ΕΠΑΛ: Οδηγίες για μάθημα της ειδικότητας «Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού»
Το έγγραφο περιλαμβάνει πίνακα αντιστοίχισης ενοτήτων μεταξύ των εκδόσεων Β΄ και Γ΄ του βιβλίου «Μεταφορά Φορτίων»

Εγγραφο με συμπλήρωση των Οδηγιών διδασκαλίας για το μάθημα ειδικότητας «Μεταφορά Φορτίων» της ειδικότητας «ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ» του Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2022-2023, εξέδωσε το ΥΠΑΙΘ.

Το έγγραφο περιλαμβάνει πίνακα αντιστοίχισης ενοτήτων μεταξύ των εκδόσεων Β΄ και Γ΄ του βιβλίου «Μεταφορά Φορτίων» του κ. Ν. Ζυγομαλά (εκδ. Ιδρύματος Ευγενίδου), το οποίο αποτελεί το βιβλίο που χρησιμοποιείται για τις ανάγκες διδασκαλίας του μαθήματος «Μεταφορά Φορτίων της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. της ειδικότητας «ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ» του Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων για το σχολικό έτος 2022-2023

Δείτε τις οδηγίες

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anergia-people.jpg
Ανατιμήσεις, φουσκωμένοι λογαριασμοί και τραπεζικές χρεώσεις: Κύμα καταγγελιών από τους καταναλωτές το 2024
Οι 7 κατηγορίες που βρέθηκαν στο στόχαστρο των καταγγελιών
Ανατιμήσεις, φουσκωμένοι λογαριασμοί και τραπεζικές χρεώσεις: Κύμα καταγγελιών από τους καταναλωτές το 2024
εκπαιδευτικοί
ΟΙΕΛΕ: Ζητά παρέμβαση του Υπουργείου για την αναγνώριση προϋπηρεσίας ιδιωτικών εκπαιδευτικών που εργάζονταν χωρίς διοριστήριο
Πολλές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, παρά το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί καταθέτουν ισχυρά αποδεικτικά στοιχεία, δεν αναγνωρίζουν την προϋπηρεσία,...
ΟΙΕΛΕ: Ζητά παρέμβαση του Υπουργείου για την αναγνώριση προϋπηρεσίας ιδιωτικών εκπαιδευτικών που εργάζονταν χωρίς διοριστήριο