Ανοιχτή επιστολή στην υπουργό Παιδείας αποστέλλει το Παιδαγωγικό τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ, σχετικά με την σημαντικά μειωμένη εισαγωγή νέων φοιτητών συμβάλλοντας στην περαιτέρω υποβάθμισή της σχολής και την υποστελέχωση όσον αφορά το ακαδημαϊκό προσωπικό της.
Όπως αναφέρουν τα μέλη ΔΕΠ/ΕΔΙΠ/ΕΤΕΠ της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. μέσω της ανακοίνωση τους, η Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) με ιστορία 70 ετών στην υποστήριξη της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, αποτελούμενη από 4 Τμήματα με 5ετή προγράμματα σπουδών, 50 μέλη ΔΕΠ, και 5.000 φοιτητές, παραμένει μέχρι σήμερα η μοναδική Σχολή εκτός Πανεπιστημίου από τον πρώην τεχνολογικό τομέα των ΑΕΙ, καθώς και υπό καθεστώς διοριζόμενων Διοικουσών Επιτροπών.
Παρά τη συγχώνευση όλων των Τ.Ε.Ι. με Πανεπιστήμια το 2018, τα τελευταία τέσσερα χρόνια η πολιτεία δεν έχει αναλάβει καμία νομοθετική πρωτοβουλία ως προς την αποκατάσταση της αδικίας που υφίστανται οι φοιτητές, οι απόφοιτοί μας, αλλά και το διδακτικό ερευνητικό προσωπικό της ΑΣΠΑΙΤΕ. Η νομοθετική ρύθμιση που αναμέναμε σύμφωνα με τις ομόφωνες αποφάσεις όλων των Τμημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ για ένταξή μας σε Πανεπιστήμιο της Αττικής, πριν από έναν χρόνο, δεν ευοδώθηκαν με τον τελευταίο νόμο Ν.4957/2022.
Αντ’ αυτού η ΑΣΠΑΙΤΕ αναφέρεται στον νόμο ως ένα από τα ΑΕΙ της χώρας μαζί με τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία, και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, ενώ τα μέλη ΔΕΠ της αντιμετωπίζονται μισθολογικά ως καθηγητές των καταργημένων Τ.Ε.Ι. καίτοι εκλέγονται με κριτήρια καθηγητών Πανεπιστημίου! Ο Ν.4957/2022 οδηγεί την ΑΣΠΑΙΤΕ σε πλήρη αδυναμία λειτουργίας από την επόμενη ακαδημαϊκή περίοδο 2023-24. Αυτό οφείλεται κύρια στην ανάγκη πρόσληψης σημαντικού αριθμού εντεταλμένων διδασκόντων, δοθέντος του εξαιρετικά μικρού αριθμού μελών ΔΕΠ.
Η ΑΣΠΑΙΤΕ σήμερα λειτουργεί σημαντικά υποστελεχωμένη όσον αφορά το ακαδημαϊκό προσωπικό της, αδυνατώντας να υποστηρίξει με στοιχειώδη επάρκεια τις ακαδημαϊκές της λειτουργίες. Επιπλέον, η μη ένταξη της Σχολής σε πανεπιστημιακό ίδρυμα έχει οδηγήσει τα τελευταία δύο έτη σε σημαντικά μειωμένη εισαγωγή νέων φοιτητών συμβάλλοντας στην περαιτέρω υποβάθμισή της.
«Οποιαδήποτε χρονική μετάθεση για τη ρύθμιση του θέματος θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στη λειτουργία της επόμενης ακαδημαϊκής χρονιάς. Επειδή το διάστημα που απομένει έως την προκήρυξη βουλευτικών εκλογών έχει συρρικνωθεί δραματικά, σας καλούμε σε άμεση νομοθετική πρωτοβουλία για την ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ σε κατάλληλα επιλεγμένο πανεπιστημιακό ίδρυμα», σημειώνεται χαρακτηριστικά στην επιστολή.
Μέλη ΔΕΠ/ΕΔΙΠ/ΕΤΕΠ της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (σε αλφαβητική σειρά)
Ακολουθούν οι υπογραφές 47 μελών από τα 4 Τμήματα Αναστασία Αβραμίδου (Λέκτορας Εφαρμογών), Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος (Επ. Καθηγητής), Σοφία Ασλανίδου (Καθηγήτρια), Παναγιώτης Αστερής (Καθηγητής), Δανάη Βαϊκούση (Καθηγήτρια), Νίκος Βαξεβανίδης (Καθηγητής), Μαρίνα Βασιλάκη (Αν. Καθηγήτρια), Γιάννης Γκιάστας (Λέκτορας Εφαρμογών), Λεωνίδας Γομάτος (Καθηγητής), Λεωνίδας Δρίτσας (Αν. Καθηγητής), Παύλος Ζαλιμίδης (Αν. Καθηγητής), Σοφία Καλογρίδη (ΕΔΙΠ), Ουρανία Καλούρη (Καθηγήτρια), Μαρία Καντωνίδου (Επ. Καθηγήτρια), Μιχάλης Καράγιωργας (Καθηγητής), Νεκταρία Κλαδά (Λέκτορας Εφαρμογών), Αικατερίνη Κασιμάτη (Καθηγήτρια), Ιωάννης Κατσίρης (Επ. Καθηγητής), Δήμητρα Καυκά (ΕΔΙΠ), Γεράσιμος Κωνσταντακάτος (ΕΔΙΠ), Κωνσταντίνα Λυμούρη (Καθηγήτρια Εφαρμογών), Αικατερίνη Λαρεντζάκη (Λέκτορας Εφαρμογών), Σπύρος Λιβιεράτος (Καθηγητής), Κυριάκος Μαραθός (ΕΤΕΠ), Αθηνά Μαρκαντώνη (Λέκτορας Εφαρμογών), Νίκος Ματζάκος (Επ. Καθηγητής), Νίκη Μαυροβουνιώτη (Λέκτορας Εφαρμογών), Γιώργος Μαυρόπουλος (Αν. Καθηγητής), Γεώργιος Μηλιαράς (Λέκτορας Εφαρμογών), Μαρία Μουντρίδου (Επ. Καθηγήτρια), Νίκος Μουτής (Επ. Καθηγητής), Ευανθία Μπότσαρη (Καθηγήτρια), Αθηνά Νύκτα (Αν. Καθηγήτρια), Ανδρέας Οικονόμου (Αν. Καθηγητής), Γεράσιμος Παγιατάκης (Καθηγητής), Ανδρέας Παπαδάκης (Καθηγητής), Κυπαρισσία Παπανικολάου (Καθηγήτρια), Δήμητρα Πασσά (ΕΔΙΠ), Ευανθία Παύλου (Λέκτορας Εφαρμογών), Δημήτριος Πλέσσας (Λέκτορας Εφαρμογών), Αλέξανδρος Σαββαΐδης, (Καθηγητής), Βασιλική Σπηλιωτοπούλου (Καθηγήτρια), Αναστασία Σωτηροπούλου (Καθηγήτρια), Χρυσοβαλάντης Σφυράκης (ΕΔΙΠ), Ιωάννης Τσακιράκης (Καθ. Εφαρμογών), Ιωσήφ Φραγκούλης (Καθηγητής), Σαράντος Ψυχάρης (Καθηγητής
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Γιατί στη Θεσσαλονίκη χρησιμοποιούν τη φράση «με λες» αντί για «μου λες»
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση