Απατζίδη (ΜέΡΑ25): Κενά και ελλείψεις ειδικοτήτων στα καλλιτεχνικά σχολεία
Η ερώτηση που κατέθεσε προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως - Οι μαθητές στερούνται συγκεκριμένες ειδικότητες κάθε χρόνο για το πρώτο τρίμηνο μαθημάτων

Ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, σχετικά με τις καθυστερήσεις τοποθέτησης καθηγητών χορού και κινηματογράφου στα Καλλιτεχνικά Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας κατέθεσε η βουλεύτρια του ΜέΡΑ25 Μαρία Απατζίδη την Παρασκευή  27 Μαΐου 2022.

Στην ερώτηση της προς την υπουργό περιγράφει την κατάσταση που επικρατεί στα Καλλιτεχνικά Γυμνάσια και Λύκεια σημειώνοντας: «Σύμφωνα με  Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων Καλλιτεχνικών Σχολείων, οι μαθητές στερούνται  αυτών των ειδικοτήτων κάθε χρόνο για το πρώτο τρίμηνο μαθημάτων. Όπως αναφέρουν οι γονείς, οι  καθυστερήσεις οφείλονται σε κακό  προγραμματισμό. 

Συγκεκριμένα για το ερχόμενο σχολικό έτος 2022-2023 επισημαίνουν ολιγωρία της νέας Επιστημονικής Επιτροπής Καλλιτεχνικής Παιδείας του ΙΕΠ, η οποία δεν έχει γνωμοδοτήσει ακόμα για τα κριτήρια πρόσληψης ωρομισθίων καθηγητών χορού και κινηματογράφου.

Να τονιστεί ότι τα Καλλιτεχνικά Σχολεία αντιμετωπίζουν χρόνια προβλήματα, για τα οποία έχει αποφανθεί και ο Συνήγορος του Πολίτη, ότι μη έγκαιρη τοποθέτηση των ωρομίσθιων καθηγητών/τριών στις κατευθύνσεις χορού και θεάτρου (στην τελευταία αυτή κατεύθυνση διδάσκεται το μάθημα του κινηματογράφου) και η  συστηματική έναρξη των μαθημάτων αυτών, αλλά και όποιου άλλου μαθήματος, στο μέσο του σχολικού έτους, ουσιαστικά καταλύει το ρόλο και σκοπό των καλλιτεχνικών σχολείων και αποτελεί παραβίαση του δικαιώματος των συγκεκριμένων παιδιών στην εκπαίδευση (Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, ν.2101/92, αρ. 28 & 29)».

Η ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας

Η κ. Απατζίδη, με  παρέμβαση στα Μέσα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου ρωτά την υπουργό: «Γιατί υπονομεύετε τον επιτυχημένο θεσμό των Δημόσιων Καλλιτεχνικών Σχολείων; 

Γιατί δεν μεριμνάτε ώστε να γίνονται έγκαιρα οι προσλήψεις των ωρομισθίων καθηγητών/τριών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων; 

Πώς προτίθεστε να διαχειριστείτε τον προγραμματισμό τοποθετήσεων για το έτος 2022-23; 

Γιατί δεν προβαίνετε σε μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικού προσωπικού καλλιτεχνικών ειδικοτήτων; 

Γιατί καταργήσατε το μάθημα των Καλλιτεχνικών στα Γενικά Λύκεια (Α` και Γ` Λυκείου);

Και τελικά, ποια είναι  κατά τη γνώμη σας η θέση της Τέχνης στην Εκπαίδευση, κυρία Κεραμέως;»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες