Υφυπουργός Ζέττα Μακρή: Σχετικά με την Γ΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών
Στο τέλος της επόμενης εβδομάδας ολοκληρώνεται η δεύτερη φάση της υποβολής αιτημάτων για παράλληλη στήριξη και ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.

Κατά τη διάρκεια συζήτησης στη Βουλή Επίκαιρης Ερώτησης της Βουλευτού του ΚΚΕ κας Λιάνας Κανέλλη με θέμα: “Παραμένουν τα σοβαρά προβλήματα στην στελέχωση, τις κτιριακές υποδομές και την μεταφορά των μαθητών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση” η Υφυπουργός Παιδείας  Ζέττα Μακρή δήλωσε:

Υπάρχουν όμως εναπομείναντα κενά ή και θα προκύψουν κενά, γιατί θα γίνουν νέες γνωματεύσεις παράλληλων στηρίξεων, γιατί κάποιοι εκπαιδευτικοί ενδεχομένως για λόγους ανεξάρτητους από τη θέλησή τους να μην μπορούν. Θα καλυφθούν αμέσως γιατί στο τέλος της επόμενης εβδομάδας ολοκληρώνεται η δεύτερη φάση της υποβολής αιτημάτων για παράλληλη στήριξη και ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό. Επεξεργάζονται ήδη οι υπηρεσίες τα αιτήματα αυτά και θα ανακοινώσουμε τις νέες προσλήψεις”.

Παράλληλα η Υφυπουργός ΠΑΙΘ ανέφερε πως έως σήμερα έχουμε 38.934  προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών/ΕΕΠ/ΕΒΠ, εκ των οποίων οι 18.340 στην Ειδική Αγωγή.

Συγκεκριμένα η κα Μακρή κατέθεσε στοιχεία αναφορικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών και τους μόνιμους διορισμούς ως εξής:

α. Στην τριετία της διακυβέρνησης, είκοσι πέντε χιλιάδες μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών και μελών, ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού. Οι αριθμοί έχουν τη σημασία τους. Κατά το τρέχον σχολικό έτος 2022-2023 έχουμε προχωρήσει στην πρόσληψη 38.934 αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού σε όλες τις δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

β.. Πέρυσι το 2021 – 2022 τριάντα μία χιλιάδες πεντακόσιες σαράντα οχτώ προσλήψεις, αύξηση περίπου 25%, δεν θα την έλεγα μικρή, όπως την λέτε εσείς στην ερώτησή σας και ειδικά όταν σας είπα ότι πολλοί από τους διορισμούς και πολλές από τις προσλήψεις έγιναν για πρώτη φορά.

γ. Συγκεκριμένα και ειδικότερα για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση, μόνιμοι διορισμοί. Κατά τη διετία 2021 – 2022 έχουν διοριστεί τέσσερις χιλιάδες τετρακόσιοι ογδόντα εννιά μόνιμοι εκπαιδευτικοί, δύο χιλιάδες τριακόσιοι έντεκα στην πρωτοβάθμια, δύο χιλιάδες εκατόν εβδομήντα οχτώ στη δευτεροβάθμια, χίλια τετρακόσια σαράντα μέλη ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού σε κενές οργανικές θέσεις. Σύνολο διορισμών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση πέντε χιλιάδες τετρακόσιοι είκοσι εννιά. Επαναλαμβάνω, με κίνδυνο να κουράσω, η πρώτη στα χρονικά της εκπαιδευτικής διαδικασίας για την ειδική αγωγή.

δ. Αναπληρωτές. Το τρέχον σχολικό έτος 2022 – 2023 έχουν προσληφθεί στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση δώδεκα χιλιάδες διακόσιοι εννιά εκπαιδευτικοί, εννέα χιλιάδες εξακόσιοι ογδόντα στην πρωτοβάθμια, δύο χιλιάδες διακόσιοι πενήντα εννιά στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς επίσης και έξι χιλιάδες εκατόν τριάντα ένα μέλη ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού. Σύνολο προσλήψεων αναπληρωτών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση έως τώρα, δεκαοχτώ χιλιάδες τριακόσιοι σαράντα. Στην πρώτη φάση προσλήψεων που υλοποιήθηκε στις 26/8/2022. Στη δεύτερη που υλοποιήθηκε στις 30/9/2022 υλοποιήθηκαν και ολοκληρώθηκαν, έχει καλυφθεί η συντριπτική πλειοψηφία των κενών και στις παράλληλες στηρίξεις και στις ΣΜΕΑΕ και στα τμήματα ένταξης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;