Απαράδεκτους δρόμους επιβολής της αξιολόγησης ακολουθούν ορισμένοι σχολικοί σύμβουλοι, όπως καταγγέλλει η Α ΕΛΜΕ Δ.Αττικής.
«Γενικά επιδεικνύεται μια συνολικά αντισυναδελφική, αντιπαιδαγωγική και αντιεπιστημονική συμπεριφορά, η οποία εν τέλει όχι μόνο καταρρακώνει το όποιο επιστημονικό κύρος του καθενός/καθεμιάς, αλλά ευτελίζει και την ουσία των διδασκομένων μαθημάτων, τους διδάσκοντες των οποίων υποτίθεται ότι "θα κρίνουν". Είναι σαφές ότι παρόμοια συμπεριφορά δεν συνάδει ούτε με τον ρόλο του "συμβούλου παιδαγωγικής ευθύνης" στα σχολεία. Καλέσματα, επίσης, ατομικής "γνωριμίας" με συναδέλφους και όχι με το σύνολο των εκπαιδευτικών μιας σχολικής μονάδας, ουσιαστικά δεν είναι παρά καλυμμένη πρώτη φάση έναρξης της αξιολόγησης», σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί και καταλήγουν:
«Δηλώνουμε ότι όσες/όσοι Σχολικοί Σύμβουλοι ακολουθούν τέτοιους απαράδεκτους δρόμους επιβολής της αξιολόγησης, διάλεξαν έναν ολισθηρό και αδιέξοδο δρόμο αντιπαράθεσης με την σχολική κοινότητα και με το σύνολό του εκπαιδευτικού κινήματος, και ως εκ τούτου θα κηρυχθούν ανεπιθύμητοι στα σχολεία της Γ' Αθήνας».
Ολη η ανακοίνωση της Α' ΕΛΜΕ Δ.Αττικής
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ καταγγέλλει τις προσπάθειες μερίδας προσφάτως τοποθετημένων Σχολικών Συμβούλων, οι οποίοι απ' ό,τι φαίνεται έχουν πάρει πολύ σοβαρά τον ρόλο τους ως αξιολογητές/επιθεωρητές.
Είναι γνωστό ότι η κυβέρνηση αντιμετωπίζει τον Σχολικό Σύμβουλο ως εντολοδόχο επιθεωρητή, με αποκλειστική στην ουσία αποστολή να επιβάλλει την αντιδημοκρατική και αντιεπιστημονική ατομική αξιολόγηση "εδώ και τώρα", δηλαδή την τρομοκράτηση και την υποταγή των νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών σε πρώτη φάση. Ορισμένοι/ες εξ αυτών, "βασιλικότεροι του βασιλέως", φαίνεται να παρενοχλούν συστηματικά νεοδιόριστους συναδέλφους μας (κυρίως μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, αλλά και τηλεφωνημάτων ή SMS) προκειμένου να τους δεχτούν ως αξιολογητές. Έχουμε φαινόμενα ¨"εισβολών" σε σχολεία (και μάλιστα χωρίς την άδεια των διευθύνσεων) σε απίθανες ώρες (πχ 7.30 το πρωί), εμφανίζονται σε Ειδικα σχολεία παρουσία μαθητών με αναπηρία, απόπειρα διαδικτυακών συναντήσεων, κ.α. ανάλογα.
Γενικά επιδεικνύεται μια συνολικά αντισυναδελφική, αντιπαιδαγωγική και αντιεπιστημονική συμπεριφορά, η οποία εν τέλει όχι μόνο καταρρακώνει το όποιο επιστημονικό κύρος του καθενός/καθεμιάς, αλλά ευτελίζει και την ουσία των διδασκομένων μαθημάτων, τους διδάσκοντες των οποίων υποτίθεται ότι "θα κρίνουν".
Είναι σαφές ότι παρόμοια συμπεριφορά δεν συνάδει ούτε με τον ρόλο του "συμβούλου παιδαγωγικής ευθύνης" στα σχολεία.
Καλέσματα, επίσης, ατομικής "γνωριμίας" με συναδέλφους και όχι με το σύνολο των εκπαιδευτικών μιας σχολικής μονάδας, ουσιαστικά δεν είναι παρά καλυμμένη πρώτη φάση έναρξης της αξιολόγησης.
Δηλώνουμε ότι όσες/όσοι Σχολικοί Σύμβουλοι ακολουθούν τέτοιους απαράδεκτους δρόμους επιβολής της αξιολόγησης, διάλεξαν έναν ολισθηρό και αδιέξοδο δρόμο αντιπαράθεσης με την σχολική κοινότητα και με το σύνολό του εκπαιδευτικού κινήματος, και ως εκ τούτου θα κηρυχθούν ανεπιθύμητοι στα σχολεία της Γ' Αθήνας.
Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ως ΕΛΜΕ, θα εμποδίζουμε κάθε προσπάθεια κατηγοριοποίησης των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Επιφυλασσόμαστε ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ, καταγγέλλοντας και ονομαστικά, αν χρειαστεί, παρόμοιες πρακτικές ΤΙΣ ΕΠΌΜΕΝΕΣ ΗΜΈΡΕΣ.
Κανένας μόνος/καμία μόνη!
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη