kasimati
Νίνα Κασιμάτη: Προχειρότητα της Νίκης Κεραμέως ή άλλη μια συνειδητή υπονόμευση της καλλιτεχνικής παιδείας στο δημόσιο σχολείο;

Η Βουλευτής Β’ Πειραιά ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίνα Κασιμάτη έφερε στη Βουλή το ζήτημα της παράλογης Υπουργικής Απόφασης της Νίκης Κεραμέως για τα Μουσικά Σχολεία, σύμφωνα με τις αντιφατικές διατάξεις της οποίας (άρθρα 9 α. και 10 α. β., της υπ’ αριθμ. ΥΑ 20923/Δ2/2021 ΦΕΚ 878/Β/05-3-2021)  οι μαθητές που αποτυγχάνουν σε ένα μάθημα μουσικής παιδείας, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα επανεξέτασης τον Σεπτέμβριο, θα πρέπει να επιδιώκουν να μείνουν μετεξεταστέοι και σε ένα τουλάχιστον μάθημα γενικής παιδείας! 

Τη σαδιστική αυτή παραδοξότητα με θύματα τους ίδιους τους μαθητές και τις μαθήτριες ανέδειξε με επιστολή της η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών & Καλλιτεχνικών Σχολείων, την οποίαν η Βουλευτής κατέθεσε ως Κοινοβουλευτική Αναφορά προς την αρμόδια Υπουργό Παιδείας, καλώντας την να προβεί άμεσα σε διόρθωση της Υπουργικής της Απόφασης, είτε είναι εσφαλμένη από προχειρότητα είτε συνειδητή στο πλαίσιο της υπονόμευσης της καλλιτεχνικής παιδείας στο δημόσιο σχολείο, όπως υπηρετείται συστηματικά από την κυβέρνηση Μητσοτάκη επί υπουργίας Νίκης Κεραμέως.

Δείτε την αναφορά όπως κατατέθηκε στη Βουλή:

Θέμα: Άδικες και παράλογες διατάξεις της υπ’ αριθμ. 20923/Δ2/2021 (ΦΕΚ 878/Β/05-3-2021) Υπουργικής Απόφασης για τη λειτουργία των Μουσικών Σχολείων οδηγούν τους μαθητές να επιδιώκουν να μείνουν μετεξεταστέοι σε μάθημα γενικής παιδείας για να αποκτούν δικαίωμα επανεξέτασης σε μάθημα μουσικής παιδείας

Η Βουλευτής Β’ Πειραιά ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κ. Νίνα Κασιμάτη καταθέτει Κοινοβουλευτική Αναφορά για την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως βάσει της από 14/6/2022 επιστολής της Πανελλήνιας Ένωσης Γονέων Μουσικών & Καλλιτεχνικών Σχολείων με θέμα τις άδικες και παράλογες Διατάξεις της υπ’ αριθμ. 20923/Δ2/2021 (ΦΕΚ 878/Β/05-3- 2021) Υπουργικής Απόφασης για τη λειτουργία των Μουσικών Σχολείων. Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα αναφέρει η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών & Καλλιτεχνικών Σχολείων πρόκειται για εσφαλμένη διατύπωση της Υπουργικής Απόφασης, στην οποία το άρθρο 9α συγκρούεται με το άρθρο 10α,β, γεγονός που μπορεί να επιφέρει σοβαρότατα προβλήματα στους μαθητές των Μουσικών Σχολείων, οδηγώντας τους, αν αποτύχουν σε ένα μάθημα μουσικής παιδείας, να επιδιώκουν να μείνουν μετεξεταστέοι και σε ένα τουλάχιστον μάθημα γενικής παιδείας, ώστε να έχουν τη δυνατότητα επανεξέτασης τον Σεπτέμβριο!

Η Βουλευτής Β’ Πειραιά ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κ. Νίνα Κασιμάτη προωθεί στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων την από 14-06-2022 Επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Γονέων Μουσικών & Καλλιτεχνικών Σχολείων και καλεί την Υπουργό κ. Νίκη Κεραμέως να προβεί σε διόρθωση της υπ’ αρίθμ 20923/Δ2/2021 (ΦΕΚ 878/Β/05-3-2021) Υπουργικής Απόφασης και να ενημερώσει σχετικά τη Βουλή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»