4διαμαρτυρία-πλατεία-υποβάθμιση-σχολείων
Αλήθεια αυτό εννοεί η κυβέρνηση με τον όρο «αναβάθμιση» και «αναγέννηση» της Εύβοιας;

Τις υποβαθμίσεις δεκάδων σχολείων του νομού Εύβοιας, και κυρίως της πολύπαθης Β. Εύβοιας, καταγγέλλει με ανακοίνωσή του, ο σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγών Χαλκίδας.

Καλούμε την κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας, τονίζεται στην ανακοίνωση, να πάρει πίσω την απόφαση για τις υποβαθμίσεις και να κινηθεί προς την κατεύθυνση της πλήρους και ομαλής λειτουργίας των σχολείων για την ισότιμη και ποιοτική εκπαίδευση των μαθητών μας.

Αυτές τις μέρες οι εκπαιδευτικοί και όλη η κοινωνία της Εύβοιας γίναμε αποδέκτες της απόφασης του υπουργείου παιδείας για τις υποβαθμίσεις δεκάδων σχολείων του νομού. Δεν μιλάμε για απλές υποβαθμίσεις, αλλά για το πετσόκομμα των σχολείων του νομού και κυρίως της πολύπαθης Βόρειας Εύβοιας. Δυστυχώς η απόφαση αυτή στηρίχτηκε μόνο στα αριθμητικά στοιχεία των σχολείων χωρίς να συνεξετάζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του μαθητικού δυναμικού των σχολείων, τα περιφερειακά σχολεία, τα κτηριακά προβλήματα και κυρίως την υποχρέωση όλων μας για παροχή ισότιμης και ποιοτικής εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας τους. Η υποβάθμιση των σχολικών μονάδων θα φέρει και την υποβάθμιση της μάθησης, αλλά με το χρόνο θα δημιουργήσει και τεράστια μαθητική διαρροή σε αυτά τα σχολεία. Η αιτία για αυτή την κατάσταση είναι η λογική «κόστους - οφέλους» που εφαρμόζεται από όλες τις κυβερνήσεις.

Αλήθεια αυτό εννοεί η κυβέρνηση με τον όρο «αναβάθμιση» και «αναγέννηση» της Εύβοιας; Αυτά είναι τα μέτρα στήριξης των νέων οικογενειών για να παραμείνουν στον τόπο τους με τα παιδιά τους, τα κλειστά και υποβαθμισμένα σχολεία; Έτσι φαντάζονται την ενίσχυση και το ξαναζωντάνεμα της καμένης Εύβοιας;

Ο σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγών Χαλκίδας, είναι κάθετα αντίθετος σε αυτή την απόφαση.

Κάθετα αντίθετος στην αριθμητική και μόνο λογική για λειτουργία τμήματος, 25 μαθητές ανά τμήμα. Παλεύουμε, τονίζεται, για τη μείωση των μαθητών στην τάξη. Παλεύουμε, σημειώνεται, για την ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μαθητές όλων των σχολείων. Παλεύουμε, επισημαίνεται, για την πλήρη λειτουργία όλων των σχολείων του νομού από το ένα του άκρο μέχρι το άλλο, χωρίς διακρίσεις. Γιατί τελικά δεν είναι όλα μόνο αριθμοί.

Στην εποχή της πανδημίας, της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, των νέων αναλυτικών προγραμμάτων, της νέας εποχής στην εκπαίδευση όπως την διατυμπανίζουν δεν έχουν θέση οι υποβαθμίσεις και οι συγχωνεύσεις, αλλά η αναβάθμιση των σχολείων και η γενναία ενίσχυση μέσα από τον κρατικό προϋπολογισμό της παιδείας, τονίζει ο σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγών Χαλκίδας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!