Πολλές αρνητικές αντιδράσεις έχει προκαλέσει η συνεργασία του ΥΠΑΙΘ και της αμερικάνικης πρεσβείας για την διοργάνωση επιμορφωτικής ημερίδας.
Αρκετοί είναι οι σύλλογοι που αμφισβητούν την αναγκαιότητα εμπλοκής των ΗΠΑ στα εκπαιδευτικά ζητήματα της χώρας, κάτι που έχει συμβεί και στο παρελθόν υπό άλλες μορφές.
Με νέα ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου αναφέρεται στην συγκεκριμένη επιμόρφωση, χαρακτηριστικά αναφέροντας πως, «η συγκεκριμένη επιλογή του ΥΠΑΙΘ αποτελεί άλλη μια πρόκληση».
Ακόμα, τονίζεται το γεγονός ότι η συγκεκριμένη δράση δεν είναι τυχαία, ιδιαίτερα την συγκεκριμένη περίοδο.
Τέλος, καλείται «το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί του θέματος ζητώντας την ακύρωση του συγκεκριμένου σεμιναρίου».
Η ανακοίνωση
«Το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και την Πρεσβεία των ΗΠΑ, διοργανώνει επιμορφωτική ημερίδα, με τίτλο: «Ενταξιακή Εκπαίδευση/Συμπερίληψη και Ειδική Αγωγή: Καλές πρακτικές έγκαιρης παρέμβασης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση».
Έμπλεοι αγανάκτησης και οργής αναρωτιόμαστε οι εκπαιδευτικοί αλλά και ολόκληρη η εκπαιδευτικοί κοινότητα με ποια αρμοδιότητα εμπλέκεται η πρεσβεία των ΗΠΑ στην διοργάνωση από κοινού με το ΥΠΑΙΘ ημερίδας για την Ειδική Αγωγή;
Η συγκεκριμένη επιλογή του ΥΠΑΙΘ αποτελεί άλλη μια πρόκληση, αφού είναι γνωστές από το παρελθόν οι πολλές προσπάθειες των ΗΠΑ, μέσω της Πρεσβείας τους, με τη συνεργασία και προηγουμένων ελληνικών κυβερνήσεων, για παρεμβάσεις στο περιεχόμενο της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα σχολεία της χώρας μας, όπως: Εκπαιδευτικά προγράμματα για την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων (!!) στον Πύργο, Προγράμματα FLEX αμερικανικής ιστορίας, ώστε «μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα να αμβλυνθούν τα αισθήματα αντιαμερικανισμού που υπάρχουν στην ελληνική κοινωνία», όπως ανέφερε το ίδιο το Υπουργείο των Εξωτερικών των Η. Π. Α. (State Department).
Αυτές οι πρωτοβουλίες δεν είναι τυχαίες. Έρχονται σε μια περίοδο που εντείνονται οι ανταγωνισμοί στην περιοχή μας, με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία, ανάμεσα σε ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ και Ρωσία, σε μια περίοδο που βαθαίνει επικίνδυνα η εμπλοκή της χώρας μας στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο με την αποστολή πολεμικού υλικού, τη μετατροπή της Αλεξανδρούπολης σε προκεχωρημένο φυλάκιο και όλης της χώρας σε μια απέραντη βάση με την ευθύνη της σημερινής και των προηγούμενων κυβερνήσεων. Οι πρωτοβουλίες της πρεσβείας των ΗΠΑ, σε απόλυτη συνεργασία με την κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ, με τον μανδύα της «παρέμβασης για εκπαιδευτικά ζητήματα», μόνο εκπαιδευτικό σκοπό δεν έχει. Είναι τμήμα των επιχειρήσεων προπαγάνδας των Η. Π. Α. και της κυβέρνησης, προκειμένου να αλλάξει το κλίμα στην Ελλάδα, και να μεταστραφεί η πλειοψηφική αντίθεση του λαού στην εμπλοκή της χώρας μας στον πόλεμο.
Αλήθεια, για ποιες μαθησιακές δυσκολίες αγωνία η κυβέρνηση των ΗΠΑ;
- Για αυτές που προκάλεσε με τις επεμβάσεις της στο Ιράκ, η οποία σύμφωνα με διάφορες πηγές (Iraq Body Count) άφησε πίσω της πάνω από ένα εκατομμύριο νεκρούς Ιρακινούς;
- Για τη συμβολή της στον καταστροφικό πόλεμο στη Συρία, στην οποία σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Γραφείου Συντονισμού Ανθρωπιστικών Υποθέσεων του ΟΗΕ (Ocha), «2,9 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν με μια μόνιμη αναπηρία»;
- Μήπως άραγε εμείς οι εκπαιδευτικοί δε ζούμε μέσα στις τάξεις, στα μάτια των παιδιών μας τις τεράστιες μαθησιακές και άλλες ψυχολογικές δυσκολίες που βιώνουν πρόσφυγες μαθητές από τη Συρία, το Αφγανιστάν και άλλες χώρες όπου επιχείρησαν να φέρουν τη «δημοκρατία και την ελευθερία» οι ΗΠΑ;
- Μήπως θέλει η αμερικανική πρεσβεία και η ελληνική κυβέρνηση να μας δείξουν πως η γενικευμένη αστυνομική καταστολή ακόμα και μέσα στις σχολικές τάξεις στις ΗΠΑ και η χρήση όπλων ακόμα και από παιδιά Δημοτικού Σχολείου αποτελεί μια ακόμα καλή πρακτική;
Δεν είναι δυνατόν οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς να ανεχόμαστε μαθήματα παιδαγωγικής από την πολιτική μιας χώρας που, εκτός του ότι σκορπά πολέμους σε όλο τον κόσμο, α) θέλει να μας επιστρέψει στο μεσαίωνα ακόμα και με την απαγόρευση των αμβλώσεων, εφαρμόζει μια πολιτική που οξύνει τις ανισότητες και τις κοινωνικές παθογένειες στα σχολεία και την ίδια στιγμή προβάλλει ως κύρια λύση τη γενικευμένη φαρμακευτική αγωγή με αντικαταθλιπτικά ή ήπια ψυχοσταθεροποιητικά φάρμακα για τα παιδιά, το 20% των οποίων θεωρείται ότι πάσχει από κάποια μορφή ψυχικής διαταραχής (από κοινωνικό άγχος μέχρι ψύχωση), σύμφωνα με την εκπαιδευτική υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας των Η. Π. Α.
Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου:
✔ καταγγέλλει και καταδικάζει τη διενέργεια αυτής της ημερίδας.
✔ Καλούμε τα μέλη μας εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής να μη συμμετέχουν σε αυτή την ημερίδα!
Οι εκπαιδευτικοί είμαστε παιδαγωγοί και έχουμε ευθύνη για τη νέα γενιά. Κανένας δάσκαλος δεν μπορεί να μένει αδιάφορος, δεν μπορεί να συναινέσει στο ξέπλυμα μιας πολιτικής που γεννά θανάτους, αναπηρίες και ψυχικά και μαθησιακά τραύματα σε εκατομμύρια μικρών παιδιών!
Διεκδικούμε, με βάση τις θέσεις του κλάδου μας, επιμόρφωση διαρκή και σταθερή που θα εκπονείται σε συνεργασία με τα Παιδαγωγικά τμήματα των Πανεπιστημίων, επαναφορά της διετούς μετεκπαίδευσης των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με απαλλαγή από τα διδακτικά μας καθήκοντα.
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΑΙΘ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΔΔΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ.
Καλούμε τους Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. της χώρας να προβούν στην έκδοση ανάλογων καταδικαστικών αποφάσεων.
Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί του θέματος ζητώντας την ακύρωση του συγκεκριμένου σεμιναρίου.»
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη