ΕΠΑΛ
Το χρονικό διάστημα υποβολής των αιτήσεων των ενδιαφερόμενων μαθητών/τριών στις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ορίζεται για το σχ.έτος 2021-2022, από τις 11 Μαΐου 2022 έως και τις 17 Μαΐου 2022

Με εγκύκλιο της υφυπουργού παιδείας κ.Ζέττας Μακρή, υπενθυμίζεται στις Δ/νσεις Δευτ/θμιας Εκπ/σης και στις σχολικές μονάδες ΕΠΑ.Λ. της χώρας το δικαίωμα συμμετοχής από το σχ. έτος 2019-2020 και εφεξής στις εξετάσεις Μαΐου-Ιουνίου και στην ειδική εξεταστική Ιουνίου κάθε σχολικού έτους, με σκοπό την εγγραφή στη Γ΄ τάξη εσπερινού ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης ή τη μετεγγραφή στη Γ΄ τάξη ημερήσιου ή άλλου εσπερινού ΕΠΑ.Λ., μαθητών/τριών των περιπτώσεων που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 151 του ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70/τ. Α΄/07-05-2019), όπως οι περιπτώσεις αυτές περιγράφονται και στην ορθή επανάληψη της με αρ. πρωτ. Φ13α/61017/Δ4/22-05-2020 εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Ποιους αφορά

Η  Φ13α/61017/Δ4/22-05-2020 εγκύκλιος, αναφέρει τα εξής:

Α1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Σύμφωνα με το ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70/τ. Α΄/07-05-2019) και τη με αρ. πρωτ. Φ4/53112/Δ4 (ΦΕΚ 1766/τ.Β΄/08-05-2020) Υ.Α., δικαίωμα συμμετοχής στις εξετάσεις Μαΐου-Ιουνίου και στην ειδική εξεταστική Ιουνίου με σκοπό την εγγραφή στη Γ΄ τάξη εσπερινού ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησης ή τη μετεγγραφή στη Γ΄ τάξη ημερήσιου ή άλλου εσπερινού ΕΠΑ.Λ. έχουν:

1) Μαθητές της Γ΄ τάξης εσπερινού ΕΠΑ.Λ. τετραετούς φοίτησης οι οποίοι δεν προήχθησαν στην ειδική εξεταστική περίοδο Σεπτεμβρίου  και έχουν Β.Ε.Ε. μικρότερο του εννέα και 0,5 (9,5) σε μάθημα ή σε μαθήματα Τομέα της Γ΄ τάξης, όπως αυτά καθορίζονται με τη με αρ. πρωτ. Φ4/72379/Δ4/09-05-2019 (ΦΕΚ 1675/Β΄/14-05-2019) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ. (Άρθρο 151, παρ. 2γ, περ. ββ)

2) Μαθητές της Γ΄ τάξης εσπερινού ΕΠΑ.Λ. τετραετούς φοίτησης  των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται ανεπαρκής. (Άρθρο 151, παρ. 2δ)

3) Μαθητές οι οποίοι είχαν προαχθεί από τη Β΄ τάξη εσπερινού ΕΠΑ.Λ. του ν. 4386/2016 και:
α) δεν συνέχισαν τη φοίτησή τους ή
β) είχαν ανεπαρκή φοίτηση στη Γ΄ τάξη  ή
γ) δεν προήχθησαν από τη Γ΄ τάξη  ή
δ) είχαν Β.Ε.Ε. μικρότερο του εννέα και 0,5 (9,5) σε μάθημα ή σε μαθήματα Τομέα όπως αυτά καθορίζονται με τη με αρ. πρωτ. Φ4/72379/Δ4/09-05-2019 (ΦΕΚ 1675/Β΄/14-05-2019) Υ.Α. του Υ.ΠΑΙ.Θ. και δεν συνέχισαν τη φοίτησή τους. (Άρθρο 151, παρ. 4α)

4) Μαθητές εσπερινού ΕΠΑ.Λ. του ν. 3475/2006 οι οποίοι:
α) είχαν προαχθεί από τη Β΄ τάξη ή
β) είχαν ανεπαρκή φοίτηση στη Γ΄ τάξη ή
γ) δεν προήχθησαν από τη Γ΄ τάξη
και είχαν δικαίωμα εγγραφής στη Γ΄ τάξη εσπερινού ΕΠΑ.Λ. τετραετούς φοίτησης του ν.4386/2016, σύμφωνα με το Παράρτημα I του άρθρου 36 της με αρ. πρωτ. 79942/ΓΔ4/21-05-2019 (ΦΕΚ 2005/Β΄/31-05-2019) Υ.Α. (Άρθρο 151, παρ. 4γ)

Σε ό,τι δε αφορά στη διαδικασία αιτήσεων, κατανομής και συμμετοχής στις εν λόγω εξετάσεις, αυτή παραμένει όπως περιγράφεται στην προαναφερόμενη εγκύκλιο (Φ13α/61017/Δ4/22-05-2020) και το χρονικό διάστημα υποβολής των αιτήσεων των ενδιαφερόμενων μαθητών/τριών στις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ορίζεται για το σχ.έτος 2021-2022, από τις 11 Μαΐου 2022 έως και τις 17 Μαΐου 2022.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι ισχύει παράλληλα η με αρ. πρωτ. Φ13α/72054/Δ4/11-06-2020 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ. και τα συνημμένα σε αυτή, μόνο κατά το μέρος που αφορά στους/στις μαθητές/τριες των περιπτώσεων που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 151 του ν.4610/2019 (ΦΕΚ 70/τ. Α΄/07-05-2019) και στην οποία περιγράφεται η διαδικασία έκδοσης Βεβαιώσεων στους/στις συμμετέχοντες/ουσες στις εξετάσεις των περιπτώσεων που εμπίπτουν στις άνωθεν διατάξεις, με επισυναπτόμενα υποδείγματα Βεβαιώσεων της εν λόγω κατηγορίας μαθητών/τριών ΕΠΑ.Λ.

Δείτε την εγκύκλιο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

θρανία
Προς ΥΠΑΙΘΑ και Ίδρυμα Ωνάση: οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης 10, 11 και 13, το πρόγραμμα "Δράσεις Ενεργού Πολίτη" και τα Ωνάσεια σχολεία
«Δυστυχώς, ήδη άρχισαν να επαληθεύονται οι προβλέψεις όσων αντιλήφθηκαν την υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας μέσω των "Ωνάσειων Σχολείων»
Προς ΥΠΑΙΘΑ και Ίδρυμα Ωνάση: οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης 10, 11 και 13, το πρόγραμμα "Δράσεις Ενεργού Πολίτη" και τα Ωνάσεια σχολεία
ekpaideutikoi
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
Καινοτόμες παιδαγωγικές μέθοδοι στην προσχολική εκπαίδευση – Συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Κέρκυρας σε πρόγραμμα Erasmus+
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
tempi
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων
Nέο ηχητικό ντοκουμέντο με μητέρα επιζώντα να καλεί στο «112»
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων