ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
Συγκέντρωση στο υπουργείο Παιδείας σήμερα Παρασκευή στις 2μμ

Σε συγκέντρωση καλούν ΕΛΜΕ ΣΕΠΕ με κύριο αίτημα την τυπική μονιμοποίηση των νεοδιόριστων ειδικής αγωγής του Αυγούστου του 2020. Απέναντι στην απαράδεκτη τακτική του ΥΠΑΙΘ που έχει θέσει σε ομηρία χιλιάδες συναδέλφους, ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ διεκδικούν από τις ΔΔΕ πανελλαδικά την τυπική μονιμοποίηση που έπρεπε να γίνει μέχρι τις 19 Οκτώβρη.  

Μετά τις δυναμικές κινητοποιήσεις των τελευταίων ετών για την κατάργηση της ελαστικής εργασίας και την μονιμοποίηση των συμβασιούχων της εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκαν επιτέλους οι πρώτες προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού μετά από πολλά χρόνια μηδενικών διορισμών. Οι διορισμοί αυτοί βέβαια, είναι ελάχιστοι μπροστά στις πραγματικές ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης, γεγονός που αποδεικνύεται από τις προσλήψεις 40.000 αναπληρωτών.

 πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την ελαστική εργασία ως μόνιμη πολιτική επιλογή και μάλιστα επιθυμεί να συνδέσει εκβιαστικά τους διορισμούς και τις μονιμοποιήσεις με την προσπάθεια επιβολής της ατομικής αξιολόγησης, μέσω του ν.4823, θεωρώντας τη μεγάλη μάζα των εκπαιδευτικών αυτών ως πιο «ευάλωτες» λόγω της εργασιακής επισφάλειας την οποία υφίστανται.

Στις 19/8/2022 συμπληρώθηκε η προβλεπόμενη από το νόμο διετία «δόκιμης» υπηρεσίας των εκπαιδευτικών ΕΑΕ που διορίσθηκαν το 2020. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί στην πραγματικότητα εργάζονται ήδη 5, 10 ή και 15 χρόνια στα δημόσια σχολεία από άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα. Όλοι ανέμεναν πως οι διευθύνσεις εκπαίδευσης θα διεκπεραιώσουν τη γραφειοκρατική διαδικασία της μονιμοποίησης χωρίς καθυστερήσεις, όπως γίνεται δεκαετίες τώρα και ως οφείλουν σύμφωνα με τον Υπαλληλικό Κώδικα (παρ.3 του άρθρου 40, του Ν.3528/2007).

Μετά από κινητοποιήσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών φορέων (ΕΛΜΕ, Σύλλογοι Εκπαιδευτικών ΠΕ) που συμπεριελάμβαναν και το ζήτημα της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων του 2020, κάποιες Δειυθύνσεις Εκπαίδευσης προχώρησαν στη μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών ΕΑΕ του 2020.

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι μια σειρά από ΔΙΠΕ έχουν ήδη προχωρήσει στην έκδοση των αντίστοιχων Διεκπεραιωτικών Πράξεων για την αυτοδίκαιη μονιμοποίηση του συνόλου των διορισθέντων του ΄20 που υπηρετούν σε αυτές, μια σειρά άλλων ΔΙΠΕ είτε κωλυσιεργούν, είτε ακόμα χειρότερα αρνούνται να πράξουν το προβλεπόμενο καθήκον τους (στις 19/10/22 λήγει το περιθώριο των 2 μηνών που ο νόμος ορίζει ώστε να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες). Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα στελέχη της διοίκησης επικαλούνται προφορικές οδηγίες από στελέχη του Υπουργείου, ώστε να μην προχωρήσουν οι μονιμοποιήσειςΟι οδηγίες αυτές δεν έχουν καμία νομική βάση και διοικητική ισχύ. Ταυτόχρονα,  από πηγές και «λαγούς» του ΥΠΑΙΘ διαρρέονται φήμες για υποτιθέμενη υποχρεωτική ατομική αξιολόγηση των προς μονιμοποίηση εκπαιδευτικών.

Πρόκειται ξεκάθαρα για μια στοχευμένη επιχείρηση εκφοβισμού των εκπαιδευτικών στην προσπάθεια της κυβέρνησης να εφαρμόσει το νομοθετικό πλαίσιο πειθάρχησης και υποταγής της αξιολόγησης.

Οι εκπαιδευτικοί φορείς απαιτούν:

  • να μονιμοποιηθούν άμεσα οι 4.500 εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η διαδικασία να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια.

  • Καμία σύνδεση των διαδικασιών μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση

  • Να καταργηθεί η δόκιμη περίοδος/ο εκπαιδευτικός να θεωρείται μόνιμος με όλα τα αντίστοχια δικαιώματα και χωρίς δόκιμη περίοδο με την πρόσληψή του ως μόνιμος εκπαιδευτικός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδί
Έρευνα: Τα παιδιά που περνούν περισσότερο χρόνο στη φύση έχουν καλύτερη ψυχική υγεία
Η πρωτοποριακή μελέτη διαπίστωσε ότι τα οφέλη ήταν ισχυρότερα για τα παιδιά από νοικοκυριά χαμηλότερου εισοδήματος
Έρευνα: Τα παιδιά που περνούν περισσότερο χρόνο στη φύση έχουν καλύτερη ψυχική υγεία