ekpaideytikoi_apognosi
Το πρόβλημα προσπάθησε να λύσει το ΣτΕ, αλλά το ΥΠΑΙΘΑ θεώρησε σκόπιμο να ...περιπλέξει και πάλι την διαδικασία, ζητώντας την γνωμοδότηση από το ΝΣΚ, πριν εφαρμοστεί η απόφαση του ΣτΕ !

Ένα αδιανόητο αλαλούμ με τα μόρια συνθηκών διαβίωσης, που οδηγεί στο να υπάρχουν άλλοι εκπαιδευτικοί με μόρια Δευτεροβάθμιας και άλλοι με μόρια Πρωτοβάθμιας, με διαφορές που άγγιζαν και τα 30-40 μόρια στους πίνακες μορίων (Μεταθέσεων, Βελτιώσεων, Αποσπάσεων, κτλ.), που συντάσσουν οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εξιστορεί με επιστολή του προς τον Υπουργό Παιδείας, εκπαιδευτικός.

Οπως αναφέρει ο καθηγητής Γερμανικών κ. Θ.Χατζηγεωργιάδης, μέσω δικαστικών αποφάσεων κάποιοι εκπαιδευτικοί πέτυχαν να διατηρήσουν, οι ίδιοι μόνο, τα μόρια συνθηκών της Δευτεροβάθμιας στην Πρωτοβάθμια.

Ομως, παρότι υπήρξε απόφαση από το Γ’ τμήμα του ΣτΕ (2755/2022), που εκδόθηκε κατόπιν άσκησης έφεσης υπέρ του νόμου και αποβλέπει στην άρση νομικών σφαλμάτων χάριν επίσης ομοιόμορφης ερμηνείας των κανόνων δικαίου και  όλα έδειχναν πως επιτέλους θα αρθεί η αδικία ετών, διότι είναι αδιανόητο να υπάρχει πίνακας μορίων σε μία διεύθυνση και άλλοι να είναι στον πίνακα με μόρια Πρωτοβάθμιας και άλλοι με μόρια Δευτεροβάθμιας, το υπουργείο θεώρησε σκόπιμο να περιπλέξει και πάλι την διαδικασία, ζητώντας την γνωμοδότηση από το ΝΣΚ, πριν εφαρμοστεί η απόφαση του ΣτΕ!

Αναλυτικά η επιστολή

Αξιότιμε Υπουργέ,

Πρώτα απ’ όλα θα ήθελα να σας συγχαρώ για την ανάληψη των καθηκόντων σας και να ευχηθώ να έχετε μια δημιουργική και επιτυχημένη θητεία στο δύσκολό σας έργο.

Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ07 και υπηρετώ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Αποφάσισα να σας στείλω αυτήν την επιστολή, για να διαμαρτυρηθώ για μια αδικία ετών, η οποία ταλαιπωρεί πολλούς εκπαιδευτικούς, οι οποίοι μεταταχθήκαμε από την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια.

Μετά την απόδοση οργανικών θέσεων στους μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς, τα μόρια συνθηκών διαβίωσης που είχαν αποκτήσει οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί στη θητεία τους στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, προσαρμόστηκαν σε αυτά της Πρωτοβάθμιας, ώστε να υπάρχει ομοιομορφία ανάμεσα σε όλους τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ωστόσο, κάποιοι συνάδελφοι αποφάσισαν να προσφύγουν σε διοικητικά δικαστήρια και μετά από δικαστικές αποφάσεις πέτυχαν να διατηρήσουν, οι ίδιοι μόνο, τα μόρια συνθηκών της Δευτεροβάθμιας στην Πρωτοβάθμια . Αποτέλεσμα ήταν στους πίνακες μορίων (Μεταθέσεων, Βελτιώσεων, Αποσπάσεων, κτλ.), που συντάσσουν οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, να υπάρχουν άλλοι εκπαιδευτικοί με μόρια Δευτεροβάθμιας και άλλοι με μόρια Πρωτοβάθμιας, με διαφορές που άγγιζαν και τα 30-40 μόρια. Οι υπόλοιποι μεταταχθέντες, που αποδεχτήκαμε την προσαρμογή των μορίων και δεν διεκδικήσαμε δικαστικά τα μόρια της άλλης βαθμίδας, βρεθήκαμε σε έναν άδικο κύκλο, καθώς στις μεταθέσεις ίσχυαν πλέον διαφορετικά μέτρα και σταθμά για εκπαιδευτικούς υπηρετούντες στην ίδια βαθμίδα. Οι εύλογες διαμαρτυρίες μας τόσο σε διευθύνσεις εκπαίδευσης όσο και στο Υπουργείο δυστυχώς δεν εισακούστηκαν. Πολλοί συνάδελφοι αναγκαστήκαμε, μην βλέποντας άλλη λύση, να προσφύγουμε στη Δικαιοσύνη, ώστε να αποδοθούν και στους υπόλοιπους μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς τα μόρια της Δευτεροβάθμιας, ώστε να υπάρχει ισονομία.

Πριν από 2 μήνες ωστόσο, σύμφωνα με έγγραφο (Αρ. Πρωτ. 49260/Ε2), που εστάλη από το ΥΠΑΙΘ, με ημερομηνία 2-5-2023, σε όλες τις ΔΙΠΕ, κοινοποιήθηκε απόφαση από το Γ’ τμήμα του ΣτΕ (2755/2022), που εκδόθηκε κατόπιν άσκησης έφεσης υπέρ του νόμου και αποβλέπει στην άρση νομικών σφαλμάτων χάριν επίσης ομοιόμορφης ερμηνείας των κανόνων δικαίου. Κι ενώ όλα έδειχναν πως επιτέλους θα αρθεί η αδικία ετών, διότι είναι αδιανόητο να υπάρχει πίνακας μορίων σε μία διεύθυνση και άλλοι να είναι στον πίνακα με μόρια Πρωτοβάθμιας και άλλοι με μόρια Δευτεροβάθμιας, το υπουργείο θεώρησε σκόπιμο να περιπλέξει και πάλι την διαδικασία, ζητώντας την γνωμοδότηση από το ΝΣΚ, πριν εφαρμοστεί η απόφαση του ΣτΕ.

Η διαδικασία αυτή δημιουργεί επίσης πρόβλημα στη διαδικασία των υπηρεσιακών μεταβολών των ειδικοτήτων ΠΕ05, ΠΕ07 και ΠΕ86, οι οποίες δεν μπορούν να προχωρήσουν, μέχρι να υπάρξει γνωμοδότηση από το ΝΣΚ. Να σημειώσω στο σημείο αυτό, πως άλλες διευθύνσεις εφάρμοσαν άμεσα την απόφαση του ΣτΕ, ενώ άλλες δεν προχώρησαν στην εφαρμογή της απόφασης.

Ελπίζω κι εύχομαι να βρεθεί σύντομα μια τίμια και δίκαιη για όλους λύση.

Με εκτίμηση

Χατζηγεωργιάδης Θεολόγος ΠΕ07

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες