Δριμύ κατηγορώ από συλλόγους και ενώσεις εκπαιδευτικών για το θέμα της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών. Η Δημοκρατική Συνεργασία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καταδικάζει τις πρακτικές του Υπουργείου Παιδείας και καλεί την πολιτική του ηγεσία να προχωρήσει άμεσα στη μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών, μετά τη συμπλήρωση της απαιτούμενης διετίας, όπως εξάλλου προβλέπει ο Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας (Ν3528/07) για όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο.
«Δυστυχώς, ο εμπαιγμός στο συγκεκριμένο θέμα συνεχίζεται. Συγκεκριμένα, η υφυπουργός Παιδείας κ. Μακρή, σύμφωνα με δημοσιεύματα, ομολόγησε ότι η ομηρία χιλιάδων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών θα συνεχιστεί και ότι όσες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης προχώρησαν σε διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης, θα κληθούν να ανακαλέσουν τις πράξεις αυτές» αναφέρει η Δημοκρατική Συνεργασία και προσθέτει:
Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. εναρμονιζόμενη με το πνεύμα του ν.4589/2019 (νόμος Γαβρόγλου της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ), τον οποίο εμπλούτισε με τον ν.4823/2021 (νόμος Κεραμέως της κυβέρνησης της ΝΔ), κωλυσιεργεί σκόπιμα και δεν δίνει λύση στο θέμα στοχεύοντας στην εφαρμογή των διατάξεων του προαναφερόμενου νομοθετικού πλαισίου, που προβλέπει αξιολόγηση, πριν από τη μονιμοποίηση των δόκιμων εκπαιδευτικών.
Το παράδοξο και οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι με το άρθρο 78 του ν.4799/2022 οι δόκιμοι εκπαιδευτικοί, που διορίστηκαν τα έτη 2019 έως και 2021 και, μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων για Διευθυντές σχολικών μονάδων, έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον δύο χρόνια δοκιμαστικής υπηρεσίας, ακόμα και αν δεν υλοποιήθηκε η διαδικασία αξιολόγησής τους, η οποία απαιτείται για τη μονιμοποίησή τους, μπορούν να είναι υποψήφιοι και να συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής για θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης!!! Δηλαδή ένας νεοδιόριστος εκπαιδευτικός μπορεί να είναι Διευθυντής σχολείου, χωρίς όμως να είναι σίγουρο ότι θα μονιμοποιηθεί!!!
Είναι ξεκάθαρο, πως υπάρχει παντελής αδυναμία ολοκληρωμένου σχεδιασμού και υλοποίησης προοδευτικών παρεμβάσεων στον χώρο της εκπαίδευσης καθώς όλα γίνονται αποσπασματικά, ευκαιριακά και με το βλέμμα στραμμένο στην επικοινωνία και όχι στην ουσία των πραγμάτων. Ταυτόχρονα υπάρχει και μια απαράδεκτη πολιτικάντικη αντίληψη πως αφού έχω «το μαχαίρι και το πεπόνι» εγώ, νομιμοποιούμαι να λειτουργώ ακόμα και εκδικητικά και εκβιαστικά, όταν δεν μπορώ με πειθώ και διάλογο να υλοποιήσω τις πολιτικές μου. Σε αυτή τη λογική είναι ενταγμένη και η σύνδεση της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών με την αξιολόγησή τους, παρά το γεγονός πως έχει παρέλθει, χωρίς ευθύνη τους, η διετία της δόκιμης δοκιμασίας τους.
Η κατάσταση ομηρίας που στήνεται στην πλάτη των εκπαιδευτικών όλης της Χώρας, από το υπουργείο Παιδείας και την ίδια την υπουργό, η οποία μάλιστα εμφανίζεται να υπόσχεται και αύξηση των μισθών, αλλά μετά τις εκλογές(!!), είναι απαράδεκτη και υπενθυμίζει πως όσα χρόνια και αν περάσουν, κάποιες «μαυρογιαλούρικες» κουτοπονηριές, είναι στο πολιτικό dna κάποιων.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη