ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
50 μέρες πριν τις εορτές των Χριστουγέννων πολλοί μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες περιμένουν καρτερικά από την έναρξη της σχολικής χρονιάς την πολυπόθητη υποστήριξη και ικανοποίηση/κάλυψη των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών τους

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες που διαρρέουν από κύκλους του Υπουργείου Παιδείας, η πολυαναμενόμενη Γ΄ φάση προσλήψεων για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί – εκτός απροόπτου – το πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου.

Αυτό σημαίνει ότι μόλις 50 μέρες πριν τις εορτές των Χριστουγέννων πολλοί μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, περιμένουν καρτερικά από την έναρξη της σχολικής χρονιάς την πολυπόθητη υποστήριξη και ικανοποίηση/κάλυψη των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών τους.

Στο πλαίσιο αυτό, κρίνεται απαραίτητο να καταστεί σαφές ότι η κάλυψη των αναγκών στη Δευτέροβάθμια Εκπαίδευση είναι κάτι παραπάνω από επιτακτική, όταν οι ανάγκες αφορούν τόσο σε Παράλληλη Στήριξη (ΠΣ) και Τμήματα Ένταξης (ΤΕ), όσο και σε ειδικά σχολεία (ΣΜΕΑΕ, ΕΝΕΕΓΥΛ, ΕΕΕΕΚ). Ιδιαίτερα δε όσον αφορά την ΠΣ οι επιπτώσεις είναι εξαιρετικά οδυνηρές για τις οικογένειες των εν λόγω μαθητών, καθώς αναγκάζονται να επωμίζονται οι ίδιες το δυσβάσταχτο κόστος της ιδιωτικής ΠΣ, γεγονός που υπονομεύει το αναφαίρετο και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ισότιμης συμμετοχής στην εκπαίδευση. Τα περιθώρια εξαντλήθηκαν! Πόση ακόμη καθυστέρηση και ολιγωρία να υπομείνουν γονείς και μαθητές, των οποίων η ταλαιπωρία, η αγωνία και οι αντικειμενικές δυσκολίες οξύνονται/επιδεινώνονται καθημερινά ολοένα και περισσότερο;

Το ΥΠΑΙΘ, φέροντας την απόλυτη ευθύνη της διαχείρισης των κονδυλίων του ΕΣΠΑ που απορροφώνται για την ΠΣ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καλείται, έστω και ετεροχρονισμένα, να ικανοποιήσει τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών που χρήζουν εξειδικευμένης εκπαίδευσης και κατάλληλης εκπαιδευτικής υποστήριξης. Οι μαθητές αυτοί και οι γονείς τους έχουν «επενδύσει» στην Γ΄ φάση, διατηρώντας υψηλές προσδοκίες μεγάλου ποσοστού κάλυψης των αναγκών. Οφείλει, λοιπόν, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να ανταποκριθεί επάξια και να τους εκπλήξει ευχάριστα ανταμείβοντας με υψηλά ποσοστά κάλυψης των υπαρχόντων κενών. Αυτή την φορά το ποσοστό κάλυψης των κενών πρέπει να αντανακλά το βαθμό ευαισθησίας και ενσυναίσθησης των ιθυνόντων του ΥΠΑΙΘ απέναντι σε αυτούς τους μαθητές και τους γονείς τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

leipsoi
Οι Λειψοί στην κορυφή των ελληνικών προορισμών για διακοπές
«Oι Λειψοί προσφέρονται για όσους προτιμούν μέρη χωρίς κοσμοσυρροή και με εύρος επιλογών για χαλάρωση, τοπική κουζίνα και εκδρομές»
Οι Λειψοί στην κορυφή των ελληνικών προορισμών για διακοπές
xalkiiki pisina
Χαλκιδική: Η Αγγελική κείτονταν νεκρή για 3 ώρες τον πάτο της πισίνας
Δεν μπορεί να πιστέψει ανθρώπου νους τα όσα συνέβησαν στην μοιραία κατασκήνωση της Χαλκιδικής, όπου η 8χρονη Αγγελική πνίγηκε στην πισίνα της.
Χαλκιδική: Η Αγγελική κείτονταν νεκρή για 3 ώρες τον πάτο της πισίνας
υπ_παιδειας
Υπουργείο Παιδείας: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών - Τι ακολουθεί
Μια συνολική εικόνα για τους διορισμούς και τις προσλήψεις υποψηφίων εκπαιδευτικών 
Υπουργείο Παιδείας: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών - Τι ακολουθεί