ΟΛΜΕ: Θέτει τους Διευθυντές Εκπαίδευσης προ ευθυνών για την αξιολόγηση στην προεκλογική περίοδο
«Εχετε την διοικητική ευθύνη της άμεσης εφαρμογής του νόμου μετά την προκήρυξη εκλογών και την εγκύκλιο του ΥΠΕΣ για παύση κάθε διαδικασίας υπηρεσιακών μεταβολών»

Επιστολή προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας με την οποία επιμένει να ζητά  την άμεση διακοπή όλων των διαδικασιών αξιολόγησης τόσο των εκπαιδευτικών (ν.4823/21) όσο και των σχολικών μονάδων παρά τις δηλώσεις κυβερνητικών ότι η διαδικασία συνεχίζεται κανονικά, απέστειλε σήμερα η ΟΛΜΕ.

Η Ομοσπονδία των εκπαιδευτικών Δ.Ε αγνοώντας τις δηλώσεις αυτές, σημειώνει ότι οι Διευθυντές Δ.Ε εκ του νόμου έχουν την διοικητική ευθύνη της άμεσης εφαρμογής του νόμου μετά την προκήρυξη εκλογών και την εγκύκλιο του ΥΠΕΣ για παύση κάθε διαδικασίας υπηρεσιακών μεταβολών και τους θέτει προ των ευθυνών τους.

Η επιστολή κοινοποιείται και προς τους Συμβούλους εκπαίδευσης οι οποίοι πραγματοποιούν αξιολογήσεις, καταστρατηγώντας τη νομοθεσία.

Η επιστολή της ΟΛΜΕ

Όπως γνωρίζετε, σύμφωνα με το άρθρο 28 «Ρύθμιση προσλήψεων και υπηρεσιακών μεταβολών κατά τις προεκλογικές περιόδους» του ν.2190/94 ισχύουν τα εξής:

«1. Κατά το διάστημα από την προκήρυξη βουλευτικών εκλογών έως την ορκωμοσία της Κυβέρνησης που προκύπτει κατά το άρθρο 37 του Συντάγματος, απαγορεύεται η έκδοση πράξεων που αφορούν το διορισμό ή πρόσληψη και οποιαδήποτε μεταβολή αναφερόμενη στην υπηρεσιακή κατάσταση κάθε κατηγορίας προσωπικού των υπηρεσιών και νομικών προσώπων του Άρθρου 14 παρ.1 του παρόντος, εκτός από τις πράξεις πειθαρχικής διαδικασίας, διαθεσιμότητας και αργίας, καθώς και τις πράξεις που εκδίδονται σε συμμόρφωση προς δικαστική απόφαση.

2. Διαδικασίες σχετικές με τις κατά την προηγούμενη παράγραφο απαγορευόμενες μεταβολές, οι οποίες είχαν ήδη κινηθεί κατά την προκήρυξη των εκλογών, διακόπτονται.»

Επιπλέον, με βάση την παρ.2 του άρθρου 10 του ν.4823/21, οι σύμβουλοι εκπαίδευσης υπάγονται διοικητικά στους/στις διευθυντές/ντριες εκπαίδευσης.

Επομένως, έχετε την διοικητική ευθύνη της άμεσης εφαρμογής του παραπάνω νόμου μετά την προκήρυξη εκλογών και την εγκύκλιο του ΥΠΕΣ για παύση κάθε διαδικασίας υπηρεσιακών μεταβολών.

Με δεδομένο ότι η ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών αποτελεί νομικά προϋπόθεση για την μονιμοποίησή τους, που προφανώς είναι υπηρεσιακή μεταβολή, και ότι η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων προσμετράται στην μετέπειτα ατομική τους αξιολόγηση, απαιτούμε την εφαρμογή του προαναφερθέντος ν.2190/94 με την άμεση διακοπή όλων των διαδικασιών αξιολόγησης τόσο των εκπαιδευτικών (ν.4823/21) όσο και των σχολικών μονάδων (4692/20).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»