ΚΕΡΑΜΕΩΣ
Εκπαιδευτικοί Υπόχρεοι παρακολούθησης της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης - Υπόμνημα προς την υπουργό Παιδείας  των Εκπαιδευτικών Υπόχρεων παρακολούθησης της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης
Σε υπόμνημά τους προς την υπουργό Παιδείας με θέμα «Υλοποίηση της ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ των Εκπαιδευτικών ΕΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ» εκατοντάδες νεοδιόριστοι σημειώνουν ότι 
«σε περίπτωση μη άμεσης ένταξης της συγκεκριμένης επιμόρφωσης στο εργασιακό μας ωράριο, θα διεκδικήσουμε τις προβλεπόμενες αποζημιώσεις από το νόμο, για υπερωριακή απασχόληση και κάλυψη του κόστους του εξοπλισμού, των τηλεπικοινωνιών και της χρήσης του οικιακού χώρου εργασίας, καθώς και όσων έκτακτων εξόδων αναγκαστούμε να προβούμε προκειμένου να συμμετέχουμε στην «Εισαγωγική Επιμόρφωση».
 
Σας επισυνάπτουμε το αντίστοιχο ψήφισμα Avaaz, όχι με τη λογική του ψηφίσματος, αλλά ως τρόπο καταγραφής υπογραφών. Έχουμε ήδη, κατα την πρώτη εβδομάδα της επιμόρφωσης, ενημερωθεί και προτιθέμεθα να διεκδικήσουμε αποζημίωση δικαστικά, πάνω από 1300 άτομα. Σε περίπτωση μη αναστολής της ή Ένταξης της στο εργασιακό μας ωράριο, πιστεύουμε θα έχουν ενημερωθεί οι υπόχρεοι στο σύνολο τους μέχρι την λήξη της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης τον Μάιο.
 
Σε περίπτωση δικαστικής διεκδίκησης αποζημιώσεων και νίκης μας θα έχετε ουσιαστικά χρεώσει ένα
αδιανόητα μεγάλο ποσό τα κρατικά ταμεία χωρίς κάποιον ουσιαστικό λόγο, δεδομένου μάλιστα της ολοενα και μεγαλύτερης αμφισβήτησης της ποιότητας παρεχόμενης εκπαιδευσης στη δεδομενη επιμορφωση»

Το Υπόμνημα προς την υπουργό Παιδείας  των Εκπαιδευτικών Υπόχρεων παρακολούθησης της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης

Θεμα: «Υλοποίηση της ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ των Εκπαιδευτικών ΕΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ»

 
Αξιότιμη κα. Υπουργέ,
 
Είμαστε εκπαιδευτικοί, υπόχρεοι συμμετοχής στην «ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ» που πραγματοποιείται από το ΙΕΠ. Μιας επιμόρφωσης:
 
● εξ αποστάσεως,
εκτός του εργασιακού μας ωραριου
και επιπλέον του εργασιακού ωραριου μας,
με ρητη μάλιστα υποχρέωση, σύμφωνα με την πρόσκληση της επιμόρφωσης, να κατέχουμε
● συγκεκριμένο υλικοτεχνικό εξοπλισμό και
● σταθερή πρόσβαση στο διαδίκτυο.
 
Και για τις δύο αυτές προϋποθέσεις, δεν μας παρέχεται καν η δυνατότητα εύρεσης/αγοράς-διάθεσης από την υπηρεσία εξοπλισμού και πρόσβασης στο διαδίκτυο αλλά το υπουργείο θεωρεί αυτονόητη την ύπαρξη τους κάτι που δεν αποτελούσε προϋπόθεση για τον διορισμό ή την πρόσληψη μας.
 
Επιπλέον, δεν δόθηκε σε κανέναν, από τους περισσότερο από 15000 επιμορφούμενους, η επιλογή τμήματος-ώρας συμμετοχής στις σύγχρονες συσκέψεις πάρα μας ανακοινώθηκαν ως έχουν, καθως προφανώς το ΙΕΠ θεωρεί ότι μπορεί να επέμβει στον προσωπικό μας χρόνο και στον τρόπο που θα θέλαμε να τον διαθέσουμε στην οικογένεια μας, για την αναπαυση μας ή στο τέλος τέλος για προσωπικά ενδιαφέροντα, τον χρόνο που δεν σχετίζεται με την εργασία μας
 
Καθως η συμμετοχή στη συγκεκριμένη επιμόρφωση ορίζεται ρητά ως υποχρεωτική, όπως και η κατοχή του απαιτούμενου υλικοτεχνικού εξοπλισμού,
 
Ζητούμε :
1. την άμεση τροποποίηση του σχεδιασμού της ώστε αυτή να γίνεται σε χρόνο εντός του εργασιακού ωραρίου και με παροχή εξοπλισμού από το ΥΠΑΙΘ. Για παράδειγμα θα μπορούσε η επιμόρφωση να γίνεται με συμμετοχή από το σχολείο στο οποίο υπηρετούμε, με τον εξοπλισμό του ίδιου του σχολείου.
 
2. την παροχή οικονομικής αποζημίωσης για αγορά του απαραίτητου εξοπλισμού και την παροχή σταθερής σύνδεσης στο διαδίκτυο καθώς τα παραπάνω δεν αποτελούσαν προαπαιτούμενο για την πρόσληψη ή μονιμοποίηση ενός εκπαιδευτικού.
 
3. την παροχή αποζημίωσης για υπερωριακή απασχόληση καθώς η υποχρεωτικότητα της
παρακολούθησης της επιμόρφωσης σχετίζεται με την βαθμολογική μας εξέλιξη και την δυνατότητα διεκδίκησης θέσης ευθύνης 
 
4. την παροχή επιλογής του τμήματος επιμόρφωσης
 
5. ο επιμορφωτής να είναι τουλάχιστον της ίδιας βαθμίδας με τον επιμορφούμενο
 
6. την χρήση των υποδομών του ΠΣΔ για την επιμόρφωση και όχι ιδιωτικού λογισμικού
 
7. Πρόβλεψη για τους συναδέλφους με αισθητηριακά ελλείμματα
 
8. Να εξαιρεθούμε από την επιμόρφωση αυτή όσοι την έχουμε ήδη παρακολουθήσει, μέσω των ΠΕΚ, με υποχρεωτικές απογευματινές δια ζώσης συναντήσεις.
 
9. Να ανασταλεί η έναρξη των επιμορφώσεων και να πραγματοποιηθούν στο πρωινό
ωράριο των εκπαιδευτικών, κατά το διάστημα 15-21 Ιουνίου 2023 ή 1-10
Σεπτεμβρίου 2023 και με ταυτόχρονη απαλλαγή από άλλα καθήκοντα.
 
10. Επιμορφώσεις, οι οποίες μας αφορούν, να μπορούμε να τις παρακολουθούμε στο υποχρεωτικό μας εργασιακό ωράριο, με σωστή κατανομή συμμετεχόντων σε αυτές, ανάλογα με τον κλάδο, την ειδικότητα και τη βαθμίδα εκπαίδευσης που διδάσκουμε, κι όχι αλφαβητικά, με επιμορφωτές αντίστοιχης (ή σχετικής έστω) ειδικότητας!
Θα μπορούσαμε να παραθέσουμε όλη τη νομοθεσια προκειμένου να γίνει κατανοητό το αν αποτελεί παραβαση ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της συγκεκριμένης υποχρεωτικής επιμόρφωσης. Είμαστε βέβαιοι όμως οτι το γνωρίζετε ήδη καλύτερα από εμάς. 
 
Σε περίπτωση μη άμεσης ένταξης της συγκεκριμένης επιμόρφωσης στο εργασιακό μας ωράριο, θα διεκδικήσουμε τις προβλεπόμενες αποζημιώσεις από το νόμο, για υπερωριακή απασχόληση και κάλυψη του κόστους του εξοπλισμού, των τηλεπικοινωνιών και της χρήσης του οικιακού χώρου εργασίας, καθώς και όσων έκτακτων εξόδων αναγκαστούμε να προβούμε προκειμένου να συμμετέχουμε στην «Εισαγωγική Επιμόρφωση».
 
Σας επισυνάπτουμε το αντίστοιχο ψήφισμα Avaaz, όχι με τη λογική του ψηφίσματος, αλλά ως τρόπο καταγραφής υπογραφών. Έχουμε ήδη, κατα την πρώτη εβδομάδα της επιμόρφωσης, ενημερωθεί και προτιθέμεθα να διεκδικήσουμε αποζημίωση δικαστικά, πάνω από 1300 άτομα. Σε περίπτωση μη αναστολής της ή Ένταξης της στο εργασιακό μας ωράριο, πιστεύουμε θα έχουν ενημερωθεί οι υπόχρεοι στο σύνολο τους μέχρι την λήξη της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης τον Μάιο.
 
Σε περίπτωση δικαστικής διεκδίκησης αποζημιώσεων και νίκης μας θα έχετε ουσιαστικά χρεώσει ένα
αδιανόητα μεγάλο ποσό τα κρατικά ταμεία χωρίς κάποιον ουσιαστικό λόγο, δεδομένου μάλιστα της ολοενα και μεγαλύτερης αμφισβήτησης της ποιότητας παρεχόμενης εκπαιδευσης στη δεδομενη επιμορφωση
 
Με εκτιμηση,
Εκπαιδευτικοί Υπόχρεοι παρακολούθησης της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης
 
https://secure.avaaz.org/community_petitions/el/upourgeio_paideias_kai_threskeumato
n_institouto_ek_ulopoiese_tes_eisagogikes_epimorphoses_ton_ekpaideutikon_entos_ergasia
kou_orariou_1/?eWQpNcb&utm_source=sharetools&utm_medium=email&utm_campaign=petition-1669942-ulopoiese_tes_eisagogikes_epimorphoses_ton_ekpaideutikon_entos_ergasi
akou_orariou&utm_term=WQpNcb%2Bel

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»