Μουσικό Σχολείο Μυτιλήνης: Μαθητές έφτιαξαν επιτραπέζιο παιχνίδι εξοικείωσης με τον Ευρωκοινοβουλευτισμό
“Το Παιχνίδι της Επιρροής”: Κάθε παίκτης παίζει το ρόλο ενός πολιτικού κόμματος, έχοντας στον έλεγχό του 100 βουλευτές και προσπαθεί να προωθήσει τις προτάσεις του στο Ευρωκοινοβούλιο

Το Μουσικό Σχολείο Μυτιλήνης, πρωτοπόρο όπως πάντα, στα πλαίσια των Δράσεων του ως μοναδικός πρεσβευτής του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου στη Λέσβο, δημιούργησε επιτραπέζιο παιχνίδι με σκοπό την εξοικείωση με παιγνιώδη τρόπο, των παικτών με τον Ευρωκοινοβουλευτισμό, τον ρόλο και τη λειτουργία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που εκπροσωπεί τους Ευρωπαίους Πολίτες, την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους Θεσμούς της!

Το Παιχνίδι της Επιρροής”, που δημιουργήθηκε από μαθητές Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης με τον Υπεύθυνο Καθηγητή κο Ευστάθιο Κουκουλά είναι ένα επιτραπέζιο στρατηγικής, τύχης, διπλωματίας και διαχείρισης πόρων. Το παιχνίδι παίζεται με 5 παίκτες ηλικίας 10+ και κάθε παρτίδα διαρκεί περίπου 60 με 80 λεπτά. Είναι ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι στη βάση του, αλλά επιτρέπει συνεργασίες μεταξύ των παικτών, οι οποίες μερικές φορές κρίνονται απαραίτητες.

Κάθε παίκτης παίζει το ρόλο ενός πολιτικού κόμματος, έχοντας στον έλεγχό του 100 βουλευτές. Κάνοντας τις σωστές επιλογές και συνεργασίες, προσπαθεί να κερδίσει περισσότερη επιρροή και κονδύλια από τα αντίπαλα κόμματα, έτσι ώστε να τα χρησιμοποιήσει για να προωθήσει τις προτάσεις του στο Ευρωκοινοβούλιο προς ψήφιση.

Έχει αναγνωρισθεί διεθνώς, πως τα επιτραπέζια παιχνίδια αναπτύσσουν τη μαθητική δημιουργία δημιουργώντας μια μαθησιακή εμπειρία που αρμόζει στο Σύγχρονο Σχολείο, δίνοντας τη δυνατότητα δοκιμής διάφορων δεξιοτήτων, όπως μεθοδική εργασία με κανόνες, ανάπτυξη στρατηγικών, κριτική αξιοποίηση πληροφοριών, προωθώντας ταυτόχρονα την συνεργασία και την άμιλλα, στοιχεία που αναγνωρίζονται διεθνώς πλέον ως βασικές δεξιότητες στο Επιχειρείν, στην Επιστημονική Έρευνα, στις Τέχνες, στην Πολιτική.

Η ίδια η δημιουργία τώρα, ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού διευρύνει περαιτέρω την ενεργή εμπλοκή των μαθητών αξιοποιώντας τη δημιουργικότητά τους και τις γνώσεις τους σε ένα συγκεκριμένο θέμα, ενισχύοντας την απόκτηση και την εμπέδωση ενός ευρέος φάσματος γνώσεων σε ποικίλα γνωστικά αντικείμενα, την ανάπτυξη λογικής σκέψης και τεχνικών για την κατανόηση και την επίλυση προβλημάτων.

Η ομάδα δημιουργίας του επιτραπέζιου “Το Παιχνίδι της Επιρροής” θα λάβει μέρος και στο 2ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Αφηγηματικού Παιχνιδιού, που διοργανώνεται από το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και την Ένωση Μηχανικών Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής.

Γιατί η μάθηση που είναι διασκεδαστική είναι και αποτελεσματική!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»