Ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2023 στις 22:59 η διαδικασία των ενστάσεων των υποψηφίων διευθυντών σχολικών μονάδων επί των προσωρινών πινάκων μοριοδότησης τους.
Οι πληροφορίες που φτάνουν από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι ότι ότι έχει συγκεντρωθεί μεγάλος αριθμός ενστάσεων από υποψήφιους διευθυντές σχολικών μονάδων (ιδιαίτερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αλλά και σε μεγάλες Διευθύνσεις εκπαίδευσης της περιφέρειας).
Σύμφωνα με νέα οδηγία του υπουργείου Παιδείας η καταληκτική ημερομηνία για την αξιολόγηση ενστάσεων επί της αξιολόγησης προσόντων αιτήσεων από τις αντίστοιχες Επιτροπές Αξιολόγησης είναι η Τρίτη 07 Μαρτίου 2023 23:59.
Αυτό σημαίνει ότι το αργότερο έως την Τετάρτη 8 Μαρτίου αναμένεται η ανάρτηση στις ιστοσελίδες των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης των τελικών, μετά από την εξέταση των ενστάσεων, πινάκων μοριοδότησης των υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων. Την ίδια μέρα προβλέπεται η ανακοίνωση του προγράμματος των συνεντεύξεων των υποψηφίων.
Στο alfavita.gr αυτές τις μέρες έχουν φτάσει δεκάδες καταγγελίες για προβλήματα και παρατυπίες, άδικη μοριοδότηση, λάθη κλπ.
Για παράδειγμα μια σειρά καταγγελιών αφορά απίθανα λάθη στον προσωρινό πίνακα κατάταξης υποψηφιων (Εκτός από μόρια που δεν προσμέτρησαν και για τα οποία έχουν γίνει ενστάσεις πρόσθεσαν μόρια σε υποψήφιους! Συγκεκριμένα ενώ το όριο μορίων διοικητικής προϋπηρεσίας για Διευθυντή, υποδιευθυντή κλπ δεν θα έπρεπε να υπερβαίνει τα 6 μόρια σε 4 περιπτώσεις αυτά αθροίστηκαν πολύ πάνω από 6 γεγονός που εύκολα μπορεί να το δει ο καθένας! )
Αλαλούμ στις μοριοδοτήσεις των υποψηφίων Διευθυντών Σχολικών μονάδων και μεγάλο αριθμό ενστάσεων αναφέρει και ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ Νίκος Φασφαλής σημειώνοντας ότι σε πολλές περιπτώσεις το κάθε Συμβούλιο έχει κάνει διαφορετική μοριοδότηση για το ίδιο αντικειμενικό προσόν !
Υπάρχουν ακόμη πολλές περιπτώσεις τα ίδια αντικειμενικά προσόντα σε άλλα Συμβούλια να λαμβάνονται υπόψη και σε άλλα να μην προσμετρώνται!
Ένα προβληματικό σημείο στη διαδικασία που αναφέρουν πολλοί υποψήφιοι στο στο fresh, είναι ότι ενώ διαπιστώνουν ότι δεν μοριοδοτήθηκε κάποιο δικαιολογητικό/πιστοποιητικό που κατέθεσαν, δεν ξέρουν τον λόγο. Αποτέλεσμα αυτού είναι να προχωρούν σε ένσταση για να τους δοθεί η απάντηση από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Αν στην πλατφόρμα υπήρχε η μοριοδότηση ανά πεδίο καθώς και η αιτιολόγηση, σε περίπτωση μη μοριοδότησης, τότε θα ενημερώνονταν άμεσα οι ενδιαφερόμενοι και οι ενστάσεις θα ήταν πολύ πιο λίγες.
Στη Μαγνησία σύμφωνα με τις καταγγελίες του μέλους του Συμβουλίου, καθηγητή Παναγιώτη Σαραντόπουλου, ο οποίος κατέθεσε την παραίτησή του οι πίνακες μοριοδότησης από τις κρίσεις των διευθυντών σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι διάτρητοι και αναξιοκρατικοί. Σύμφωνα με την επίσημη αναφορά του, η επιλογή των διευθυντών μέσω της μοριοδότησης δεν έγινε με αντικειμενικές και αυστηρές κρίσεις, αλλά υπήρξε παράβαση του Νόμου.
Eκτός από περιπτώσεις λαθών στη μοριοδότηση λόγω μη υπολογισμού κάποιων δικαιολογητικών των υποψηφίων, αλλά και του αλαλούμ με το συγγραφικό έργο, έχουμε και «πονηριές» από κάποιους υποψήφιους που προκειμένου να πάρουν περισσότερα μόρια, «έσπασαν» σε κομμάτια την προυπηρεσία τους, πχ υποψήφιος δήλωσε ξεχωριστά χωριστά Δντης 4 χρόνια και χωριστά υποδ/ντης 1 χρόνο ώστε να λάβει 7 μόρια αντί 6 που κανονικά έπρεπε να λάβει. Το πρόβλημα είναι ότι η πλατφόρμα του το ενέκρινε!
Η έναρξη των συνεντεύξεων προγραμματίζεται για τις αρχές Μαρτίου
Μετά την ανακοίνωση των οριστικών Πινάκων μοριοδότησης, τα Τοπικά Συμβούλια Επιλογής ορίζουν τις ημερομηνίες πρόσκλησης των υποψηφίων σε συνέντευξη. Στη συνέντευξη καλείται το πενήντα τοις εκατό (50%), με στρογγυλοποίηση στην πλησιέστερη ακέραιη μονάδα, των υποψηφίων που έχουν συμπεριληφθεί στους εν λόγω αξιολογικούς πίνακες και έχουν συγκεντρώσει τον μεγαλύτερο αριθμό αξιολογικών μονάδων, και αριθμός υποψηφίων τουλάχιστον τριπλάσιος από τον αριθμό των προκηρυσσόμενων θέσεων. Η πρόσκληση, με τις ημερομηνίες κατά τις οποίες καλούνται οι υποψήφιοι στη συνέντευξη, αναρτάται στην ιστοσελίδα της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης τουλάχιστον σαράντα οκτώ (48) ώρες πριν από την έναρξη της διαδικασίας.
Ιστοσελίδες Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- Α’ ΑΘΗΝΑΣ
- ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
- ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
- ΑΝΑΤ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
- ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
- ΑΡΚΑΔΙΑΣ
- ΑΡΤΑΣ
- ΑΧΑΙΑΣ
- Β’ ΑΘΗΝΑΣ
- ΒΟΙΩΤΙΑΣ
- Γ’ ΑΘΗΝΑΣ
- ΓΡΕΒΕΝΩΝ
- Δ’ ΑΘΗΝΑΣ
- ΔΡΑΜΑΣ
- ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
- ΔΥΤ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
- ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
- ΕΒΡΟΥ
- ΕΥΒΟΙΑΣ
- ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
- ΖΑΚΥΝΘΟΥ
- ΗΛΕΙΑΣ
- ΗΜΑΘΙΑΣ
- ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
- ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
- ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
- ΚΑΒΑΛΑΣ
- ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
- ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
- ΚΕΡΚΥΡΑΣ
- ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
- ΚΙΛΚΙΣ
- ΚΟΖΑΝΗΣ
- ΚΟΡΙΝΘΟΥ
- ΚΥΚΛΑΔΩΝ
- ΛΑΚΩΝΙΑΣ
- ΛΑΡΙΣΑΣ
- ΛΑΣΙΘΙΟΥ
- ΛΕΣΒΟΥ
- ΛΕΥΚΑΔΑΣ
- ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
- ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
- ΞΑΝΘΗΣ
- ΠΕΙΡΑΙΑ
- ΠΕΛΛΑΣ
- ΠΙΕΡΙΑΣ
- ΠΡΕΒΕΖΑΣ
- ΡΕΘΥΜΝΗΣ
- ΡΟΔΟΠΗΣ
- ΣΑΜΟΥ
- ΣΕΡΡΩΝ
- ΤΡΙΚΑΛΩΝ
- ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
- ΦΛΩΡΙΝΑΣ
- ΦΩΚΙΔΑΣ
- ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
- ΧΑΝΙΩΝ
- ΧΙΟΥ
Ιστοσελίδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Α’ ΑΘΗΝΑΣ
- ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
- ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
- ΑΝΑΤ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
- ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
- ΑΡΚΑΔΙΑΣ
- ΑΡΤΑΣ
- ΑΧΑΙΑΣ
- Β’ ΑΘΗΝΑΣ
- ΒΟΙΩΤΙΑΣ
- Γ’ ΑΘΗΝΑΣ
- ΓΡΕΒΕΝΩΝ
- Δ’ ΑΘΗΝΑΣ
- ΔΡΑΜΑΣ
- ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
- ΔΥΤ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
- ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
- ΕΒΡΟΥ
- ΕΥΒΟΙΑΣ
- ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
- ΖΑΚΥΝΘΟΥ
- ΗΛΕΙΑΣ
- ΗΜΑΘΙΑΣ
- ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
- ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
- ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
- ΚΑΒΑΛΑΣ
- ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
- ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
- ΚΕΡΚΥΡΑΣ
- ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ
- ΚΙΛΚΙΣ
- ΚΟΖΑΝΗΣ
- ΚΟΡΙΝΘΟΥ
- ΚΥΚΛΑΔΩΝ
- ΛΑΚΩΝΙΑΣ
- ΛΑΡΙΣΑΣ
- ΛΑΣΙΘΙΟΥ
- ΛΕΣΒΟΥ
- ΛΕΥΚΑΔΑΣ
- ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
- ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
- ΞΑΝΘΗΣ
- ΠΕΙΡΑΙΑ
- ΠΕΛΛΑΣ
- ΠΙΕΡΙΑΣ
- ΠΡΕΒΕΖΑΣ
- ΡΕΘΥΜΝΗΣ
- ΡΟΔΟΠΗΣ
- ΣΑΜΟΥ
- ΣΕΡΡΩΝ
- ΤΡΙΚΑΛΩΝ
- ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
- ΦΛΩΡΙΝΑΣ
- ΦΩΚΙΔΑΣ
- ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
- ΧΑΝΙΩΝ
- ΧΙΟΥ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Καθηγήτρια παραιτήθηκε λόγω του ChatGPT!
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29/10
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη