Κενά εκπαιδευτικών: Ερώτηση στη Βουλή για οργανικά κενά και προγραμματισμό προσλήψεων αναπληρωτών
Η δημόσια εκπαίδευση στη Χαλκιδική μαστίζεται από χρόνια κενά, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και την δημιουργία σοβαρών προβλημάτων στην εκπαιδευτική πορεία των μαθητών

Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας σε σχέση με το κρίσιμο ζήτημα της κάλυψης των εκπαιδευτικών κενών στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Χαλκιδικής,  κατέθεσε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κυριακή Μάλαμα.

Όπως επισημαίνεται στην ερώτηση, η δημόσια εκπαίδευση στη Χαλκιδική μαστίζεται από χρόνια κενά, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και την δημιουργία σοβαρών προβλημάτων στην εκπαιδευτική πορεία των μαθητών. Στο πλαίσιο αυτό η Κυριακή Μάλαμα καλεί τον Υπουργό Παιδείας να απαντήσει σε τέσσερα συγκεκριμένα ερωτήματα :

Πόσα είναι τα οργανικά κενά στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Χαλκιδικής, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του πληροφοριακού συστήματος Myschool;

Πόσες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών προγραμματίζονται για τη Χαλκιδική και πόσες θέσεις θα καλυφθούν από την πρώτη φάση των προσλήψεων;

Αν υπάρχει κυβερνητικός σχεδιασμός για μέτρα στήριξης των εκπαιδευτικών που τοποθετούνται σε δυσπρόσιτες περιοχές, ιδιαίτερα σε ότι αφορά την στέγαση τους;

Αν εξετάζει η κυβέρνηση κίνητρα μοριοδότησης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε απομακρυσμένες περιοχές;

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης :

Η ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον κύριο Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

Θέμα : Να υπάρξει πλήρης ενημέρωση για τα οργανικά κενά και τον προγραμματισμό προσλήψεων αναπληρωτών για τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Χαλκιδικής.

Η περσινή σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε με πολύ μεγάλες δυσλειτουργίες στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Χαλκιδικής, λόγω των χρόνιων οργανικών κενών εκπαιδευτικών και των σοβαρών προβλημάτων στην τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα στις πιο δυσπρόσιτες περιοχές του Νομού. Φέτος, ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς, η κοινωνία της Χαλκιδικής αγωνιά και ήδη πολλοί Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων αποστέλλουν επιστολές διαμαρτυρίας, ζητώντας μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών, αλλά και κίνητρα, θεσμικά και πρακτικά, για την έγκαιρη τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Επειδή, εδώ και τέσσερα χρόνια η κοινωνία της Χαλκιδικής ακούει υποσχέσεις, αλλά τα κενά στην εκπαίδευση παραμένουν.

Επειδή, υπάρχουν Γυμνάσια και Λύκεια στη Χαλκιδική που σε ορισμένα μαθήματα, η τοποθέτηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών μπορεί να καθυστερεί ακόμα και μέχρι τα Χριστούγεννα.

Ερωτάται ο κύριος Υπουργός :

Πόσα είναι τα οργανικά κενά στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Χαλκιδικής, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του πληροφοριακού συστήματος Myschool;

Πόσες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών προγραμματίζονται για τη Χαλκιδική και πόσες θέσεις θα καλυφθούν από την πρώτη φάση των προσλήψεων;

Υπάρχει κυβερνητικός σχεδιασμός για μέτρα στήριξης των εκπαιδευτικών που τοποθετούνται σε δυσπρόσιτες περιοχές, ιδιαίτερα σε ότι αφορά την στέγαση τους;

Εξετάζει η κυβέρνηση κίνητρα μοριοδότησης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε απομακρυσμένες περιοχές;

 

Η ερωτούσα βουλευτής

Κυριακή Μάλαμα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

θρανία
Προς ΥΠΑΙΘΑ και Ίδρυμα Ωνάση: οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης 10, 11 και 13, το πρόγραμμα "Δράσεις Ενεργού Πολίτη" και τα Ωνάσεια σχολεία
«Δυστυχώς, ήδη άρχισαν να επαληθεύονται οι προβλέψεις όσων αντιλήφθηκαν την υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας μέσω των "Ωνάσειων Σχολείων»
Προς ΥΠΑΙΘΑ και Ίδρυμα Ωνάση: οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης 10, 11 και 13, το πρόγραμμα "Δράσεις Ενεργού Πολίτη" και τα Ωνάσεια σχολεία
ekpaideutikoi
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
Καινοτόμες παιδαγωγικές μέθοδοι στην προσχολική εκπαίδευση – Συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Κέρκυρας σε πρόγραμμα Erasmus+
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
tempi
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων
Nέο ηχητικό ντοκουμέντο με μητέρα επιζώντα να καλεί στο «112»
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων