Εκπαιδευτικοί: Ζητούν παρέμβαση του Χρ.Κίττα για τη Διευθύντρια ...χωρίς τμήμα
Οι εκπαιδευτικοί της Εύβοιας δεν αφήνουν την υπόθεση να ξεχαστεί, αλλά απέστειλαν επιστολή στον υπηρεσιακό Υπουργό Παιδείας κ.Χρήστο Κίττα ζητώντας του να αποκαταστήσει τη νομιμότητα

Ανυποχώρητοι είναι οι εκπαιδευτικοί της Εύβοιας για την απίστευτη αυθαιρεσία διοικητικών στελεχών, που έκαναν την  Διευθύντρια Δημοτικού σχολείου εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής (ΠΕ71) ενώ στο σχολείο δεν υπάρχει σταθερή δομή ειδικής αγωγής (τμήμα ένταξης), ώστε ο διευθυντής του σχολείου να καλύπτει το ωράριό του, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία.

Μάλιστα, οι εκπαιδευτικοί της Εύβοιας όχι μόνο είχαν ενημερώσει τη Διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Εύβοιας, όσο και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Στερεάς Ελλάδας για το θέμα, αλλά προσκόμισαν και γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της ΔΟΕ, ότι αυτή η τοποθέτηση δεν ήταν σύννομη.

Εντούτοις η απάντηση που εισέπραξαν προτού προχωρήσουν σε καταγγελία, ήταν, από τη μεν διεύθυνση Εύβοιας πως όλα έχουν γίνει όπως πρέπει (ο διευθυντής θα καλύπτει το ωράριο κάνοντας παράλληλη στήριξη!!!) με έντονη μάλιστα δυσφορία για την αμφισβήτηση των ενεργειών της διοίκησης!

Αλλά ούτε μετά από την καταγγελία τους, οπως αποκαλύπτει σήμερα το alfavita.gr, οι εκπαιδευτικοί πήραν κάποια απάντηση, αφού η διοίκηση φαίνεται ότι επαναπαύεται εν αναμονή εκλογών, ή απλά τους αγνοεί...

Αποφάσισαν λοιπόν να μην αφήσουν την υπόθεση να ξεχαστεί και απέστειλαν επιστολή στον υπηρεσιακό Υπουργό Παιδείας κ.Χρήστο Κίττα, ζητώντας του να αποκαταστήσει εκείνος τη νομιμότητα:

«Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας, θεωρώντας πως είναι χρέος του να εξασφαλίσει τη νομιμότητα των διαδικασιών και την αξιοκρατία, απευθύνεται σε εσάς ζητώντας να προβείτε σε όλες εκείνες τις ενέργειες που θα εξασφαλίσουν την ορθότητα της επιλογής στελεχών με βάση τον νόμο. Η νομιμότητα στην επιλογή στελεχών εκπαίδευσης του νομού Εύβοιας, πρέπει να αποκατασταθεί», τονίζουν

Θα τους ακούσει άραγε ο υπηρεσιακός υπουργός ή θα προτιμήσει να «πετάξει το μπαλάκι» στον επόμενο; 

Ολη η επιστολή των εκπαιδευτικών προς τον υπουργό Χρ. Κίττα

«Λανθασμένη απόφαση τοποθέτησης διευθύντριας σε σχολική μονάδα της Εύβοιας»

Κύριε Υπουργέ

Κατά τη διαδικασία επιλογής διευθυντών για τα δημοτικά σχολεία του νομού Εύβοιας και αμέσως μετά την έκδοση του πίνακα με τις επιλογές των σχολείων από τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς, διαπιστώθηκε πως υπήρχε παράτυπη τοποθέτηση διευθυντή σχολείου, συγκεκριμένα στο Δημοτικό σχολείο Καστέλας του Δήμου Μεσσαπίων – Διρφύων, καθώς την θέση κατέλαβε εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής (ΠΕ71), ενώ στο σχολείο δεν υπάρχει σταθερή δομή ειδικής αγωγής (τμήμα ένταξης), ώστε ο διευθυντής του σχολείου να καλύπτει το ωράριό του, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία.

Καθώς στόχος του Συλλόγου μας είναι η επίλυση προβλημάτων και όχι η δημιουργία τους, επισημάνθηκε από τα αρμόδια συνδικαλιστικά όργανα του Συλλόγου μας αρχικά προφορικά, τόσο στη Διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Εύβοιας, όσο και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Στερεάς Ελλάδας το θέμα και ζητήθηκε η επίλυσή του με βάση ότι προβλέπει ο νόμος.

Η απάντηση που εισέπραξαν οι εκπρόσωποί μας ήταν, από τη μεν διεύθυνση Εύβοιας πως όλα έχουν γίνει όπως πρέπει (ο διευθυντής θα καλύπτει το ωράριο κάνοντας παράλληλη στήριξη!!!), από τη δε Περιφερειακή Διεύθυνση Στερεάς Ελλάδας, υπόσχεση πως θα εξεταστεί το θέμα.

Μετά το πέρασμα αρκετών ημερών χωρίς να δοθεί κάποια απάντηση για την εξέλιξη του ζητήματος, το ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας, επανήλθε με γραπτό του υπόμνημα προς τις διευθύνσεις Εύβοιας και Στερεάς Ελλάδας, καταθέτοντας μάλιστα και γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της ΔΟΕ (την οποία επισυνάπτουμε), η οποία αναφέρει:

«…στην συγκεκριμένη σχολική μονάδα δεν υφίσταται τμήμα ένταξης. Συνεπεία αυτού, δυνατότητα σταθερής κάλυψης του ωραρίου κατά την διάρκεια της θητείας για έναν εκπαιδευτικό ΠΕ 71 θα μπορούσε μόνο να υπάρξει μέσω της παράλληλης στήριξης. Κατά την ερμηνεία, που δόθηκε ανωτέρω στην διάταξη του άρ. 39 παρ. 3 ε του ν.4825/2021, η παροχή εργασίας στο πλαίσιο της παράλληλης στήριξης δεν ικανοποιεί τους όρους του νόμου, διότι η παράλληλη στήριξη δεν αποτελεί σταθερή δομή (αλλά μεταβαλλόμενη). Μετά ταύτα, έχω την άποψη, ότι σε περίπτωση απουσίας Τμήματος Εντάξεως στο συγκεκριμένο σχολείο, δεν είναι δυνατή η τοποθέτηση εκπαιδευτικού ΠΕ 71 ως Διευθυντή Σχολείου Γενικής Εκπαίδευσης.

Στις 29/5/2023 μας κοινοποιήθηκε ως απάντηση, με το έγγραφο της Διεύθυνσης Π.Ε. Ν. Εύβοιας (αρ. πρωτ. 6148), ακριβές απόσπασμα της πράξης 19/19-04-2023 που αφορά στην πρόταση τοποθέτησης Διευθυντών σχολικών μονάδων Π.Ε. Εύβοιας, χωρίς καμία περαιτέρω διευκρίνιση!!

Προκαλεί κατάπληξη το γεγονός ότι δεν ελήφθη καν υπόψη η γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της ΔΟΕ, η οποία λέει τα αντίθετα καθώς και το γεγονός πως δεν ζητήθηκε γνωμοδότηση από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας όπως τουλάχιστον διαβεβαίωνε η Περιφερειακή Διευθύντρια Στερεάς Ελλάδας!

Η απόφαση της διοίκησης είναι καταφανώς λανθασμένη καθώς η Διευθύντρια του σχολείου είναι δασκάλα ειδικής αγωγής (ΠΕ71) και δεν μπορεί να καλύψει το υποχρεωτικό της ωράριο που προβλέπεται από τον νόμο, σε τάξεις γενικής αγωγής (η παράλληλη στήριξη δεν είναι σταθερή δομή, την επόμενη χρονιά μπορεί να μην υπάρχει στο συγκεκριμένο σχολείο είτε γιατί ο μαθητής έφυγε είτε γιατί δεν εγκρίθηκε η συνέχισή της, εργαστήρια δεξιοτήτων δεν μπορούν να γίνουν από δάσκαλο ειδικής αγωγής, δάσκαλος ειδικής αγωγής δεν μπορεί να εργαστεί στη γενική αγωγή, κλπ) που κάθε καλοπροαίρετος δεν μπορεί να μην απορεί γιατί δεν έχει διορθωθεί, όταν μάλιστα υπάρχει και γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της ΔΟΕ που το αποδεικνύει.

Κύριε Υπουργέ

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας, θεωρώντας πως είναι χρέος του να εξασφαλίσει τη νομιμότητα των διαδικασιών και την αξιοκρατία, απευθύνεται σε εσάς ζητώντας να προβείτε σε όλες εκείνες τις ενέργειες που θα εξασφαλίσουν την ορθότητα της επιλογής στελεχών με βάση τον νόμο. Η νομιμότητα στην επιλογή στελεχών εκπαίδευσης του νομού Εύβοιας, πρέπει να αποκατασταθεί.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες