αξιολόγηση
Πριν από μια δεκαετία περίπου αντίστοιχη επίθεση δέχτηκε το δημόσιο σχολείο και οι εκπαιδευτικοί αλλά ήταν τέτοια η αντίδραση του Κλάδου που, σε συνδυασμό και με τις πολιτικές εξελίξεις, δεν αλώθηκε ο δημοκρατικός και δημόσιος χαρακτήρας του σχολείου

Πλαίσιο προτάσεων αναφορικά με την ατομική αξιολόγηση και την ακύρωση των σχεδίων του υπουργείου Παιδείας στην πράξη διατυπώνει το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών.

Ειδικότερα, προτείνει:

Ø   Να υπάρξει κατεύθυνση για πραγματοποίηση συναντήσεων των τοπικών ΣΕΠΕ με τους σχολικούς συμβούλους ανά περιοχή, ώστε να αναλύσουμε τις θέσεις του Κλάδου και να τους θέσουμε προ των ευθυνών τους.

Ø   Να πραγματοποιηθούν, από τους τοπικούς ΣΕΠΕ, αντίστοιχες συναντήσεις με τους Διευθυντές/ντριες-Προϊσταμένους/νες των δημοτικών-νηπιαγωγείων.

Ø   Ενημέρωση των γονέων και της κοινωνίας, με επιστολή-ενημερωτικό σποτ για τα social media και ΜΜΕ, αφίσες κ.α. για τις πραγματικές επιδιώξεις της ατομικής αξιολόγησης.

Ø   Να πραγματοποιηθεί διαδικτυακή σύσκεψη του ΔΣ της ΔΟΕ με τους νεοδιόριστους συναδέλφους της κάθε περιοχής, με άμεση προτεραιότητα σ’ αυτές που έχει ολοκληρωθεί η επιλογή συμβούλων και τοποθετούνται αυτές τις μέρες (Κρήτη -Πελοπόννησος, Βόρειο και Νότιο Αιγαίο).

Ø   Την επόμενη εβδομάδα (6-10 Φεβρουαρίου) οι τοπικοί ΣΕΠΕ να πραγματοποιήσουν παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ενιαία πανελλαδικά σε μέρα και ώρα που θα προγραμματιστεί.

Ø   Κλιμάκωση την αμέσως επόμενη εβδομάδα (13-17 Φεβρουαρίου) με 24ωρη Πανεκπαιδευτική Απεργία.

Ø   Μετά την έκδοση της υπουργικής απόφασης για την ατομική αξιολόγηση να κηρυχθεί απεργία-αποχή απ’ όλες τις διαδικασίες που προβλέπονται στην υλοποίησή της.

Ø   Αξιοποίηση κάθε δυνατού κινηματικού μέσου που θα συμβάλλει στην επίτευξη του μπλοκαρίσματος της ατομικής αξιολόγησης όπως στάσεις εργασίας, απεργία διαρκείας κ.λ.π. Το ‘Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε.’ θα συμβάλλει, για άλλη μια φορά,  αποφασιστικά και καθοριστικά στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΔΟΕ, την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου, για το συνδυασμό των μορφών του αγώνα που θα ακολουθήσει ο Κλάδος.

Ø   Συνεννόηση τόσο με την ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ-ΑΣΓΜΕ για συμπόρευση και στήριξη του αγώνα που δίνει η εκπαιδευτική κοινότητα.

Ø   Συνάντηση του ΔΣ της ΔΟΕ με τους Αρχηγούς των κομμάτων της βουλής για πολιτικοποίηση των κρίσιμων ζητημάτων που ταλανίζουν τη δημόσια εκπαίδευση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

Η κυβέρνηση της ΝΔ και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επιχειρούν, με διαδικασίες fast truck, να επιβάλουν την αντιεκπαιδευτική ατομική αξιολόγηση ως συνέχεια της αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας, την οποία σύσσωμος ο Κλάδος απέρριψε, στην πράξη, υιοθετώντας με συντριπτικά πανελλαδικά ποσοστά τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ.

Απέναντι στη συστηματική επίθεση που δεχόμαστε από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε στο ΥΠΑΙΘ η κα Κεραμέως, μια επίθεση που ουσιαστικά στρέφεται ενάντια στη δημόσια εκπαίδευση και στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, η αντίδρασή μας θα είναι ενωτική, αποφασιστική και δυναμική.  Η προσπάθεια αυτή που στόχο έχει, μέσω του συνόλου της εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης, να τρομοκρατήσει τους εκπαιδευτικούς, να “φορτώσει” όλες τις ευθύνες της πολιτείας (υποχρηματοδότηση, ελλείψεις προσωπικού, τεράστια προβλήματα στην υλικοτεχνική υποδομή, κτηριακό, καθαριότητα και υγειονομική ασφάλεια των σχολείων, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, το περιεχόμενο της γνώσης -μέσω των ΔΕΠΣ και ΑΠΣ- κ.λ.π.) στις πλάτες μας και τελικά να συρρικνώσει και να ιδιωτικοποιήσει τμήματα και των τριών βαθμίδων της δημόσιας εκπαίδευσης, θα λάβει την απάντηση που της αρμόζει.

Πριν από μια δεκαετία περίπου αντίστοιχη επίθεση δέχτηκε το δημόσιο σχολείο και οι εκπαιδευτικοί (Ν.3848/2010, Π.Δ.152/2013) αλλά ήταν τέτοια η αντίδραση του Κλάδου που, σε συνδυασμό και με τις πολιτικές εξελίξεις, δεν αλώθηκε ο δημοκρατικός και δημόσιος χαρακτήρας του σχολείου. Ο επιθεωρητής εκδιώχτηκε πριν από 41 χρόνια και δε θα επιτρέψουμε να επιστρέψει σήμερα.

Το ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ακολουθώντας σταθερά τον δρόμο της αντίστασης απέναντι σε όλη την επίθεση που δεχόμαστε από τη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα, τώρα που είναι η ώρα του αγώνα, προτείνει να οργανώσουμε συγκεκριμένες κινηματικές δράσεις που δε θα επιτρέψουν την υλοποίηση όλων αυτών των αντιεκπαιδευτικών κυβερνητικών σχεδίων.

Καλούμε όλες τις Συναδέλφισσες και τους Συναδέλφους να πάρουμε μέρος μαζικά στις Γενικές Συνελεύσεις που  πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο σε ολόκληρη τη χώρα και προτείνουμε προς το ΔΣ της ΔΟΕ:

Ø   Να υπάρξει κατεύθυνση για πραγματοποίηση συναντήσεων των τοπικών ΣΕΠΕ με τους σχολικούς συμβούλους ανά περιοχή, ώστε να αναλύσουμε τις θέσεις του Κλάδου και να τους θέσουμε προ των ευθυνών τους.

Ø   Να πραγματοποιηθούν, από τους τοπικούς ΣΕΠΕ, αντίστοιχες συναντήσεις με τους Διευθυντές/ντριες-Προϊσταμένους/νες των δημοτικών-νηπιαγωγείων.

Ø   Ενημέρωση των γονέων και της κοινωνίας, με επιστολή-ενημερωτικό σποτ για τα social media και ΜΜΕ, αφίσες κ.α. για τις πραγματικές επιδιώξεις της ατομικής αξιολόγησης.

Ø   Να πραγματοποιηθεί διαδικτυακή σύσκεψη του ΔΣ της ΔΟΕ με τους νεοδιόριστους συναδέλφους της κάθε περιοχής, με άμεση προτεραιότητα σ’ αυτές που έχει ολοκληρωθεί η επιλογή συμβούλων και τοποθετούνται αυτές τις μέρες (Κρήτη -Πελοπόννησος, Βόρειο και Νότιο Αιγαίο).

Ø   Την επόμενη εβδομάδα (6-10 Φεβρουαρίου) οι τοπικοί ΣΕΠΕ να πραγματοποιήσουν παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ενιαία πανελλαδικά σε μέρα και ώρα που θα προγραμματιστεί.

Ø   Κλιμάκωση την αμέσως επόμενη εβδομάδα (13-17 Φεβρουαρίου) με 24ωρη Πανεκπαιδευτική Απεργία.

Ø   Μετά την έκδοση της υπουργικής απόφασης για την ατομική αξιολόγηση να κηρυχθεί απεργία-αποχή απ’ όλες τις διαδικασίες που προβλέπονται στην υλοποίησή της.

Ø   Αξιοποίηση κάθε δυνατού κινηματικού μέσου που θα συμβάλλει στην επίτευξη του μπλοκαρίσματος της ατομικής αξιολόγησης όπως στάσεις εργασίας, απεργία διαρκείας κ.λ.π. Το ‘Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε.’ θα συμβάλλει, για άλλη μια φορά,  αποφασιστικά και καθοριστικά στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΔΟΕ, την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου, για το συνδυασμό των μορφών του αγώνα που θα ακολουθήσει ο Κλάδος.

Ø   Συνεννόηση τόσο με την ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ-ΑΣΓΜΕ για συμπόρευση και στήριξη του αγώνα που δίνει η εκπαιδευτική κοινότητα.

Ø   Συνάντηση του ΔΣ της ΔΟΕ με τους Αρχηγούς των κομμάτων της βουλής για πολιτικοποίηση των κρίσιμων ζητημάτων που ταλανίζουν τη δημόσια εκπαίδευση.

Όλες οι προτάσεις μας κατατίθενται ως πλαίσιο τόσο στις Γενικές Συνελεύσεις όσο και στο ΔΣ της Ομοσπονδίας δηλώνοντας πως θα συμβάλουμε με όλες μας τις δυνάμεις για τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση στις τελικές αποφάσεις που θα οδηγήσει και στη μέγιστη συσπείρωση και συμμετοχή του Κλάδου. Όλοι μαζί θα νικήσουμε και αυτή τη φορά όπως και τόσες άλλες. Η ιστορία διδάσκει: το 2015 με τους αγώνες μας και την Πολιτική Αλλαγή πάγωσαν οι διαδικασίες της τότε επιχειρούμενης αξιολόγησης  του νομοθετικού πλαισίου Διαμαντοπούλου -Αρβανιτόπουλου και το 2018 τελικά καταργήθηκαν. Έτσι και τώρα προχωράμε όλοι μαζί με τους αγώνες μας και την αναγκαία Πολιτική Αλλαγή, που αποτελεί καθοριστικό παράγοντα, για την κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων και του νόμου της αξιολόγησης Κεραμέως.

Η μάχη αυτή δεν αφορά μόνο τους νεοδιόριστους Συναδέλφους, τους οποίους προσπαθεί να έχει σε ομηρία η κα Κεραμέως και θέλει να τους αξιολογήσει πρώτους, μας αφορά όλους και όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα είναι νικηφόρα.

Δε θα τους αφήσουμε, δε θα τους περάσει !!!

Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ Εκπαιδευτικών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Καθηγήτρια παραιτήθηκε λόγω του ChatGPT!

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα