Μια συνέντευξη με δηλώσεις που προκαλούν εντύπωση, έδωσε την Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου η υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως στον RealFM, στον Νίκο Χατζηνικολάου και τον Αντώνη Δελλατόλα.
Η κ. Κεραμέως, αφού επανέλαβε για πολλοστή φορά ότι η ατομική αξιολόγηση σημαίνει βελτίωση και όχι τιμωρία, αγνοώντας ακόμα και τη χθεσινή εγκύκλιο που εξέδωσε το Υπουργείο της με απειλές για ποινές για όσους εκπαιδευτικούς δε συμμετάσχουν, ρωτήθηκε «αφού είναι τόσο καλή η αξιολόγηση, γιατί αντιδρούν οι εκπαιδευτικοί;»
-Ποιες αντιδράσεις; απάντησε! Σα να μην άκουσε τίποτα για την απεργία-αποχή της ΔΟΕ και τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών. Και κατόπιν είπε ότι είναι λογικό, αφού επί 41 χρόνια δεν υπήρχε αξιολόγηση. Είπε ακόμα ότι η συμμετοχή στο πρώτο επίπεδο της αξιολόγησης, αυτό της αξιολόγησης των σχολείων, έχει συμμετοχή στο 99%! Που το βρήκε αυτό το νούμερο, δεν εξήγησε. Επανέλαβε όμως ότι αν η αξιολόγηση είναι θετική τότε οι εκπαιδευτικοί θα κερδίζουν μόρια για να ανέβουν στην εκπαιδευτική πυραμίδα και συνεπώς θα έχουν μισθολογική άνοδο, αλλά απέκρυψε ότι αν αξιολογηθούν αρνητικά θα υποστούν καθήλωση μισθών (τουλάχιστον) και είπε μόνο ότι θα παραπέμπονται σε επιμόρφωση. Παρομοίωσε δε την αξιολόγηση με γενική εξέταση αίματος, που είναι απαραίτητη στον γιατρό για να συνταγογραφήσει αγωγή. Μάλιστα περιέγραψε μια επίσκεψή της σε περιφερειακό σχολείο, όπου οι εκπαιδευτικοί της είπαν, όπως είπε, ότι αρχικά αντιδρούσαν στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας γιατί φοβόντουσαν, αλλά τελικά κατάλαβαν πόσο υποστηρικτική είναι και μάλιστα τώρα συμμετέχουν σε ευρωπαϊκά προγράμματα ενισχύοντας την εξωστρέφεια, που τους έλειπε. Με άλλα λόγια, η υπουργός θεωρεί ότι οι εκπαιδευτικοί τη θέλουν την αξιολόγηση.
Ποιες αντιδράσεις; αναρωτήθηκε η υπουργός Παιδείας! Και δεν πέρασαν δυο μέρες αφότου στη δεύτερη μεγαλύτερη Ομοσπονδία Εργαζομένων του Δημοσίου, στην ΟΛΜΕ, που εκφράζει πάνω από 75.000 μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, υπερψηφίστηκε με απόλυτη πλειοψηφία τόσο η απεργία- αποχή από την ατομική αξιολόγηση, όσο και η απεργία της 15ης Φεβρουαρίου και οι επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας ενάντια στην ατομική αξιολόγηση.
Συγκεκριμένα η Γενική Συνέλευση Προέδρων όλων των ΕΛΜΕ της χώρας υπερψήφισε με συντριπτικά ποσοστά (100% το πρόγραμμα δράσης):
1. Υπερψηφίστηκαν τόσο η απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση, όσο και η απεργία της 15ης Φεβρουαρίου και οι επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας ενάντια στην ατομική αξιολόγηση.
Στα πλαίσια αυτή η ΟΛΜΕ καλεί:
-Σε μαζική συμμετοχή στην 24ωρη απεργία ΟΛΜΕ-ΔΟΕ και στο συλλαλητήριο στα Προπύλαια στις 15/2/23 στις 10.30πμ.
2. Σε απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση, με πρώτο βήμα τη μη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας αξιολόγησης.
Παράλληλα προκηρύσσει 3ωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας για τη Δευτέρα 13/2 και την Τρίτη 14/2 στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της ΥΑ 9950/ΓΔ5/27-01-23 (παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές κλπ).
Εσείς τι λέτε κ. Υπουργέ;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη