Πιερρακάκης
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ/INTIME NEWS
Τι ανέφερε ο υπουργός Παιδείας μιλώντας στην Ολομέλεια

Στην Ολομέλεια μίλησε σήμερα ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης κατά τη διάρκεια των εργασιών της «Βουλής των Εφήβων» που είχε θέμα «Αφοπλίζοντας τη βία».

«Γροθιά στο στομάχι για όλους», χαρακτήρισε τον θάνατο του Αντώνη Καρυώτη κατά την ομιλία του, επισημαίνοντας ότι, εκτός από το να αποδοθεί δικαιοσύνη, πρέπει να εξετάσουμε και γιατί συνέβη.

Ο κ. Πιερρακάκης τόνισε ότι όχι μόνο πρέπει να εξεταστεί γιατί έγινε η δολοφονία του Αντώνη αλλά και γιατί συνέβη η δολοφονία του 29χρονου Μιχάλη Κατσουρή, η δολοφονία του Άλκη Καμπανού, αλλά και γιατί τα χρώματα μιας ποδοσφαιρικής ομάδας -για κάποιους- καθίσταται λόγος επαρκής για να χάσει ένας νέος άνθρωπος τη ζωή του.

Το θέμα της βίας

«Οι μέρες που ζούμε δυστυχώς παραπέμπουν χαρακτηριστικά στο θέμα της βίας που συζητάτε στη Βουλή οι "έφηβοι βουλευτές". Γιατί τι άλλο μπορεί να σημαίνει το να σπρώχνει κανείς έναν άνθρωπο στη θάλασσα από ένα πλοίο που βρίσκεται εν κινήσει και έπειτα να τον εγκαταλείπει. Ο θάνατος του Αντώνη Καρυώτη στο λιμάνι του Πειραιά είναι μια γροθιά στο στομάχι για όλους μας. Και μας υπενθυμίζει το γιατί οφείλουμε όλοι μας, σαν κοινωνία, να κοιταχτούμε σκληρά στον καθρέφτη και να αντικρύσουμε τον εαυτό μας κατάματα. Μας υπενθυμίζει το γιατί, εκτός από το να κάνουμε το αυτονόητο χρέος μας στη μνήμη ενός νέου ανθρώπου που άδικα χάθηκε, δηλαδή το να αποδώσουμε δικαιοσύνη, κυρίως οφείλουμε να εξετάσουμε γιατί αυτό συνέβη.

Το ίδιο πρέπει να γίνει και για τη δολοφονία του 29χρονου Μιχάλη Κατσουρή, το ίδιο πρέπει να γίνει και για τη δολοφονία του Άλκη Καμπανού, το ίδιο πρέπει να γίνει όταν τα χρώματα μιας ποδοσφαιρικής ομάδας για κάποιους καθίσταται λόγος επαρκής για να χάσει ένας νέος άνθρωπος τη ζωή του», τόνισε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας.

Παράλληλα, τόνισε ότι η Πολιτεία πρέπει να προχωρήσει σε απαραίτητες παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση φαινομένου προσθέτοντας ότι οι παρεμβάσεις του υπουργείου Παιδείας οφείλουν να περιλαμβάνουν περισσότερο την αναβάθμιση και βελτίωση της πολιτικής παιδείας στα σχολεία όσο και την εκπαίδευση για την αντιμετώπιση του φαινομένου της έμφυλης βίας, τη βία απέναντι στα παιδιά, απέναντι στον άλλο με διαφορετικό θρήσκευμα, άλλο έθνος, άλλες απόψεις, άλλη ματιά, μέχρι την ψηφιακή βία, τις αναδυόμενες μορφές της, τον κυβερνοεκφοβισμό και το μπούλινγκ.

«Αυτά που πρέπει να κάνουμε είναι πολλά και χωρούν δεκάδες πρόσθετες παρεμβάσεις στην παιδεία, στον αθλητισμό, στις πολιτικές για την οικογένεια και την ισότητα, στην προστασία του πολίτη, στη δικαιοσύνη. Παρεμβάσεις που αφορούν από προγράμματα εθελοντισμού, εκμάθησης τρόπων αντιμετώπισης της βίας ειδικά των νέων μορφών της, μέχρι αλλαγές στην κρατική λειτουργία και στις πολιτικές του κράτους για την πάταξη του φαινομένου», τόνισε ο υπουργός Παιδείας κα πρόσθεσε:

«Οι παρεμβάσεις του υπουργείου Παιδείας πρέπει να περιλαμβάνουν περισσότερο την αναβάθμιση της πολιτικής παιδείας στα σχολεία όσο και την εκπαίδευση στην αντιμετώπιση του κυβερνοεκφοβισμού», συμπλήρωσε ο υπουργός.

Ο ρόλος της συμμετοχής

Κλείνοντας την παρέμβασή του ο υπουργός Παιδείας έδωσε έμφαση στην συμμετοχή, τονίζοντας ότι εκεί κρύβεται η λύση.

«Η διάσταση της συμμετοχής παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και επιδρά στις αλλαγές που γίνονται από τη μια εποχή στην άλλη. Αλλαγές που χρόνια πίσω φάνταζαν αδιανόητες και που λίγα χρόνια μετά, τις έβλεπε κανείς αυτονόητες. Οι αντιλήψεις εξελίσσονται μέσω της συμμετοχής», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Έχετε στα χέρια σας τεράστια ισχύ. Έχουμε στα χέρια την ισχύ να νικήσουμε κάθε λογής και μορφής βία εξελίσσοντας την κοινωνία μέσα από την συμμετοχή, αποφασίζοντας να προτάξουμε το δίκαιο απέναντι στο άδικο. Και η παρουσία σας εδώ στον κορυφαίο ναό της δημοκρατίας, αυτό το μήνυμα έχει ουσιαστικά: Το μήνυμα της συμμετοχής την ιδέα ότι μπορούμε να αναθεσμήσουμε την πραγματικότητα, στη χώρα μας, στο σπίτι μας, στη δουλειά μας στην πόλη μας στη γειτονιά μας, να αναθεσμήσουμε ακόμα και τον ίδιο μας τον εαυτό και να βαδίσουμε μπροστά για να πετύχουμε τις αλλαγές και τα ορόσημα που θέλουμε. Αυτή η μεγάλη δύναμη, η τεράστια ισχύς είναι στα χέρια μας, είναι στα χέρια σας», κατέληξε ο κ. Πιερρακάκης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Υπουργικό Συμβούλιο για την Παιδεία
ΣΥΡΙΖΑ για Μητσοτάκη στο Υπουργικό: «Μάλλον μπέρδεψε τους μπλε φακέλους»
«Παρουσιάζει ως δήθεν εκσυγχρονισμό την συγχώνευση, προς όφελος των ιδιωτών εργολάβων, των δημοτικών υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης αφού πρώτα...
ΣΥΡΙΖΑ για Μητσοτάκη στο Υπουργικό: «Μάλλον μπέρδεψε τους μπλε φακέλους»
Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών στα σχολεία
Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: Ειδική πρόσκληση για την κάλυψη λειτουργικών κενών στα σχολεία
foto_education_notebook_phone_alfavita.jpg
Ένας απολογισμός - χαιρετισμός για έναν κύκλο που κλείνει και έναν άλλον που ανοίγει
Έχω μάθει στη ζωή μου, όταν ένας κύκλος στην σπειροειδή κίνησή της ολοκληρώνεται, να κάνω απολογισμό
Ένας απολογισμός - χαιρετισμός για έναν κύκλο που κλείνει και έναν άλλον που ανοίγει
Υπουργικό Συμβούλιο
Τομεάρχες Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: «Δύο μέτρα και δύο σταθμά για την εισαγωγή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση»
«Είναι ξεκάθαρο σε όλους, πλέον, ότι και τη νέα χρονιά οι προσπάθειες της Κυβέρνησης για την περαιτέρω υπονόμευση της δημόσιας εκπαίδευσης, προς...
Τομεάρχες Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: «Δύο μέτρα και δύο σταθμά για την εισαγωγή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση»