Ακόμα μια Σύγκλητος Πανεπιστημίου «αδειάζει» την κ.Κεραμέως και ζητά απόσυρση του νομοσχεδίου της.
Πρόκειται για τη Σύγκλητο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας η οποία απορρίπτει το σχέδιο νόμου επί της αρχής και εισηγείται να μην κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή, αλλά να συνεχιστεί η διαβούλευση επί του συνόλου των άρθρων
Ολη η απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
H Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, αφού συζήτησε το περιεχόμενο του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου του ΥΠΑΙΘ με τίτλο «Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις» και λαμβάνοντας υπόψιν τις αποφάσεις των Συνελεύσεων των Τμημάτων του Ιδρύματος, αποφάσισε κατά πλειοψηφία ότι:
Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει διατάξεις που αλλάζουν τη γενικότερη δομή και φυσιογνωμία των ΑΕΙ με τρόπο που θα δημιουργήσει προβλήματα λειτουργίας και οργάνωσης και θα αποτελέσει τροχοπέδη στη συνέχιση της δυναμικής ανάπτυξης των Ιδρυμάτων. Ως εκ τούτου, η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας απορρίπτει το σχέδιο νόμου επί της αρχής και εισηγείται να μην κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή, αλλά να συνεχιστεί η διαβούλευση επί του συνόλου των άρθρων.
Πιο συγκεκριμένα:
1. Ζητείται η απόσυρση των άρθρων που αφορούν το νέο «μοντέλο διοίκησης των πανεπιστημίων», καθώς με αυτά πλήττεται η αποτελεσματικότητα της διοίκησης στην επίτευξη στόχων και ανατρέπεται ο διαχρονικά́ συμμετοχικός τρόπος διοίκησης που διασφαλίζουν τα εκλεγμένα συλλογικά όργανα (Σύγκλητος, Πρυτανικό Συμβούλιο, Επιτροπή Ερευνών κτλ).
2. H εισαγωγή πολλαπλών προγραμμάτων σπουδών, διαφορετικής χρονικής διάρκειας και η διάκριση μεταξύ εφαρμοσμένων και βασικών γνωστικών αντικειμένων, όταν μάλιστα δεν συνδέεται με αύξηση της χρηματοδότησης και των πόρων υποστήριξης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, είναι ιδιαιτέρως προβληματική και θα οδηγήσει σε υποχώρηση του επιπέδου σπουδών των φοιτητών/τριών μας.
3. Οι διατάξεις που αφορούν τις βαθμίδες των μελών ΔΕΠ και ιδιαίτερα η άρση της δυνατότητας μονιμοποίησης των Επίκουρων Καθηγητών και οι ανασταλτικές ως προς τη διαδικασία εξέλιξης των Αναπληρωτών Καθηγητών διατάξεις εντείνουν την εργασιακή επισφάλεια του Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού, δεν υπηρετούν τη βελτίωση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και θα λειτουργήσουν ανασταλτικά ως προς την προσέλκυση νέων ερευνητών/τριών υψηλού επιπέδου από το εξωτερικό στα ελληνικά ΑΕΙ.
Οι επιμέρους παρατηρήσεις επί συγκεκριμένων άρθρων του νομοσχεδίου όπως αυτές περιλαμβάνονται στις αποφάσεις των Συνελεύσεων των Ακαδημαϊκών Τμημάτων θα κατατεθούν στη δημόσια διαβούλευση.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη