Ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικών: 3.000 νεοδιόριστοι ζητάμε το αυτονόητο
Γιατι η υπουργός εμμένει στη διετή παραμονή των νεοδιοριστων εκπαιδευτικών στον τόπο διορισμού τους,εν όψει των νέων διορισμών στη γενική εκπαίδευση;

Με την παρούσα επιστολή θέλουμε ως Νεοδιόριστοι Εκπαιδευτικοί να εκφράσουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας για την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει.

Γιατι η υπουργός εμμένει στη διετή παραμονή των νεοδιοριστων εκπαιδευτικών στον τόπο διορισμού τους, εν όψει των νέων διορισμών στη γενική εκπαίδευση;

Γιατί δεν εφαρμόζονται τα ΠΔ 50/96 και ΠΔ 100/97 που αφορούν τους εκπαιδευτικούς και η υπουργός αυθαίρετα χρησιμοποιεί τον γενικό ΔΥ κώδικα;

Γιατί θα πρέπει συνάδελφοι που υπηρετούν χρόνια σε όλη την Ελλάδα να αποκλειστούν τελεσίδικα από τον τόπο τους δεδομένου ότι θα καλυφθούν τα κενά από συναδέλφους που βρίσκονται στους ίδιους ακριβώς πίνακες σε κατώτερες θεσεις;  Μετά από αλλεπάλληλες οχλήσεις και κινητοποιήσεις, καμία λύση δεν έχει δοθεί στην αγωνία μας.

Το να υπηρετήσουμε ένα έτος την οργανική μας θέση δεν έχει κανένα δημοσιονομικό κόστος, ούτε θα δημιουργήσει εκπαιδευτικά κενά. Μια νομοθετική ρύθμιση από πλευράς υπουργείου Παιδείας θα ικανοποιούσε το δίκαιο αίτημα που υποστηρίζουν εκπαιδευτικοί, συνδικαλιστικοί φορείς και βουλευτές όλων των κομμάτων (33 αναφορές/ ερωτήσεις, μία επίκαιρη ερώτηση και δυο τροπολογίες).  Το αίτημά μας έχει λάβει τόσο ευρεία στήριξη επειδή είναι δίκαιο και ηθικό. Θα διορθώσει μια παθογένεια και θα δώσει λύση σε ένα βαθύ κοινωνικό πρόβλημα.

Η εξαγγελία για νέους διορισμούς από τους ίδιους πίνακες κατάταξης χωρίς να μας έχει δοθεί πρώτα δικαίωμα μετάθεσης/ απόσπασης, όχι μόνο επιτείνει την αγωνία μας, αλλά δημιουργεί και άνιση μεταχείριση, διότι στις οργανικές θέσεις θα τοποθετηθούν συνάδελφοι, οι οποίοι διαθέτουν λιγότερα ακαδημαϊκά προσόντα, προϋπηρεσία και μόρια μετάθεσης. Σημειωτέον, τα κενά αυτά ενώ υπήρχαν, δεν μας δόθηκαν ως επιλογή κατά τον διορισμό μας. Η δημιουργία θέματος ισονομίας, δικαιοσύνης και ηθικής τάξης είναι κάτι που δεν πρέπει να παραβλεφθεί.

Με εκτίμηση,

Οι Νεοδιόριστοι Εκπαιδευτικοί

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες