yppeth
ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ / INTIME NEWS
Τοποθέτηση του ΣΥΠΥΥΠ με αφορμή τις καταγγελίες για τα λάθη στην καταχώρηση των φακέλων στον ΟΠΣΥΔ

Ανακοίνωση σχετικά με τις διαμαρτυρίες εκπαιδευτικών για τα λάθη των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης κατά την καταχώρηση των φακέλων στο ΟΠΣΥΔ εξέδωσε ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών ΥΠΕΠΘ.

Υπενθυμίζεται ότι πλήθος εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ - ΕΒΠ καταγγέλλουν λάθη που θα τους δημιουργήσουν προβλήματα στην πρόσληψή τους, ενώ η ΔΟΕ ζητά την άμεση διόρθωση του προβλήματος.

Η ανακοίνωση του ΣΥΠΥΥΠ:

 κ. Υπουργέ, κ. Γενικέ Γραμματέα,

Σχετικά με τις διαμαρτυρίες που έχουν δημοσιοποιηθεί σε ιστοσελίδες εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος και αφορούν την καταχώρηση δικαιολογητικών/μοριοδοτούμενων κριτηρίων στον ηλεκτρονικό φάκελο κάθε υποψήφιου εκπαιδευτικού (ΕΕΠ) στο ΟΠΣΥΔ, στο πλαίσιο της σχετικής προκήρυξης του ΑΣΕΠ, διευκρινίζουμε κατ’ αρχήν ότι σε μια τέτοιας έκτασης διαδικασία, είναι απολύτως φυσιολογικό να προκύψουν και λάθη. 

Ωστόσο, διαμαρτυρόμαστε έντονα για την μεροληπτική αντιμετώπιση του θέματος σε ιστοσελίδες εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος, αλλά και για την άδικη επίθεση που δέχονται οι συνάδελφοί μας, υπάλληλοι των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης. Ως διοικητικοί υπάλληλοι των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, δηλώνουμε ότι δεν ανεχόμαστε την επίρριψη ευθυνών για λάθη που ανήκουν σε τρίτους και σε καμία περίπτωση δεν μας αναλογούν. 

Λάθη που όπως ενημερωθήκαμε κατά την επικοινωνία μας με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στη συντριπτική τους πλειοψηφία αφορούν στις παραλείψεις των υποψήφιων εκπαιδευτικών κατά τη διαδικασία καταχώρησης της αίτησής τους στο ΟΠΣΥΔ (παράλειψη μεταφόρτωσης δικαιολογητικών, μη υποβολή αντίστοιχου αιτήματος επικαιροποίησης, ανάρτηση δικαιολογητικών σε λάθος σημείο του συστήματος, ελλιπή ή εκπρόθεσμα δικαιολογητικά κ.λ.π.).

Οι παραλείψεις που έχουν εντοπιστεί είναι πολλές και διαφόρων ειδών. Ενδεικτικά αναφέρουμε, ότι ενδέχεται να έχει μοριοδοτηθεί ένα μεταπτυχιακό αλλά να μην έχει μοριοδοτηθεί η εκπαιδευτική επάρκεια που αυτό αποδίδει, καθώς ο υποψήφιος δεν έχει προβεί σε σχετικό αίτημα στον ΟΠΣΥΔ. Αυτό αποτελεί ευθύνη του ιδίου του υποψηφίου , καθώς σύμφωνα με τις σχετικές προσκλήσεις ενδιαφέροντος, οι υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ, ΟΥΔΕΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΧΟΥΝ για περαιτέρω αξιολόγηση του αιτήματος σε περίπτωση που τα υποβληθέντα δικαιολογητικά δεν μεταφορτώθηκαν στο αντίστοιχο αίτημα επικαιροποίησης στοιχείων. Έτσι, ενώ ο υπάλληλος της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης που είχε αναλάβει την επαλήθευση δικαιολογητικών σχετικά με τα μεταπτυχιακά, μοριοδοτούσε κανονικά τον μεταπτυχιακό τίτλο, ο άλλος υπάλληλος που είχε αναλάβει την επαλήθευση δικαιολογητικών σχετικά με την εκπαιδευτική επάρκεια, δεν έβλεπε κανένα σχετικό αίτημα στο σύστημα με αποτέλεσμα να μην προβαίνει σε περαιτέρω ενέργειες. 

Επιπλέον, σχετικά με την μοριοδότηση τέκνων, παρατηρήθηκε το φαινόμενο οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί είτε να ξεχνούν να αναρτήσουν το σχετικό δικαιολογητικό στο σύστημα, είτε να αναρτούν ελλιπές δικαιολογητικό (έλειπαν σελίδες) ή σε πολλές περιπτώσεις το αναρτηθέν δικαιολογητικό να είναι εκπρόθεσμο. Επιπλέον, πολύ συχνά τα δικαιολογητικά είχαν αναρτηθεί σε λάθος θέση από τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς με αποτέλεσμα ο υπάλληλος που διενεργούσε τον έλεγχο για κάθε μοριοδοτούμενο κριτήριο είτε να μην βλέπει καθόλου δικαιολογητικό, είτε να μην βλέπει το σωστό δικαιολογητικό.

Επιπλέον, υπάρχουν πολλές αναφορές υποψηφίων σχετικά με προβλήματα του συστήματος ΟΠΣΥΔ που αφορούσαν στην μεταφόρτωση δικαιολογητικών  ή στο άνοιγμα των ψηφιοποιημένων αρχείων pdf.

Οι υπάλληλοι των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης κλήθηκαν για άλλη μία φορά να διεκπεραιώσουν έναν τεράστιο όγκο εργασίας, κλήθηκαν να καταχωρήσουν έναν τεράστιο όγκο δικαιολογητικών και να διαχειριστούν χιλιάδες αιτήματα μέσα σε ασφυκτικές προθεσμίες, παράλληλα με τα υπόλοιπα καθήκοντά τους. Ωστόσο το προσωπικό των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης υπερέβαλε εαυτόν και διενήργησε έγκαιρα και με συνέπεια τον απαιτούμενο έλεγχο.

Είναι σίγουρο ότι πολλά προβλήματα θα είχαν αποφευχθεί εάν είχε προβλεφθεί εκ μέρους του ΥΠΑΙΘ, πριν κλειδώσει το σύστημα, μια περίοδος ελέγχου των καταχωρημένων στοιχείων από τους ίδιους τους υποψήφιους έτσι ώστε αυτοί να εντοπίζουν τυχόν λάθη και να  στέλνουν αίτημα στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για τη σχετική διόρθωση. 

Ζητούμε επίσης να ανοίξει, άμεσα, το σύστημα του ΟΠΣΥΔ προκειμένου να γίνουν οι ανάλογες διορθώσεις στις περιπτώσεις εκείνες που διαπιστώνονται λάθη εκ παραδρομής από τις υπηρεσίες μας. 

Επιπλέον τονίζουμε ότι ο Σύλλογός μας (ΣΥΠΥΥΠ), σε καμία περίπτωση δε θα αφήσει ακάλυπτα τα μέλη του υποστηρίζοντας τους Διοικητικούς υπαλλήλους και προβαίνοντας σε κάθε νόμιμη ενέργειά που τυχόν απαιτηθεί.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες