Σχετικά με τις επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης
Λίγα λόγια για τις επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης

Πρώτον ο προγραμματισμός. Δεν ξέρω κατά πόσον κάποιοι θα πρέπει να αισθάνονται ευχαριστημένοι όταν η επιλογή των Διευθυντών Εκπαίδευσης έγινε μετά από τέσσερις μήνες, από την καταλυτική ημερομηνία του προγραμματισμού τους, δεν ξέρω τι ακριβώς έφταιξε για αυτό αν και όλοι μπορεί να υποψιαστούμε πολλά. Η ερώτηση όμως είναι άλλη, αν μία σχολική μονάδα αργούσε  να καταθέσει τον απολογισμό ή την αξιολόγηση της ,για τέσσερις μήνες, αλήθεια Πώς θα χαρακτηριζόταν;  θα υπήρχαν κάποιες ποινές σχετικά με αυτό και αν ναι, γιατί σε ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως οι επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης πηγαίναμε από εβδομάδα σε εβδομάδα, από Δευτέρα σε Δευτέρα, από Παρασκευή σε Παρασκευή;

 Όταν η ίδια η κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας αδυνατεί να υλοποιήσει τον προγραμματισμό της, Πώς είναι δυνατόν να ζητάει να γίνει αυτός στα στενά χρονικά περιθώρια που είχε ορίσει και τις σχολικές μονάδες;

Δεύτερον ,πολλοί Διευθυντές Εκπαίδευσης ,οι οποίοι είχαν τοποθετηθεί το προηγούμενο χρονικό διάστημα με τις γνωστές σε όλους διαδικασίες, δηλαδή σήμερα κάνουμε τα χαρτιά και μεθαύριο αποφασίζονται ποιοι θα καταλάβουν τις θέσεις , με το νέο σύστημα βρέθηκαν είτε στις τελευταίες θέσεις της περιφέρειάς τους είτε καταλαβαίνοντας ότι δεν έχουν καμία πιθανότητα να εκλεγούν έκαναν πίσω και δεν έβαλαν καν υποψήφιοι. Σημαίνει αλήθεια  κάτι  αυτό σχετικά με τις προηγούμενες τοποθετήσεις;;;

Υπάρχουν βέβαια και κάποια άλλα φαινόμενα τα οποία χρήζουν εξηγήσεων πώς π.χ. υποψήφιος στην Αττική βρίσκεται τρίτος ,εξαφανίζεται τελικά από τους πίνακες είτε γιατί ο ίδιος δεν πήρε μέρος στη συνέντευξη, πράγμα που γεννάει εύλογα ερωτήματα ,πως κάποιος ο οποίος παραμένει τέσσερις μήνες στις διαδικασίες επιλογές αποφασίζει τελικά να αποσυρθεί ;Εκτός και αν βρεθεί σε κάποια άλλη θέση του Υπουργείου Παιδείας έτσι ώστε να μην υπάρχει κανένας δυσαρεστημένος και να λυθούν κάποια επιμέρους ζητήματα τα οποία θα είχαν δημιουργηθεί αν κάποιος επέμενε να βρεθεί σε Διεύθυνση την όποια θέση την είχε καταλάβει κάποιος άλλος

Τρίτον με τις διαδικασίες αυτές έχουμε πάει πίσω τουλάχιστον κατά τέσσερις έως τώρα μήνες τις επιλογές των σχολικών συμβούλων Όσο δε για τις επιλογές των διευθυντών αυτό φαίνεται να γίνεται από το καινούργιο χρόνο.

 Σχετικά με τις επιλογές των σχολικών συμβούλων φαίνεται ότι ακολουθείται πλέον μία άλλη διαδικασία τα συμβούλια αντί να κάθονται να έρχονται σε σύγκρουση με τις αιτήσεις κάνουν σωρηδόν δεκτές τις ενστάσεις των υποψηφίων σχολικών συμβούλων ,έτσι ώστε να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πολλά μέλη των επιτροπών ελέγχου των αιτήσεων των σχολικών συμβούλων της παραιτήθηκαν ή προσπάθησαν με κάθε τρόπο να αποφύγουν ναι εμπλακούν σε τέτοιες διαδικασίες. Συνέπεια αυτού είναι ι μόλις προχθές ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας να ανακοινώνει ότι δεν θα υπάρξει ούτε αξιολόγηση των εκπαιδευτικών για την νέα χρονιά, το αντίθετο του οποίου  είχε εξαγγείλει με Μεγάλη περηφάνια πριν από περίπου έξι μήνες

Αλήθεια τώρα ποιος ευθύνεται; Γιατί μη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών φαντάζομαι πως δεν φταίνε πάλι οι εκπαιδευτικοί.

 Αν και αυτοί που φταίνε είναι σίγουρο ότι δεν θα έχουν καμία κύρωση.

 Τέταρτο, βλέποντας αυτές τις εξελίξεις τόσο οι διευθυντές των σχολείων που έχουν εγκλωβιστεί σε παραστάσεις και μεταξύ τους αυτό τους θυμίζει το γνωστό τραγούδι  « αυτή η θητεία δεν τελειώνει πουθενά» όσο και το σύνολο των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων που υπηρετούν σε διάφορα σχολεία ,αισθάνονται όλοι ότι υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά ως προς την αντιμετώπιση καθυστερήσουν ή αστοχιών στην εκπαίδευση και  με ένα τέτοιο κλίμα δεν προάγεται Η διοικητική λειτουργία του σχολείου η οποία θα επιφέρει πολλά προβλήματα στη λειτουργία των σχολικών μονάδων κατά την επόμενη χρονιά.

 Ο σωστός προγραμματισμός δεν υπήρξε και για αυτό από κει και πέρα τίποτε δεν κύλησε καλά. ‘Ομως στο τέλος κάθε προγραμματισμού υπάρχει και ένας απολογισμός, είμαι περίεργος τόσο εγώ όσο και οι συνάδελφοί μου να δούμε τον απολογισμό των συγκεκριμένων διαδικασιών και την απόδοση ευθυνών Αν αυτές υπάρξουν.

Με τις παραπάνω αναφορές, είναι άξιο κάνεις να σκέφτεται ο καθένας ότι και οι εξαγγελίες που έχουν γίνει, δηλαδή για λειτουργία του ολοήμερου το οποίο θα είναι στελεχωμένο, χωρίς όμως να έχει τις κατάλληλες υποδομές, για ολοήμερο μέχρι τις 6:00 που θα φτάσει στα επόμενα χρόνια, για το αν θα γίνει με την επέκταση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, για το αν τελικά οι εκπαιδευτικοί θα δουλεύουν σε δύο βάρδιες μία το πρωί και μία το απόγευμα κάτι το οποίο φαίνεται σιγά-σιγά να είναι και πολύ πιθανό.

ΓΡΙΒΑΣ   ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  Δ/ΝΤΗΣ  18  Δ.Σ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα