Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για το θέμα της μη μονιμοποίησης εκπαιδευτικών που έχουν συμπληρώσει τη διετή δοκιμαστική τους υπηρεσία, οργανώνουν αύριο το μεσημέρι στο Υπουργείο Παιδείας εκπαιδευτικοί.
Οπως χαρακτηριστικά σημειώνει η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών, «η τελευταία τροπολογία που κατέθεσε το υπουργείο είναι πραγματικό ανέκδοτο. Μπροστά στην αδυναμία να στελεχώσει τα σχολεία με διευθυντές, λόγω της πολιτικής που ακολουθεί, προβλέπει τη δυνατότητα να θέσουν υποψηφιότητα και οι νεοδιορισμένοι συνάδελφοι που δεν έχουν μονιμοποιηθεί. Με λίγα λόγια ο νεοδιορισμένος- διευθυντής σχολείου, όπως προβλέπει ο νόμος, θα αξιολογήσει τον εαυτό του για τη διοικητική του επάρκεια, αλλά και θα παρακολουθήσει το μάθημα του για να κρίνει το παιδαγωγικό κλίμα της τάξης του. Αφού βαθμολογήσει τον εαυτό του θα υπογράψει τη μονιμοποίηση του. Πραγματικά θα ήταν για γέλια εάν δεν ήταν τόσο σοβαρή η κατάσταση»...
Ολη η ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ Η ΟΜΗΡΙΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, το Υπουργείο Παιδείας για μία ακόμα φορά επιβεβαιώνει μέσα από την τροπολογία (24/11/2022) για την ανάδειξη των νέων διευθυντών σχολείων την πρόθεση του να μην μονιμοποιήσει ΑΜΕΣΑ τους δόκιμους συναδέλφους μετά τη λήξη της διετούς δοκιμαστικής υπηρεσίας εάν δεν αξιολογηθούν καλώς. Η φράση «..έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 2 έτη δοκιμαστικής υπηρεσίας, ακόμα κι αν δεν υλοποιήθηκε η διαδικασία αξιολόγησής τους του Κεφαλαίου Γ’ του Μέρους Γ’, η οποία απαιτείται για τη μονιμοποίηση τους σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α’13) και τις παρ. 7 του άρθρου 66 και 3 του άρθρου 78 του παρόντος, μπορούν να είναι υποψήφιοι και να συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής για θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης… » δε χωρά καμία αμφισβήτηση για τις προθέσεις.
Είναι πραγματικά προκλητικό για τους χιλιάδες συναδέλφους που έχουν αλωνίσει εδώ και χρόνια από άκρη σε άκρη όλη τη χώρα, κρατώντας το δημόσιο σχολείο όρθιο σε πολύ δύσκολες συνθήκες, σε κατάσταση ομηρίας και αβεβαιότητας να ξαναμπαίνουν σε αυτή τη διαδικασία. Αλήθεια, ποιος μπορεί να πάρει στα σοβαρά την πρόθεση του Υπουργείου να κρίνει την επάρκειά του, μετά από τόσα χρόνια μέσα στις τάξεις, μέσα από ένα 45λεπτο «διδασκαλίας» μπροστά στον διευθυντή του σχολείου και ένα άλλο 45λεπτο σε ένα σύμβουλο εκπαίδευσης ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τις συνθήκες της σχολικής ζωής του συγκεκριμένου σχολείου.
Αλήθεια, πώς συνδέεται άμεσα η διδακτική πράξη με το μαθησιακό αποτέλεσμα, πώς ποσοτικοποείται αυτή διαδικασία σε μία τετραβάθμια κλίμακα, πώς μπορεί να χωρέσει ένα πολυπαραγοντικό σύστημα όπως είναι εκπαιδευτική διαδικασία σε αυτές τις φόρμες που αγγίζουν τα όρια της γελοιότητας. Αν πραγματικά ενδιαφερόταν η κυβέρνηση, όπως και όλες οι προηγούμενες, για τη στήριξη και την ομαλή ένταξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των νέων εκπαιδευτικών δεν θα μας άφηναν 12 χρόνια σε καθεστώς ομηρίας, δεν θα αλλάζαμε σχολείο κάθε χρόνο, δεν θα μας πέταγε ως αναπληρωτές μέσα σε δύο μέρες σε μία σχολική τάξη στη μέση της χρονιάς, δύσκολη τις περισσότερες φορές, χωρίς καμία προετοιμασία, δεν θα θυμόταν την επιμόρφωση μας μετά από 12 χρόνια και αυτή εξ αποστάσεως για 72 ώρες, μόνο οι 24 σύγχρονη, και έξω από το ωράριο μας, η οποία θα ξεκινήσει καλώς εχόντων των πραγμάτων σε λίγες μέρες.
Η τελευταία τροπολογία που κατέθεσε το υπουργείο είναι πραγματικό ανέκδοτο. Μπροστά στην αδυναμία να στελεχώσει τα σχολεία με διευθυντές, λόγω της πολιτικής που ακολουθεί, προβλέπει τη δυνατότητα να θέσουν υποψηφιότητα και οι νεοδιορισμένοι συνάδελφοι που δεν έχουν μονιμοποιηθεί. Με λίγα λόγια ο νεοδιορισμένος- διευθυντής σχολείου, όπως προβλέπει ο νόμος, θα αξιολογήσει τον εαυτό του για τη διοικητική του επάρκεια, αλλά και θα παρακολουθήσει το μάθημα του για να κρίνει το παιδαγωγικό κλίμα της τάξης του. Αφού βαθμολογήσει τον εαυτό του θα υπογράψει τη μονιμοποίηση του. Πραγματικά θα ήταν για γέλια εάν δεν ήταν τόσο σοβαρή η κατάσταση!!
Είναι ηλίου φαεινότερο ότι, οι προθέσεις του υπουργείου είναι άλλες. Θέλουν να κρατούν τον εκπαιδευτικό κακοπληρωμένο, ανασφαλή, σε καθεστώς διαρκούς αβεβαιότητας, έτσι ώστε να αναπαράγει τον εαυτό του, στα μάτια των μαθητών. Για αυτό συντηρούν το απαράδεκτο καθεστώς της αναπλήρωσης, επεκτείνουν την ομηρία για τους νεοδιορισμένους και προσπαθούν να επιβάλουν αυτό το απαράδεκτο καθεστώς ατομικής αξιολόγησης για τους μόνιμους. Τους απαντάμε για μία ακόμα φορά ότι δεν θα τους κάνουμε τη χάρη. Ο κλάδος το αποδεικνύει δεκαετίες τώρα. Το απέδειξε και πρόσφατα με τη συμμετοχή του στην πανεργατική απεργία στις 9 του Νοέμβρη, αλλά και όταν γύρισε επιδεικτικά την πλάτη στο υπουργείο, με τη μαζική αποχή του από τις ηλεκτρονικές ψευτοεκλογές παρόλα τα καλέσματα των προθύμων. Να είναι σίγουροι ότι θα συνεχίσουμε σε αυτήν την κατεύθυνση.
Τέρμα πια με την κοροϊδία και την ομηρεία! Να υπογραφούν εδώ και τώρα οι διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των δόκιμων νεοδιόριστών εκπαιδευτικών.
Όλες και όλοι την Παρασκευή 25/11 στη συγκέντρωση στο ΥΠΑΙΘ στις 13:30.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη