Τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων από το 2020 ζήτησε με Επίκαιρη Ερώτησή του ο Γιάννης Δελής, βουλευτής του ΚΚΕ. Σημείωσε πως οι χιλιάδες εργαζόμενοι παραμένουν σε καθεστώς «ομηρίας» και ανασφάλειας, γιατί παρότι έχουν συμπληρώσει τη 2ετή δοκιμαστική υπηρεσία, δεν έχει γίνει η διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησής τους.
Σημείωσε πως πρόκειται για εκπαιδευτικούς που έχουν υπηρετήσει το δημόσιο σχολείο για πάνω από 15 χρόνια, έχουν αλωνίσει από άκρη σε άκρη όλη τη χώρα, δουλεύοντας ως αναπληρωτές. Σε πολύ δύσκολες συνθήκες, κράτησαν το δημόσιο σχολείο όρθιο. Άμεσα και πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς πρέπει η κυβέρνηση, και ο νέος υπουργός Παιδείας, να τοποθετηθεί και να απαντήσει στις δίκαιες διεκδικήσεις και την αγωνία χιλιάδων ανθρώπων.
Εκ μέρους της κυβέρνησης η Δόμνα Μιχαηλίδου, υφυπουργός Παιδείας απαντώντας στην Επίκαιρη Ερώτηση του ΚΚΕ, ισχυρίστηκε ότι δεν ισχύει η ίδια ανασφάλεια που αφορά τους αναπληρωτές. Για να δικαιολογήσει την καθυστέρηση της μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών, επικαλέστηκε το σύστημα αξιολόγησης που έχει επιβάλει η κυβέρνηση στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Το σύστημα αυτό είναι αντιεκπαιδευτικό και απειλή για τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, επισήμανε στη δευτερολογία του ο Γ. Δελής, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση είναι αυτή που συνδέει τη μονιμοποίηση με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών, σε συνέχεια της νομοθετικής παρέμβασης της προηγούμενης κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ. «Πρόκειται για ωμό εκβιασμό προκειμένου να περάσει ο ασφυκτικός έλεγχος των εκπαιδευτικών, για να υλοποιηθούν οι αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις -που έχουν ξεκινήσει εδώ και χρόνια- σε βάρος της μόρφωσης των παιδιών των λαϊκών οικογενειών», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κομμουνιστής βουλευτής.
Η υφυπουργός Παιδείας Δόμνα Μιχαηλίδου σημείωσε ότι «είμαστε όμως αποφασισμένοι να προχωρήσουμε (στην αξιολόγηση) και διαβεβαιώνω ότι σε αυτή την προσπάθεια έχουμε δίπλα μας τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Απόδειξη αυτού το γεγονός ότι μέχρι τώρα η διαδικασία της αξιολόγησης προχωρεί ομαλά, έχουμε ελάχιστες αποκλίσεις, που απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα».
Παράλληλα δήλωσε ότι «είμαστε απολύτως κάθετοι: και η αξιολόγηση αξιολογείται. Η αξιολόγηση είναι ένα δυναμικό σύστημα, το οποίο ισχύει τις ελάχιστες χρονιές στις οποίες ισχύει, όμως είμαστε εδώ να ακούσουμε από την εκπαιδευτική κοινότητα κυρίως, από τους γονείς, από τον κοινοβουλευτικό έλεγχο ο οποίος μας γίνεται, στις πολιτικές συζητήσεις που κάνουμε εκτός Κοινοβουλίου, έτσι ώστε την αξιολόγηση να την κάνουμε ακόμα πιο αποτελεσματική για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, για τα παιδιά μας και για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Με αφορισμούς, με ιδεοληψίες, που αναφέρονται σε ουτοπικούς κόσμους για το τι σημαίνει αξιολόγηση, δεν βελτιώνουμε τίποτα, δεν δημιουργούμε τις προϋποθέσεις που μας πάνε μπροστά ως άτομα και ως κοινωνία».
«Είμαστε όμως αποφασισμένοι να προχωρήσουμε και διαβεβαιώνω ότι σε αυτή την προσπάθεια έχουμε δίπλα μας τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Απόδειξη αυτού το γεγονός ότι μέχρι τώρα η διαδικασία της αξιολόγησης προχωρεί ομαλά, έχουμε ελάχιστες αποκλίσεις, που απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη