σχολικοί σύμβουλοι
Επιστολή διαμαρτυρίας προς ΙΕΠ για το πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών

Επιστολή προς το ΙΕΠ αποστέλλουν 200 εκπαιδευτικοί, αναφορικά με τον τρόπο διεξαγωγής της επιμόρφωσης, χαρακτηρίζοντας τις ενέργειες «εξοργιστικές».

Στην επιστολή που έλαβε και δημοσιεύει το alfavita.gr , τονίζεται πως οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί έχουν ήδη παρακολουθήσει σχετική επιμόρφωση υποχρεωτικού χαρακτήρα, ως αναπληρωτές, μέσα από τα ΠΕΚ και ερωτούν για ποιο λόγο καλούνται εκ νέου να παρακολουθήσουμε το ίδιο πρόγραμμα.

Αναλυτικά η επιστολή:

ΙΕΠ: «Αποφασίζομεν και διατάσσομεν!»

Με ταχύτατες διαδικασίες, που μαρτυρούν προχειρότητα και αστοχίες, ξεκίνησε το ΙΕΠ να στέλνει ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων και κοινωνικών δικτύων (viber) για την εφαρμογή του Προγράμματος Εισαγωγικής Επιμόρφωσης, ένα πρόγραμμα μέσω ΕΣΠΑ και αυτό, το οποίο «υποχρεούνται/δικαιούνται» να παρακολουθήσουν, μεταξύ άλλων, οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί της περιόδου 01-01-2020 μέχρι 30-06-2022.
Καταρχάς, σημειώνουμε, πως εμείς οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί έχουμε ήδη παρακολουθήσει σχετική επιμόρφωση υποχρεωτικού χαρακτήρα, ως αναπληρωτές, μέσα από τα ΠΕΚ. Αναρωτιόμαστε για ποιο λόγο καλούμαστε εκ νέου να παρακολουθήσουμε το ίδιο πρόγραμμα και δεν έχουμε ήδη απαλλαγεί από αυτή την υποχρέωση;
Ωστόσο, μια σειρά άλλων ενεργειών από πλευράς ΙΕΠ είναι, κατά τη γνώμη μας, εξοργιστική:

i.    Καλούμαστε να παρακολουθήσουμε μια επιμόρφωση, η οποία αναφέρεται ως υποχρεωτική και η οποία υλοποιείται εκτός εργασιακού ωραρίου μας, κατά τις απογευματινές ώρες. Δεν θα έπρεπε να θεωρείται υπερωριακή απασχόληση και να συμπεριλαμβάνει σχετική οικονομική αποζημίωση για αυτό;

ii.    Τα τμήματα που έχουμε χωριστεί είναι αλφαβητικά και μόνο, τη στιγμή που ένας σωστός πρώτος διαχωρισμός θα μπορούσε να είναι ο κλάδος, η ειδικότητα και η βαθμίδα εκπαίδευσης. Αποτέλεσμα; Επιμορφούμενοι θεατρολόγοι που διδάσκουμε στην Π/θμια Εκπαίδευση, μάθημα της Αισθητικής Αγωγής, να επιμορφωθούμε για το STEAM της… Δ/θμιας Εκπαίδευσης.

iii.    Δεν ζητήθηκε ποτέ να επιλέξουμε ημέρα παρακολούθησης, παρά μας ανακοινώθηκε η μέρα και οι ώρες των 9 συνεδριών, χωρίς δικαίωμα αλλαγής! Συγγνώμη, αλλά πειράζει που έχουμε και οικογένεια; Πειράζει που κάποιοι είμαστε σε μονογονεϊκές οικογένειες, χωρίς βοήθεια για να κρατήσει κάποιος τα παιδιά μας; Πειράζει που έχουμε διοριστεί μακριά από τον τόπο συμφερόντων μας και ζούμε δύο χρόνια σε ένα δωμάτιο σε νησί; Πειράζει που όσοι είμαστε στις πόλεις, πρέπει να φροντίζουμε ηλικιωμένους γονείς; Πειράζει που έχουμε κι άλλες υποχρεώσεις; Και εκτός των παραπάνω, γιατί να διεξάγονται στον ελεύθερο χρόνο καθενός/καθεμιάς από εμάς;
Για όλα τα παραπάνω, που υπενθυμίζουμε καταμαρτυρούν -το δίχως άλλο- προχειρότητα, με την επικεφαλίδα του «υποχρεωτικού» χαρακτήρα προσπαθούν έμμεσα να μας επιβάλουν και τον φόβο της μη συμμόρφωσης σε αυτή την οδηγία: Εκπαιδευτικέ, θα είσαι διαθέσιμος κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε στιγμή!
Ζητούμε μέσω των παρακάτω την επαναφορά της λογικής στα παράλογα πράγματα που μας συμβαίνουν:
i.    Να εξαιρεθούμε από την επιμόρφωση αυτή όσοι την έχουμε ήδη παρακολουθήσει, με υποχρεωτικές απογευματινές δια ζώσης συναντήσεις.

ii.    Να ανασταλεί η έναρξη των επιμορφώσεων και να πραγματοποιηθούν στο πρωινό ωράριο των εκπαιδευτικών, κατά το διάστημα 15-21 Ιουνίου 2023 ή 1-10 Σεπτεμβρίου 2023 και με ταυτόχρονη απαλλαγή από άλλα καθήκοντα.

iii.    Επιμορφώσεις, οι οποίες μας αφορούν, τα μπορούμε να τις παρακολουθούμε στο υποχρεωτικό μας εργασιακό ωράριο, με σωστή κατανομή συμμετεχόντων σε αυτές, ανάλογα με τον κλάδο, την ειδικότητα και τη βαθμίδα εκπαίδευσης που διδάσκουμε, κι όχι αλφαβητικά, με επιμορφωτές αντίστοιχης (ή σχετικής έστω) ειδικότητας!

iv.    Δεν είναι η τηλεσυνάντηση η πανάκεια σε όλα. Χιονίζει; Τηλεκπαίδευση! Πλημμύρα; Τηλεκπαίδευση; Σεισμός; Τηλεκπαίδευση! Η εκπαίδευση είναι μια πρωτίστως βιωματική διαδικασία, την οποία οφείλουμε να υπηρετούμε με σώμα και ψυχή… και όχι με οθόνες και ποντίκια!

Οι υπογράφοντες νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί:

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ρεύμα
Κερδοσκοπικά παιχνίδια και ελλιπείς υποδομές αυξάνουν τις τιμές του ρεύματος
Oι καθηγητές υπoστηρίζουν ότι η όποια αποκλιμάκωση των τιμών θα είναι σίγουρα μικρότερη της αύξησης που καταγράφεται το διάστημα που διανύουμε
Κερδοσκοπικά παιχνίδια και ελλιπείς υποδομές αυξάνουν τις τιμές του ρεύματος
καταθλιψη
Το μυστήριο της καμπύλης U: Οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι από ποτέ
Ένα σοβαρό φαινόμενο παρατηρούν οι ερευνητές και δεν έχουν τελική εξήγηση γιατί οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι
Το μυστήριο της καμπύλης U: Οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι από ποτέ