ΔΟΕ: Προκλητική απέναντι στο Δημόσιο Σχολείο η διημερίδα διαφήμισης των ιδιωτικών σχολείων
Σάλος έχει προκληθεί με την ενέργεια της Διεύθυνσης Δ.Ε. Πειραιά να πραγματοποιήσει  διημερίδα διαφήμισης για την ιδιωτική εκπαίδευση

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταδικάζει την προκλητική ενέργεια της Διεύθυνσης Δ.Ε. Πειραιά να πραγματοποιήσει  διημερίδα διαφήμισης για την ιδιωτική εκπαίδευση, την Παρασκευή και το Σάββατο 17-18/3, με θέμα: «Η προσφορά των Ιδιωτικών Σχολείων στην Εκπαίδευση-Παρόν και Μέλλον».

Η εκδήλωση διοργανώνεται σε συνεργασία με τα Ιδιωτικά Σχολεία του Πειραιά με προφανή στόχο την προσέλκυση νέων «πελατών με τις ευλογίες της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και φυσικά της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. και της κυβέρνησης. Πραγματοποιείται την ίδια περίοδο που τα δημόσια σχολεία ευθύνης της ΔΙ.Δ.Ε. Πειραιά αντιμετωπίζουν, σύμφωνα με την Ο.Λ.Μ.Ε., τεράστια προβλήματα (κενά, υποχρηματοδότηση, έλλειψη Τμημάτων Ένταξης κλπ.), εξ αιτίας της πολιτικής της κυβέρνησης για τη δημόσια εκπαίδευση. Στον αντίποδα  επιχειρείται μια χυδαία εκστρατεία διαφήμισης και ενίσχυσης των ιδιωτικών συμφερόντων στον χώρο της εκπαίδευσης όπου γιγαντώνεται  η εργοδοτική παρανομία με το 30% και πλέον των εκπαιδευτικών να έχουν αποχωρήσει από τα ιδιωτικά σχολεία από τον Ιούλιο του 2020 κι έπειτα, λόγω της δραματικής επιδείνωσης των εργασιακών συνθηκών (πηγή ΟΙΕΛΕ).

Διόλου τυχαίο δεν μπορεί να είναι το γεγονός ότι επιλέγεται ως χρονική περίοδος πραγματοποίησης της εκδήλωσης η εποχή των εγγραφών για τη νέα σχολική χρονιά κάτι που ανοίγει σειρά ηθικών αλλά και νομικού χαρακτήρα ζητημάτων. Τονίζουμε, ότι σύμφωνα με το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο, ο εκάστοτε Διευθυντής Εκπαίδευσης έχει και τον ρόλο του διοικητικού–πειθαρχικού προϊστάμενου τόσο των δημόσιων όσο και των ιδιωτικών σχολείων/εκπαιδευτικών και είναι υποχρεωμένος, από το Σύνταγμα και τους νόμους, να υπερασπίζεται τη Δημόσια εκπαίδευση.

Είναι τεράστια η πολιτική ευθύνη της ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. για την πραγματοποίηση αυτής της εκδήλωσης η οποία αποτελεί προσβολή για τους δημόσιους λειτουργούς της εκπαίδευσης, τους εκπαιδευτικούς που δίνουμε κάθε μέρα την ψυχή μας για την στήριξη του Δημόσιου Σχολείου και παλεύουμε για την ολόπλευρη μόρφωση των μαθητών/τριών μας. Οφείλει, εάν δεν την υποθάλπει και κατευθύνει, να την ακυρώσει, αντιμετωπίζοντας, παράλληλα, όλα τα σοβαρά προβλήματα των δημόσιων σχολείων της ΔΙ.Δ.Ε. Πειραιά αλλά και όλης της Ελλάδας. Εάν δεν το πράξει αποδεικνύει περίτρανα ότι αποτελεί επιλογή της η, σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης, προβολή και προστασία των ιδιωτικών σχολείων, κολλεγίων και πανεπιστημίων και φυσικά των, περί αυτών, οικονομικών συμφερόντων.

Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να πάρουν μέρος στην κινητοποίηση την Παρασκευή 17/3 14:30 έξω από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, ώστε να καταδικαστεί η πρωτοφανής αυτή πρόκληση εις βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών.

Η εκπαίδευση είναι κοινωνικό αγαθό – Δεν πωλείται!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»