τη σχετική πράξη διορισμού της επιλεγείσας από τον ΑΣΕΠ και πρώτης καταταγείσας στον οικείο αξιολογικό πίνακα, άλλως παρέλειπε οφειλόμενη νόμιμη ενέργεια, καθυστερούσε τον διορισμό μέχρι και την ουσιαστικά ακύρωσή του με το άρθρο 61 του ν. 4903/2022 και ακολούθως με την προσφάτως επαναπροκήρυξη της θέσης σύμφωνα με την 1ΥΓ/2022 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Η υπουργός Παιδείας με την προκείμενη νομοθέτηση – μεθόδευση καταφεύγει σε πρακτικές του παρελθόντος που υπονομεύουν, μεταξύ άλλων, την αρχή της αξιοκρατίας, προκαλεί εντάσεις στο εσωτερικό της Διοίκησης και προσδίδει άλλα χαρακτηριστικά στην οργάνωση και λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης που απέχουν παρασάγγας από κάθε προσπάθεια εκσυγχρονισμού της Δημόσιας Διοίκησης, αντίθετα ευνοούν τον ασφυκτικό κομματικό έλεγχο, τις πελατειακές σχέσεις και την ευνοιοκρατία. Σημειωτέον, ότι με το αριθ. 23/19-5-2020 έγγραφο η Π.Ο.Σ.Υ.Π. είχε καταγγείλει τον ευτελισμό των διοικητικών διαδικασιών στο Υπουργείο, με πιο πρόσφατο -τότε- παράδειγμα την επιλογή της Υπηρεσιακής Γραμματέως που έγινε από τον ΑΣΕΠ στις 26/02/2020 και μετά από 3 μήνες ακόμη δεν είχε τοποθετηθεί και αναλάβει τα καθήκοντα της, ενώ προειδοποιούσε ότι κάθε κωλυσιεργία εφεξής θα φανερώνει μόνο σκοπιμότητα. Το θέμα αυτό, άλλωστε, είχαμε επισημάνει και στην από 10-6-2020 ερώτηση μας προς την υπουργό.

Κατόπιν των ανωτέρω Ερωτάται η κ. Υπουργός :

Προτίθεται να προβεί άμεσα στην κατάργηση της παρ. 5 του άρθρου 61 του ν. 4903/2022 και την παύση κάθε απορρέουσας από την ανωτέρω διάταξης ενέργειας, καθώς και να διορίσει την ήδη επιλεγείσα στις 26/02/2020 από τον ΑΣΕΠ Υπηρεσιακή Γραμματέα;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideutikoi
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
Καινοτόμες παιδαγωγικές μέθοδοι στην προσχολική εκπαίδευση – Συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Κέρκυρας σε πρόγραμμα Erasmus+
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
tempi
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων
Nέο ηχητικό ντοκουμέντο με μητέρα επιζώντα να καλεί στο «112»
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων