Σχετικά με τα νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών και τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ
Οι αλλεπάλληλες αλλαγές στο σύστημα διορισμού καταδεικνύουν την προχειρότητα με την οποία αντιλαμβάνεται η εκάστοτε πολιτική ηγεσία τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη στελέχωση των σχολικών μονάδων

Πρόσφατα, ήρθαν στη δημοσιότητα δημοσιεύσεις - ανακοινώσεις σχετικά με την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να επιφέρει αλλαγές στον τρόπο διορισμού των Εκπαιδευτικών κάνοντας προσθήκη στο ήδη υπάρχον σύστημα, ώστε αυτό να περιλαμβάνει πέρα από τον πυλώνα του προσοντολογίου και των κοινωνικών κριτηρίων και τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών.

Οι αλλεπάλληλες αλλαγές στο σύστημα διορισμού καταδεικνύουν την προχειρότητα με την οποία αντιλαμβάνεται η εκάστοτε πολιτική ηγεσία τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη στελέχωση των σχολικών μονάδων με Εκπαιδευτικούς, κάτι το οποίο προκαλεί ανασφάλεια και σύγχυση σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.

Αρκετοί άνθρωποι έχουν επενδύσει τόσο σε επίπεδο σπουδών όσο και σε χρόνο και σε οικονομικές απαιτήσεις. Αναρωτιόμαστε αν οι Προϊστάμενοι της Διοίκησης αντιλαμβάνονται τη σοβαρότητα των πολιτικών τους κινήσεων, αποφασίζοντας συνεχώς νέες αλλαγές. Θα ήταν ωφέλιμο και χρήσιμο να ενημερωθεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την άποψη των χιλιάδων εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ του 2008, οι οποίοι αισθάνονται κατάφορα αδικημένοι, καθώς παραμένουν ακόμα αδιόριστοι και πολλές φορές χωρίς εργασία.

Επομένως, ένας γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ ακυρώνει για άλλη μία φορά όχι μόνο τις σπουδές χρόνων, αλλά και την προϋπηρεσία των Εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν θυσιάσει την προσωπική ους ζωή για μια σταθερότητα στο επαγγελματικό τους μέλλον. Συνεπώς, είμαστε ενάντια σε κάθε γραπτό διαγωνισμό, καθώς το εγχείρημα φαίνεται ότι έχει αποτύχει κατά το παρελθόν και υποβαθμίζει όχι μόνο τα πτυχία μας, αλλά και τα ακαδημαϊκά μας προσόντα και την προϋπηρεσία μας, καθώς δημιουργεί Εκπαιδευτικούς διαφορετικών ταχυτήτων. Τέλος, ζητούμε ένα σταθερό σύστημα διορισμών, χωρίς κανένα γραπτό διαγωνισμό με έμφαση στην προϋπηρεσία και τα ακαδημαϊκά προσόντα.

Επιπρόσθετα, απαιτούμε τη συνέχιση των διορισμών για την κάλυψη του συνόλου των χιλιάδων κενών. Επιθυμούμε, πρωτίστως ως Εκπαιδευτικοί και δευτερευόντως ως άνθρωποι την ευημερία της κοινωνίας μέσα στην οποία ζούμε με σταθερότητα και συνέχεια, δημιουργώντας ένα σταθερό σύστημα διορισμών με επιλογή προσωπικού και προγραμμάτων σπουδών, ανεξαρτήτως Κυβερνήσεων και Υπουργών.

Εκ του προσωρινού ΔΣ του υπό σύσταση Επιστημονικού Συλλόγου Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anergia-elstat.jpg
Εξαήμερη εργασία: 690 επιχειρήσεις μέχρι στιγμής έχουν κάνει αίτηση – Η συντριπτική πλειοψηφία δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις
«Εργάνη»: 690 επιχειρήσεις μέχρι στιγμής έχουν κάνει αίτηση για χρήση της 6ήμερης εργασίας
Εξαήμερη εργασία: 690 επιχειρήσεις μέχρι στιγμής έχουν κάνει αίτηση – Η συντριπτική πλειοψηφία δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις
doe
Για τη συνάντηση του ΔΣ της  ΔΟΕ με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας
Δήλωση των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων - Κινήσεων - Συσπειρώσεων Τάσου Γκαραγκάνη  και Βιολέττας Πατέλη για τη συνάντηση του ΔΣ της  ΔΟΕ με την...
Για τη συνάντηση του ΔΣ της  ΔΟΕ με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας
texniti noimisini
Νέοι εκπαιδευτικοί: Πανελλήνια Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση Τεχνητής Νοημοσύνης
Σαρώνει στους νέους εκπαιδευτικούς το 1ο Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό εκπαιδευτικών στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Χιλιάδες οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος νέων...
Νέοι εκπαιδευτικοί: Πανελλήνια Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση Τεχνητής Νοημοσύνης