taksi
Μη απόδοση όλων των οργανικών κενών στα σχολεία της περιοχής ευθύνης της ΕΛΜΕ Λήμνου

Με «μπαλώματα» και τεχνάσματα προσπαθεί το Υπουργέιο Παιδείας να καλύψει τα κενά στα σχολεία, καθώς οι πρόσφατοι διορισμοί δεν επαρκούν ούτε στο ελάχιστο για την πλήρη κάλυψη, καθώς είναι αμφίβολο αν καλύπτουν τον αριθμό των εκπαιδευτικών που θα βγουν στη σύνταξη το 2023.

Οπως καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Λήμνου-Αγ.Ευστρατίου, σε αυτή τη γενικότερη κατάσταση εντάσσεται και η μη απόδοση όλων των οργανικών κενών στα σχολεία της περιοχής ευθύνης της. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου, χωρίς καμία οργανική ΠΕ04 και το ΕΠΑΛ Μύρινας με μία οργανική ΠΕ86, αντί για δύο.

«Καλούμε τη ΔΔΕ Λέσβου να πάρει θέση για το πώς ακριβώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία και πώς θα γίνουν τα μαθήματα την χρονιά που έρχεται», σημειώνει η ΕΛΜΕ

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Λήμνου

Μετά από πολλά χρόνια αδιοριστίας, το Υπουργείο Παιδείας αναγκάστηκε τα τελευταία χρόνια, κάτω από την πίεση των αγώνων των εκπαιδευτικών, να προχωρήσει σε διορισμούς, οι οποίοι όμως σε καμία περίπτωση δεν επαρκούν για την κάλυψη των πολυάριθμων κενών στα σχολεία όλης της χώρας. Εάν σε όλα αυτά τα μονίμως ακάλυπτα κενά προσθέσουμε και όσα για διάφορους λόγους προκύπτουν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, καταλαβαίνει κανείς τι σημαίνει αυτό για την ομαλή λειτουργία των σχολείων, η οποία καθίσταται αδύνατη. Μπροστά στην τραγική αυτή κατάσταση, πάγια τακτική του Υπουργείου είναι να προσπαθεί με «μπαλώματα» και τεχνάσματα να καλύψει όσα κενά μπορεί, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ακόμα περισσότερα προβλήματα, αφού ανατρέπεται το αναλυτικό πρόγραμμα των σχολείων, υποβαθμίζονται ή καταργούνται εντελώς κάποια μαθήματα, αλλάζει το πρόγραμμα των εκπαιδευτικών και ανατίθενται ακόμα και υποχρεωτικές υπερωρίες. Όπως πάντα, θύματα αυτής της τακτικής είναι το δημόσιο σχολείο, το δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση, αλλά και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Σε αυτή τη γενικότερη κατάσταση εντάσσεται και η μη απόδοση όλων των οργανικών κενών στα σχολεία της περιοχής ευθύνης της ΕΛΜΕ μας. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου, χωρίς καμία οργανική ΠΕ04 και το ΕΠΑΛ Μύρινας με μία οργανική ΠΕ86, αντί για δύο. Καλούμε τη ΔΔΕ Λέσβου να πάρει θέση για το πώς ακριβώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία και πώς θα γίνουν τα μαθήματα την χρονιά που έρχεται. Θα αναλάβει την ευθύνη η ΔΔΕ για τις χαμένες διδακτικές ώρες που σίγουρα θα προκύψουν, ή θα τρέχει πάλι και δεν θα φτάνει δίνοντας, όπως έγινε και φέτος, τελευταία στιγμή εντολές για μετακινήσεις εκπαιδευτικών από το ένα σχολείο στο άλλο, με συνέπεια την αναστάτωση στα προγράμματα σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών, την διατάραξη του παιδαγωγικού κλίματος και των ήδη διαμορφωμένων σχέσεων εκπαιδευτικών – μαθητών μεσούσης της σχολικής χρονιάς, αλλά και την υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικών σε δύο και τρία σχολεία, συχνά πολύ μακριά μεταξύ τους και μάλιστα την ίδια μέρα;

Πάγιο αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ότι πρέπει να δίνονται όλες οι απαιτούμενες οργανικές και ειδικά σε μικρά σχολεία να δίνονται ακόμα και με λιγότερες ώρες, προκείμενου να επιτυγχάνεται η εύρυθμη λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων. Όλα τα σχολεία αλλά και οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν πλήρη εικόνα για όλα τα υπάρχοντα κενά (ακριβείς ώρες ανά ειδικότητα) σε κάθε σχολείο, ώστε να μην υπάρχουν υπόνοιες για μεροληπτική αντιμετώπιση των σχολείων, κάτι που θα αποπροσανατόλιζε τον αγώνα τους για επαρκείς και μόνιμους διορισμούς.

Για την ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου ο μεγάλος αντίπαλος ήταν και παραμένει η πολιτική διάλυσης και απαξίωσης της δημόσιας δωρεάν παιδείας που χρόνια τώρα ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις. Παλεύουμε σταθερά και ακάματα ενάντια σε αυτήν ακριβώς την πολιτική και σε όσους επιδιώκουν την απρόσκοπτη υλοποίησή της.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

grammiko
Ειδικά Mαθήματα: Αντικατάσταση της ΕΒΕ στο Σχέδιο από τη βάση του 10 ζητούν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ81
«Οι μόνοι που έχουν όφελος και συμφέρον από την αδικία αυτή είναι οι ιδιωτικές σχολές των ίδιων ειδικοτήτων οι οποίες υποδέχονται υψηλού επιπέδου...
Ειδικά Mαθήματα: Αντικατάσταση της ΕΒΕ στο Σχέδιο από τη βάση του 10 ζητούν οι εκπαιδευτικοί ΠΕ81
ΑΜΕΑ
ΑΣΕ: Αντιεκπαιδευτικός σχεδιασμός ΕΕ και κυβέρνησης στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση
ΑΣΕ: Ο μεγάλος “απών” από τα δύο Σχέδια Δράσης για τα Άτομα με Αναπηρία είναι οι μαθητές που φοιτούν στα ειδικά σχολεία.
ΑΣΕ: Αντιεκπαιδευτικός σχεδιασμός ΕΕ και κυβέρνησης στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση