Mε αυτό το άρθρο μου θα ήθελα να πω κάποια διαφορετικά NAI μαζί με κάποια διαφορετικά OXI στους ανθρώπους που ασχολούνται με την εκπαιδευτική διαδικασία και θέλουν να προσφέρουν για τη βελτίωσή της.
Ας πούμε λοιπόν όλοι ένα ΟΧΙ στις προσπάθειες τρομοκράτησης και εκφοβισμού των εκπαιδευτικών τόσο από γονείς, οι οποίοι με την παραμικρή ευκαιρία επιτίθονται και καταγγέλλουμε πολλές φορές ανυπόστατα πράγματα σε ευήκοα ώτα τόσο στο Υπουργείο όσο και στα Μ.Μ.Ε και επιπρόσθετα σε διάφορες εντολές του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο προσπαθεί να τρομοκρατήσει, συνετίσει λέει το ίδιο, τους εκπαιδευτικούς και ας πούμε ένα ΝΑΙ στην προσπάθεια συνεργασίας τόσο των εκπαιδευτικών μαζί με τους γονείς, όσο και με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προς την κατεύθυνση μίας εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς, μιας εκπαίδευσης που θα μειώνει τις κοινωνικές ανισότητες, μιας εκπαίδευσης η οποία το τελικό σκοπό θα έχει την ολιστική ανάπτυξη του μαθητή.
Ας πούμε ένα μεγάλο ΟΧΙ στα μέσα μαζικής ενημέρωσης που πολλές φορές παρουσιάζουν διαστρεβλωμένα θέματα των εκπαιδευτικών σε σχέση με τους μαθητές τους και που προβάλλουν στην κοινή γνώμη το επάγγελμά μας σαν επάγγελμα τεμπέληδων, βαριεστημένων, δημοσίων υπαλλήλων και ας πούμε ΝΑΙ στις φωνές των πνευματικών ανθρώπων, καθώς και σε όλους όσους από εμάς προσπαθούν να αποδείξουν, και τα καταφέρνουμε, παρ' όλες τις δυσκολίες που υπάρχουν, το πόσο δύσκολο είναι το επάγγελμα το οποίο λέει επιλέξαμε.
Ας πούμε όλοι ένα μεγάλο ΟΧΙ στην ύπαρξη αναπληρωτών στην εκπαίδευση, η οποία κοντεύει τα τελευταία χρόνια να γίνει θεσμός ,αυξανόμενη κάθε χρόνο, με όσα προβλήματα αυτή δημιουργεί τόσο στους ίδιους αυτούς εκπαιδευτικούς όσο και στα σχολεία μας, και να φωνάξουμε ένα μεγάλο ΝΑΙ στην προσπάθεια μονιμοποίησης όλων των εκπαιδευτικών που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, με σκοπό να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση στα παιδιά μας, σε όλα τα επίπεδα αυτής.
Να πούμε ένα μεγάλο ΟΧΙ σε κόμματα, τα οποία σκοπό έχουν να εκμεταλλευτούν και να χρησιμοποιήσουν την εκπαίδευση προς δικό τους όφελος, κάνοντας συνεχείς μεταρρυθμίσεις, κάθε τρία με τέσσερα χρόνια, χωρίς να έχουν επιλύσει κάποιο πρόβλημα αυτής και ένα μεγάλο ΝΑΙ σε μία διακομματική επιτροπή η οποία να υπάρξει θεσμοθετημένη και θα λειτουργήσει για πάρα πολλά χρόνια που θα έχει σκοπό, τον σωστό και σε βάθος προγραμματισμό, αξιολόγηση και αποτίμηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας για ένα μακρύ χρονικό διάστημα.
Να πούμε ένα μεγάλο ΟΧΙ, σε όσους εκπαιδευτικούς εμπορεύονται το αγαθό της εκπαίδευσης, είτε λόγω χαμηλού μισθού κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα είτε σε ψηλότερα μεγαλύτερη επίπεδα, στελεχών και καθηγητών πανεπιστημίων οι οποίοι ιδρύουν και διδάσκουν σε Μεταπτυχιακά προγράμματα, τα οποία δεν έχουν καμία αντιστοίχιση με τη ζήτηση τέτοιων υπηρεσιών από την Ελληνική Πολιτεία ,παράγουν ανέργους έχουν κάνει πεδία της εκπαίδευσης ένα μικρό μαγαζάκι (π.χ Ειδική Αγωγή) έχουν οδηγηθεί σε έναν άκρατο πλουτισμό και είναι οι ίδιοι που φυσικά νίπτουν τα χέρια τους στα διάφορα προβλήματα της εκπαίδευσης. Τ ο φαινόμενο αυτό, της εμπορευματοποίησης της γνώσης ,έχει λάβει τεράστια έκταση στον τομέα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης παιδιών τα οποία χρειάζονται εξατομικευμένη βοήθεια η οποία και δεν παρέχεται, αφού οι πόροι έχουν ξοδευτεί αλλού.
Να πούμε να μεγαλώσει το ΟΧΙ σε όσους Δήμους εξακολουθούν να μην παρέχουν την κατάλληλη υποδομή ώστε τα σχολεία να λειτουργήσουν, να δίνουν τα χρήματα που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία τους και ένα μεγάλο ΝΑΙ, για όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα, εξοπλισμό και δημιουργία κοινωνικών υπηρεσιών πρόνοιας, αφού κάποιοι από τους Δήμους, ξοδεύουν τεράστια ποσά οι αγορές και προμήθειες προϊόντων οι οποίες πολλές φορές είναι άχρηστες ή με απ' ευθείας αναθέσεις.
Να πούμε ένα τεράστιο ΟΧΙ, στα στελέχη της εκπαίδευσης, σε όποια θέση, που καταλαμβάνοντας μία οποιαδήποτε θέση, αντί να σκύψουν και να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα των εκπαιδευτικών, τους εκφοβίζουν από θέση ισχύος, είτε για μελλοντική αξιολόγηση τους φοβίζουν και τους αποθαρρύνουν από τον κεντρικό σκοπό τους πού είναι το παιδαγωγικό τους έργο.
Να πούμε ήδη ένα μεγάλο ΟΧΙ ,στα παλιά προγράμματα σπουδών τα οποία δεν ανταποκρίνονται στη σημερινή επαφή των παιδιών με την πραγματικότητα, όπως και στους παλιούς τρόπους διδασκαλίας, με τους οποίους πολλοί συνάδελφοί μας εξακολουθούν να εφαρμόζουν και να πούμε ένα μεγάλο ΝΑΙ σε νέα προγράμματα σπουδών, καθώς και σε νέους τρόπους διδασκαλίας, οι οποίοι προτεραιότητα θα έχουν την επαφή μας με τα παιδιά τη διδασκαλία νέων γνωστικών αντικειμένων και των νέων τεχνολογικών εξελίξεων.
Ένα τεράστιο ΟΧΙ στην ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση του σχολείου και ένα μεγάλο ΝΑΙ σε μία δημόσια δωρεάν εκπαίδευση, η οποία θα έχει το κατάλληλο στελεχιακό δυναμικό καθώς και όλες τις δομές που την υποστηρίζουν, έτσι ώστε να βοηθήσει τους μαθητές μας να μπορούν να εκφραστούν, να βοηθηθούν στα προβλήματα που έχουν, να αναπτύξουν τις δεξιότητες και τα ταλέντα τους το να μπορέσουμε να μπούμε μέσα στις οικογένειες, και να βοηθήσουμε σε αυτή την κοινωνικοοικονομική κρίση τους γονείς των μαθητών μας και σαν συνέπεια αυτού όλη την κοινωνία, από την κρίση στην οποία έχουμε όλοι περιέλθει.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη