εκπαιδευτικοι
Η ιδιαιτερότητα της υπόθεσής μου είναι ότι για αυτές τις καταγγελίες εναντίον μου έμαθα τυχαία από παράγοντα του υπουργείου παιδείας.

Με αφορμή το άρθρο του Ιnfowar "Ο ακροδεξιός «ηθικός πανικός» απέναντι σε μια βραβευμένη παιδική ταινία", σχετικά με καταγγελίες εναντίον συναδέλφισσας δασκάλας, δεν μπορώ να μην το συνδέσω με δύο ακόμη περιπτώσεις, μια από τις οποίες αφορά και εμένα προσωπικά.

Όλες οι υποθέσεις παρόλο που διαφέρουν στις λεπτομέρειες, διαθέτουν έναν κοινό παρονομαστή: να πλήξουν την μαχητικότητα των εκπαιδευτικών, την προσήλωσή τους στον πολιτισμό, την δημοκρατία και τα εκπαιδευτικά ιδεώδη που έχουν στόχο τη δημιουργία δημοκρατικών πολιτών και όχι υπηκόων του κάθε τυχάρπαστου κομματάρχη ή άλλου είδους παραγοντίσκου.

Η συναδέλφισσα που πρόβαλε μία ταινία μικρού μήκους, ένα βραβευμένο έργο που είχε την έγκριση του υπουργείου παιδείας και αντιμετώπισε την μήνη φασιστικών κύκλων με την “ευγενική” χορηγία και υποστήριξη ορισμένων μέσων “ενημέρωσης”, τα οποία διέσπειραν τα “Fake News” με περισσή προθυμία, υιοθετώντας το αφήγημα περί ακατάλληλης ερωτικής ταινίας δημιουργώντας υπόνοιες παιδικής πορνογραφίας! 
Στη Νυρεμβέργη ο συνάδελφος, αποσπασμένος στο εκεί ελληνικό σχολείο της ομογένειας φιλόλογος Θοδωρής Αζούδης διώκεται από το υπουργείο παιδείας λόγω ανώνυμης καταγγελίας γονέων διότι οργάνωσε πρόγραμμα φιλαναγνωσίας και επέλεξε βιβλίο για τα παιδιά, το οποίο δεν έτυχε της αρεσκείας τους.
Αντίστοιχα και εγώ ως αποσπασμένη φιλόλογος σε ελληνικό σχολείο της Γερμανίας εδώ και χρόνια αποτελώ αγκάθι για συγκεκριμένο κύκλο γονέων καθώς και την διοίκηση λόγω της προσήλωσής μου στα αυτονόητα όπως την διεκδίκηση των εργασιακών δικαιωμάτων και το δικαίωμα στην έκφραση καθώς και την άρνηση στην παρεμβατική συμπεριφορά ορισμένων γονέων στο εκπαιδευτικό έργο.

Έτσι δέχομαι και εγώ καταγγελίες από γονείς του σχολείου μας. Δυστυχώς στην συγκυρία αυτή βρέθηκαν και πρόθυμοι συνάδελφοι στη διοίκηση να υποστηρίξουν τις καταγγελίες είτε διορθώνοντας ανορθόγραφα και ασύντακτα κείμενα, τα οποία στη συνέχεια προώθησαν υπηρεσιακώς, χωρίς να κάνουν βέβαια τον κόπο να με ενημερώσουν σχετικά ή να μου κοινοποιήσουν
τις καταγγελίες αυτές όπως επιβάλει ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας.

Η ιδιαιτερότητα της υπόθεσής μου είναι ότι για αυτές τις καταγγελίες εναντίον μου έμαθα τυχαία από παράγοντα του υπουργείου παιδείας. Εν συντομία διαπίστωσα ότι οι καταγγελίες αυτές χρησιμοποιούνται από τον προϊστάμενο της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης ώστε να με δυσφημεί όποτε αιτούμαι τα δικαιώματά μου. “Υπάρχουν καταγγελίες εναντίον της!”, με αυτήν την επωδό τίθεται τέλος σε κάθε συζήτηση και
απαίτηση!
Το τραγελαφικό είναι ότι εγώ δεν γνωρίζω τον λόγο για τον οποίο κατηγορούμαι. Μόνο εικασίες μπορώ να κάνω!
Δυστυχώς κάθε προσπάθεια να μου κοινοποιηθούν οι καταγγελίες αυτές, ώστε να λάβω τα προβλεπόμενα νομικά μέτρα, έπεσαν προς το παρόν στο κενό. Όταν ρώτησα αν μαζί με τις καταγγελίες στο φάκελο μου βρίσκονται και τα βραβεία, τα οποία έχει αποκομίσει το σχολείο σε διεθνείς διαγωνισμούς υπό την αιγίδα μου, μου απάντησαν ότι μόνο οι καταγγελίες υπάρχουν!

Οι τρεις περιπτώσεις αυτές είμαι σίγουρη ότι αποτελούν την περιβόητη ”κορυφή του παγόβουνου” που μόνο κακό προμηνύει για το μέλλον των εκπαιδευτικών υπό το διαμορφούμενο καθεστώς, δημιουργώντας ένα δυστοπικό εργασιακό περιβάλλον που ομοιάζει με αυτό που περιγράφει ο Φράντς Κάφκα στην “Δίκη” του, όπου κάθε ένας είναι ύποπτος και έρμαιο των διαθέσεων των εντεταλμένων “υπευθύνων” ενός σκοτεινού γραφειοκρατικού μηχανισμού, που κρατά στα κιτάπια του τις καταγγελίες (άγνωστο αν είναι αληθινές, πλαστές ή εφευρεμένες) και τις χρησιμοποιεί κατά το δοκούν, ώστε να τακτοποιεί τους υπηκόους και να “αξιολογεί” του υπόλοιπους που ακόμη σκέφτονται και εκφράζονται ελεύθερα! 

Οι μέθοδοι αυτές θυμίζουν τις εποχές που ο (παρα)κρατικός μηχανισμός ακροδεξιών κυβερνήσεων τρομοκρατούσε τους πολίτες με φακέλωμα και παρακολουθήσεις εν αγνοία τους. Δυστυχώς αυτή η εποχή έρχεται και πάλι και δεν είναι βγαλμένη από τα μυθιστορήματα του Όργουελ ή του Κάφκα, αλλά θα είναι η πραγματικότητα μας. 
Είναι πλέον καιρός οι ψευδεπίγραφες υποσχέσεις, που έπειθαν τους αφελείς συνάδελφους που νόμιζαν ότι το έργο τους θα αξιολογείται και θα επιβραβεύεται, να αποκαλυφθούν ως απάτη!

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Μαρία Μακρή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες