κινητοποίηση εκπαιδευτικών
Απόφαση υπέρ της συμμετοχής των μελών τους στην απεργία της 9ης Νοεμβρίου, πήραν τα ΔΣ της ΟΛΜΕ - ΔΟΕ - ΟΙΕΛΕ και καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς να παρευρεθούν

Ανακοίνωση εξέδωσαν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες ΟΛΜΕ, ΔΟΕ και ΟΙΕΛΕ για την απεργιακή κινητοποίηση την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου με κύριο αίτημα τις αυξήσεις στους μισθούς.
 

Ο.Λ.Μ.Ε.: Συγκέντρωση στην Πλατεία Κλαυθμώνος, ώρα 11.00πμ

OΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 9 ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΗ Συγκέντρωση στην Πλατεία Κλαυθμώνος, ώρα 11.00πμ

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί όλα τα μέλη μας να συμμετέχουν μαζικά στη γενική πανεργατική απεργία της 9ης του Νοέμβρη  με κυρίαρχο αίτημα: «Αυξήσεις ΤΩΡΑ στους μισθούς μας για να ζούμε με αξιοπρέπεια».

Η μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών για περισσότερα από 10 χρόνια σε συνδυασμό με την ενεργειακή κρίση και τον πρωτοφανή πληθωρισμό που καταγράφεται πλέον στη χώρα μας και εκτινάσσει στα ύψη το κόστος των ενοικίων, των λογαριασμών, των μετακινήσεων αλλά και των βασικών ειδών, οδηγεί στην αδυναμία των εκπαιδευτικών να ανταπεξέλθουν ακόμα και στις βασικές  ανάγκες των οικογενειών τους.

Η ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ της 9ης του Νοέμβρη, που γίνεται μαζί με τους/τις εργαζόμενους/ες σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, έχει ως στόχο να θέσει τέρμα σε αυτή την πολιτική. Σήμερα με επίσημο πληθωρισμό πάνω από 11% είναι η ώρα να διεκδικήσουμε να ζούμε με αξιοπρέπεια από τον μισθό μας.

Είναι η ώρα να πούμε όλοι μαζί ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Απαιτούμε:   Ουσιαστική οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών μέσω υπογραφής συλλογικών συμβάσεων.  2.   Άμεση αύξηση μισθών ίση -κατ’ελάχιστο- με τον ρυθμό του πληθωρισμού και επαναφορά 13ου και 14ου μισθού. 3. Άμεσο μισθολογικό ξεπάγωμα της διετίας 2016-17.    Σταδιακή αποκατάσταση όλων των απωλειών σε μισθούς και συντάξεις που έφεραν τα μνημόνια.  5. Άρση των μισθολογικών ανισοτήτων με οικονομική ενίσχυση των νέων συναδέλφων. 6.  Αύξηση των αποζημιώσεων για την κάλυψη των οδοιπορικών για εκπαιδευτικούς που μετακινούνται για να συμπληρώσουν το ωράριό τους ή να ανταποκριθούν σε άλλες υποχρεώσεις (επιτηρήσεις πανελλαδικών εξετάσεων, βαθμολογικά κέντρα κλπ). 7. Μέτρα στήριξης για όσους/ες εργάζονται μακριά από την κατοικία τους.

ΔΟΕ: “Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022. Απεργούμε όλοι. Κανένα σχολείο ανοιχτό.”
 

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022. Απεργούμε όλοι. Κανένα σχολείο ανοιχτό. Αυξήσεις τώρα στους μισθούς μας για να ζούμε με αξιοπρέπεια.

Εδώ και 12 χρόνια, οι εκπαιδευτικοί αλλά και το σύνολο των εργαζομένων, ζούμε σε καθεστώς διαρκούς οικονομικής υποβάθμισης. Δραματικές μειώσεις των αποδοχών μας με μηδενικές αυξήσεις στο μισθό μας, περικοπές που φτάνουν μέχρι και 40%, κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού, πάγωμα της μισθολογικής εξέλιξης για τη διετία 2016 – 17 και μείωση  του αφορολόγητου συνθέτουν μια καθημερινότητα φτώχειας. Ιδιαίτερα, οι νεοδιόριστοι και αναπληρωτές συνάδελφοί μας είναι αδύνατο να τα βγάλουν πέρα όταν με την έναρξη της σχολικής χρονιάς πρέπει να ξαναστήσουν σπιτικό πάλι από την αρχή.

Κι ενώ η κυβέρνηση «πανηγυρίζει» για την έξοδο από την ενισχυμένη εποπτεία και τα μνημόνια, καμία αύξηση δεν προβλέπεται για τους μισθούς των Δημοσίων Υπαλλήλων, από 1/1/23, με τον πληθωρισμό να έχει ξεπεράσει το 11% και την ακρίβεια να εξανεμίζει το εισόδημά μας.

Την ίδια στιγμή οδεύουμε προς τον δυσκολότερο, οικονομικά, χειμώνα των τελευταίων δεκαετιών. Το δραματικό διεθνές περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία με τη συνεπακόλουθη ενεργειακή κρίση σε συνδυασμό με την αντεργατική πολιτική  φτώχειας με ακρίβεια σε όλα τα βασικά αγαθά και τα είδη πρώτης ανάγκης που ασκείται από την κυβέρνηση στη χώρα μας, οδηγούν τους εργαζόμενους στην εξαθλίωση. 

Η κατάσταση δεν πάει άλλο. Φτάνει πια.  Στις 9 Νοεμβρίου συμμετέχουμε μαζικά στην πανυπαλληλική – πανεργατική απεργία. Κλείνουμε όλα τα σχολεία. Βγαίνουμε στον δρόμο και διεκδικούμε όσα μας έχουν πάρει όλα αυτά τα χρόνια, διεκδικούμε τα δικαιώματά μας:

Αυξήσεις στους μισθούς μας, άμεσα, τουλάχιστον ίσες με την αύξηση του πληθωρισμού Κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης από 01/01/21 όπως έγινε και στον ιδιωτικό τομέα 

Ξεπάγωμα της διετίας 2016 – 17

Αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ

Επαναφορά 13ου – 14ου μισθού

Ενιαία 14χρονη  δωρεάν Δημόσια Εκπαίδευση.

Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα στους 1:20 για τα δημοτικά και 1:15 για τα νηπιαγωγεία.

Κατάργηση των νόμων 4692/20 και 4823/21 για την αξιολόγηση.

Εξίσωση ωραρίου εργασίας εκπαιδευτικών στα Νηπιαγωγεία και Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία με αυτό των Πολυθέσιων Σχολείων.

Γενναία χρηματοδότηση για την ανέγερση διδακτηρίων και ενίσχυση των Σχολικών Επιτροπών.

Αύξηση και επέκταση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας.

Καμία περικοπή του Στήριξη του ΕΣΥ με γενναία χρηματοδότηση.

Μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους εργασίας και στα σχολεία.

Μείωση του αριθμού των μαθητών στο 1:15.

Όχι στις απολύσεις και στις αναστολές εργασίας του προσωπικού

Κατάργηση του Νόμου Χατζηδάκη (Ν4808/21) για τα εργασιακά, καθώς και κατάργηση όλων των νόμων που ιδιωτικοποιούν την κοινωνική ασφάλιση

Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για να καλυφθούν τα χιλιάδες οργανικά κενά που υπάρχουν στο Δημόσιο, ιδιαίτερα στους τομείς της Υγείας, της Παιδείας, της Κοινωνικής Ασφάλισης κ.α.

Λέμε όχι στις ιδιωτικοποιήσεις Δημόσιων οργανισμών και φορέων.

ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ στην ΑΠΕΡΓΙΑ την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου για να μπορούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια από τον μισθό μας!

Συγκέντρωση στην Πλατεία Κλαυθμώνος, ώρα 11.00πμ

Η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ

"Το ΔΣ της ΟΙΕΛΕ ομόφωνα πήρε την απόφαση της συμμετοχής στην απεργιακή κινητοποίηση των συνδικάτων στις 9 Νοεμβρίου. Καλούμε κάθε συναδέλφισσα και συνάδελφο, αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες και το φόβο που επικρατεί, να συμμετέχει στην απεργιακή κινητοποίηση για να αλλάξουμε, επιτέλους, τη φορά των πραγμάτων στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης που δυστυχώς έχει καταστεί τόπος άγριας εργασιακής εκμετάλλευσης.

Γιατί απεργούμε;

  • Την ώρα που η ακρίβεια καλπάζει και το κόστος ζωής πλήττει τα νοικοκυριά, οι μισθοί των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία παραμένουν καθηλωμένοι, σε μια περίοδο μάλιστα που τα κέρδη των ιδιωτικών σχολείων αυξάνονται κάθε χρόνο, λόγω της εκρηκτικής αύξησης των εγγραφών. Τα δε ωρομίσθια των εκπαιδευτικών σε Φροντιστήρια, σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών και σε ΙΕΚ είναι δραματικά χαμηλά, καθιστώντας τους το πιο φτωχά αμειβόμενο επιστημονικό προσωπικό στην Ε.Ε., με την εξαίρεση ίσως της Βουλγαρίας. 
    Ζητούμε επαναφορά των μισθών στα προ 2012 επίπεδα και αποκατάσταση των Δώρων Χριστουγέννων/Πάσχα και του επιδόματος αδείας στους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών σχολείων, όχι μόνο για να αντιμετωπιστεί η θύελλα της ακρίβειας, αλλά και για να υπάρξει δίκαιη κατανομή των κερδών των ιδιωτικών σχολείων, κέρδη που έχουν προέλθει από τη σκληρή εργασία μας. 
    Ζητούμε αποκατάσταση των συλλογικών διαπραγματεύσεων και γενναία αύξηση αποδοχών για τους εκπαιδευτικούς σε Φροντιστήρια, Κέντρα Ξένων Γλωσσών και ιδιωτικά ΙΕΚ που αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο της εξαθλίωσης σε ένα χώρο-πρωταθλητή αδήλωτης εργασίας και φοροδιαφυγής.
  • Η σταθερότητα στις εργασιακές σχέσεις αποτελεί κανόνα επιτυχίας για κάθε παιδαγωγικό οργανισμό. Στο χώρο της ελληνικής ιδιωτικής εκπαίδευσης αντιθέτως επικρατεί μεγάλη εργασιακή ανασφάλεια. Ελεύθερες, χωρίς καμιά εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας απολύσεις στα ιδιωτικά σχολεία, ορισμένου χρόνου συμβάσεις σε Φροντιστήρια και σε ΚΞΓ με τους συναδέλφους να δυσκολεύονται να συγκεντρώσουν τα απαιτούμενα ένσημα, ώστε τους να μπουν στο ταμείο ανεργίας το καλοκαίρι, άθλιες συνθήκες εργασίας στα ΙΕΚ, συγκροτούν ένα ζοφερό τοπίο. 
  • Ενώ οι αμοιβές μας είναι καθηλωμένες σε απαράδεκτα χαμηλά επίπεδα, ο όγκος εργασίας αυξάνει σε τέτοιο επίπεδο, ώστε να δοκιμάζονται οι ανθρώπινες αντοχές μας. Το φαινόμενο της ακραίας εργασιακής εκμετάλλευσης είναι πολύ έντονο πια στα ιδιωτικά σχολεία, όπου συχνά ζητείται η διπλή δουλειά (παράλληλα προγράμματα, συγγραφή εγχειριδίων, εργασία στα social media) χωρίς κανένα οικονομικό και ηθικό κίνητρο. Επιπλέον, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί υποχρεώνονται παράνομα σε αμισθί εργασία σε απογευματινές δράσεις, καλοκαίρια, Σαββατοκύριακα, αργίες και διακοπές. Όπως έδειξε και η έρευνά μας για το εντεινόμενο φαινόμενο της Μεγάλης Παραίτησης από τα ιδιωτικά σχολεία, το 85% των ιδιωτικών εκπαιδευτικών δεν πληρώνονται για πρόσθετες υπηρεσίες που παρέχουν. Η κατάσταση ειδικά στα ιδιωτικά νηπιαγωγεία είναι δραματική με τους εκπαιδευτικούς να απασχολούνται μέχρι και 12 ώρες την ημέρα, με παράνομες αποδοχές, με αδιανόητη εκμετάλλευση, bullying και mobbing από τους εργοδότες τους. Στα Φροντιστήρια, στα Κ.Ξ.Γ, και στα ιδιωτικά ΙΕΚ, η αδήλωτη και υποδηλωμένη εργασία φθάνει σχεδόν στο επίπεδο του 45%, αριθμός ρεκόρ για ευρωπαϊκή χώρα. 
  • Για να αποκατασταθούν στοιχειωδώς σταθερές και ανθρώπινες σχέσεις εργασίας και για να προστατευθεί το κοινωνικό αγαθό της Παιδείας, απαιτείται η ψήφιση ενός νέου, κοινωνικά δίκαιου νόμου  για το χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης μετά από κοινωνικό διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους. Πολιτεία, εργαζόμενους, εργοδότες, γονείς ιδιωτικών αλλά και δημόσιων σχολείων, κόμματα και επιστημονικούς φορείς."

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Καθηγήτρια παραιτήθηκε λόγω του ChatGPT!

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα