Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι και συνεργάτες, αγαπητοί εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές και μαθήτριες,
Μετά από τέσσερα χρόνια στη θέση του Περιφερειακού́ Διευθυντή́ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, ένας δημιουργικός κύκλος της επαγγελματικής μου ζωής ολοκληρώνεται με την ανάληψη των νέων καθηκόντων μου ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μαθηματικών Β΄ Αθήνας. Σήμερα, με αίσθημα ευθύνης, επιθυμώ να επικοινωνήσω δημόσια μαζί σας, με σκοπό να σας αποχαιρετίσω και να σας ευχαριστήσω.
Ως Περιφερειακός Διευθυντής, κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθώ στις υπηρεσιακές και παιδαγωγικές απαιτήσεις του πολυσύνθετου έργου μου με ισονομία, διαφάνεια, αξιοκρατία. Στην προσπάθεια αυτή είχα την αμέριστη στήριξη και αρωγή όλων σας. Επί τέσσερα χρόνια, με γνώμονα την κοινή λογική, τη μετριοπάθεια και τον νηφάλιο διάλογο, οικοδομήσαμε μια γόνιμη συνεργασία για το καλό των μαθητών μας. Με δημοκρατικό πνεύμα επιδιώχθηκε η απαγκίστρωση της υπηρεσίας από τις πελατειακές νοοτροπίες και η εδραίωση αμερόληπτης εκπαιδευτικής διοίκησης. Όσα καταφέραμε, ως Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής, ήταν συλλογικό επίτευγμα πολλαπλών συντελεστών.
Πρώτον, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους στενούς συνεργάτες μου στην ΠΔΕ Αττικής και να εξάρω την αυθεντική επικοινωνία και συνεργασία με: την Προϊσταμένη της Διεύθυνσης, τους Προϊσταμένους των Τμημάτων και του Γραφείου Νομικής Υποστήριξης, τις συνεργάτιδες της Γραμματείας, τους διοικητικούς υπαλλήλους και τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς. Με την αξιοποίηση ευρωπαϊκών πόρων καταφέραμε να αντισταθμίσουμε τις ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή και τεχνολογικό εξοπλισμό της υπηρεσίας μας. Χαίρομαι που αφήνω στους συνεργάτες μου ένα σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον που τους αξίζει, σε ένα νέο ευρύχωρο κτήριο στο κέντρο της Αθήνας, το οποίο συμβάλλει στην πλήρη ανάπτυξη της υπηρεσίας, με εκπόνηση σχεδίων έκτακτης ανάγκης, πρόσληψη προσωπικού ιδιωτικής ασφάλειας, σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων και τηλεφωνικό κέντρο. Όλοι μαζί καταφέραμε τη ριζική ανανέωση και αναμόρφωση της υπηρεσίας μας. Σας χρωστώ ευγνωμοσύνη για την προσφορά σας.
Δεύτερον, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς τους άξιους συνοδοιπόρους των εποπτευόμενων φορέων και υποστηρικτικών δομών, τους αφοσιωμένους συναδέλφους και συνεργάτες: τους τωρινούς και τους προηγούμενους Διευθυντές των 14 Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Αττικής, τους Οργανωτικούς Συντονιστές των 6 Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Αττικής, τους 139 Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, τους Προϊσταμένους των 13 Κέντρων Διάγνωσης Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) Αττικής, τους Προϊσταμένους των 5 Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α), και τους Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων. Μοιραστήκαμε μαζί επιτυχίες και αποτυχίες και συνενώσαμε τις δυνάμεις μας, με σκοπό τη δημιουργία ενός επίκαιρου σχολείου και τη διασφάλιση της ποιότητας στην εκπαίδευση. Ευχαριστώ επίσης και αποχαιρετώ εγκάρδια τα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε., Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε., Π.Ε.Π.Π.Σ., Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π., Π.Υ.Σ.ΔΙ.Π., 18 ΑΝΩ, τους Εκπροσώπους όλων των θεσμικών παραγόντων και υπηρεσιών, Επιστημονικών Φορέων, Συλλόγων Γονέων, Συνδικαλιστικών Συλλόγων Εκπαιδευτικών και τους αιρετούς εκπροσώπους του κλάδου με τους οποίους αναπτύξαμε κατά περίπτωση ειλικρινείς συνεργασίες και εποικοδομητικούς διαλόγους.
Τρίτον, επιθυμώ να ευχαριστήσω τους μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς της Αττικής. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά για τις άοκνες προσπάθειες, τον θερμό ζήλο και την παραδειγματική ευσυνειδησία, με την οποία συνεχίζετε να επιτελείτε το λειτούργημά σας, καταθέτοντας την ψυχή σας σε πολυποίκιλες πρωτοβουλίες μάθησης και αγωγής. Παρά τις αντίξοες και εξουθενωτικές συνθήκες, οι οποίες επιδεινώθηκαν κατά την περίοδο της πανδημίας, καταφέρατε να διατηρήσετε την επαφή των μαθητών με τη μαθησιακή διαδικασία. Παρακολούθησα από κοντά τις φιλότιμες προσπάθειες όλων σας. Αγαπήσατε τους μαθητές σαν δικά σας παιδιά και ενδιαφερθήκατε ζεστά για την πρόοδο των μαθητών μας, για την καλλιέργεια του σεβασμού, της συνέπειας, της συνεργασίας, της αποδοχής του άλλου, στέργοντας κάθε παιδί με βιώματα επιτυχίας και αναγνώρισης. Είδατε το έργο σας όχι ως επάγγελμα, αλλά ως λειτούργημα δίνοντας όλες τις δυνάμεις σας για το καλύτερο.
Τέταρτον, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους γονείς. Στρέφοντας τη σκέψη προς εσάς, αγαπητοί μαθητές και αγαπητές μαθήτριες, σας απευθύνω ένα μεγάλο «εύγε» για την επιμέλεια και τη συμπεριφορά που δείξατε, κάθε σχολική χρονιά. Οι εκπαιδευτικοί προσδοκούν από εσάς τήρηση των ορίων και των συμβολαίων και σεβασμό των συλλογικών κανόνων της σχολικής ζωής. Θα ήθελαν ο ζήλος, η έφεση, και η εργατικότητα να συνεχιστεί και να ενταθεί ακόμα περισσότερο. Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, με τη δική σας βοήθεια, την ολόπλευρη προσπάθεια όλων, μπορέσαμε να επιλύσουμε ορισμένα από τα προβλήματα που εμφιλοχώρησαν στις διάφορες σχολικές μονάδες της Αττικής. Σταθήκατε δίπλα στους εκπαιδευτικούς, άξιοι συμπαραστάτες και αρωγοί, εσείς οι γονείς, με φροντίδα και αλληλεγγύη, τόσο με τους Συλλόγους και τις Ενώσεις Γονέων και Κηδεμόνων, όσο και ατομικά με την προσωπική σας συμβολή, όταν χρειάστηκε.
Πέμπτον, ευχαριστώ το Υπουργείο Παιδείας και όλους τους θεσμούς της πολιτείας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου και στους συνεργάτες μου. Η πολύπλευρη συνεργασία που αναπτύξαμε με τους Γενικούς Διευθυντές, τα στελέχη, τις κεντρικές υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ. και τους συναδέλφους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης βοήθησαν σημαντικά στην υλοποίηση του έργου μας. Στην πολυπλοκότητα της κοινωνίας μας η εκπαιδευτική πολιτική χρειάζεται να υπερβεί τα μερικά και συντεχνιακά συμφέροντα και να συμβάλει στον συγκερασμό τους για την επίτευξη του γενικού συμφέροντος.
Αγαπητοί, αγαπητές συνάδελφοι και συνεργάτες,
σήμερα, καθώς η αποδοχή της νέας θέσης ταυτίζεται με την υποχρέωση της αυτοδίκαιης παραίτησης από την προηγούμενη, μια δημιουργική τετραετία στην Π.Δ.Ε. Αττικής ολοκληρώνεται επιτυχώς. Μαζί καταφέραμε πολλά επιτεύγματα. Μπορούν όμως να πραγματοποιηθούν περισσότερα. Αν επιθυμείτε να γνωρίσετε αναλυτικά στοιχεία για τον απολογισμό του έργου της ΠΔΕ Αττικής κατά την τετραετία 2019-2023, μπορείτε να ανοίξετε τον υπερσύνδεσμο με τίτλο:
Τελειώνοντας, θέλω να ευχαριστήσω για μια ακόμα φορά όλες και όλους για την άψογη συνεργασία μας και να σας παροτρύνω να συνεχίσετε να προσφέρετε τις υπηρεσίες σας με την ίδια αφοσίωση έχοντας πάντα στο νου και στην καρδιά το όραμα για μια καλύτερη παιδεία, την οποία οφείλουμε στη νέα γενιά. Αποχωρώ συγκινημένος για το δημιουργικό έργο και τα πρόσωπα που αφήνω πίσω μου και χαρούμενος για τη νέα εκπαιδευτική προσφορά που ανοίγεται μπροστά μου, προκειμένου από τη νέα θέση του Συμβούλου Εκπαίδευσης Μαθηματικών Β΄ Αθήνας να υποστηρίξω εκ του σύνεγγυς τη διδασκαλία των εκπαιδευτικών της τάξης. Καλωσορίζω τον κ. Ιωάννη Ψαχούλα, Αναπληρωτή Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής και του εύχομαι καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα. Θα σταθώ αρωγός στο έργο του και σε ό,τι μου ζητηθεί καθώς είμαι διατεθειμένος να αφιερώσω τον απαιτούμενο χρόνο για την ενημέρωσή του κατά την παράδοση της θέσης μου.
Με αυτές τις στερνές σκέψεις και την πεποίθηση ότι η παιδεία με τις πηγαίες αξίες που καλλιεργεί συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου, σας αποχαιρετώ από τη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής και εύχομαι ολόψυχα σε όλες και όλους καλή επιτυχία στο πολύπλευρο έργο της κοινής προσφοράς για την καλυτέρευση της εκπαίδευσης των νέων μας, οι οποίοι ενσαρκώνουν την ελπίδα και το μέλλον του τόπου μας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη