αναπληρωτές αναπληρώτριες εκπαιδευτικοί
«Για να περατώσεις μια δουλειά στο δημόσιο, θα πρέπει να βρεθείς στα όρια της ψυχασθένειας»

Σε αυτό το δύσμοιρο ελληνικό κράτος, με αυτές τις κυβερνήσεις και αυτή την οργάνωση, για να περατώσεις μια δουλειά στο δημόσιο, θα πρέπει να βρεθείς στα όρια της ψυχασθένειας. 

Δεν φτάνει που χιλιάδες αναπληρωτές σε όλη την Ελλάδα ταλαιπωρούνται κάθε χρόνο μετακινούμενοι από εδώ και από εκεί. 

Δεν φτάνει που έχουν ένα γλίσχρο μισθό. 

Δεν φτάνει που τους καλοκαιρινούς μήνες είναι άνεργοι. 

Δεν φτάνει που σύμφωνα με καταγγελίες αποκρύβονται κενά σχολείων. 

Όχι δεν φτάνουν όλα αυτά. Θα πρέπει να υποστούν μια ανείπωτη ταλαιπωρία για την πρόσληψή τους. Με ένα σωρό από δικαιολογητικά που ήδη υπάρχουν στη διάθεση του δημοσίου από τη διαδικασία υποβολής αίτησης για συμμετοχή στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Άλλο «πακέτο» δικαιολογητικών για την πρόσληψη, άλλο για την αναγνώριση των μεταπτυχιακών, άλλο για τη μείωση ωραρίου, άλλο για την αναγνώριση προϋπηρεσίας. Και αφού τα συλλέξεις όλα αυτά, τρώγοντας ώρες στο διαδίκτυο και στον υπολογιστή, αναζητώντας οδηγίες και σκανάρωντας και αφού συγκεντρώσεις ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ΑΜ, στρατολογικούς αριθμούς, και αφού πας σε γιατρούς (αν βρεις ραντεβού στις δημόσιες δομές αλλιώς πληρώνεις ιδιώτες) και αφού μετατρέψεις τα έγγραφα από jpg σε pdf και αφού τα συμπτύξεις σε ένα έγγραφο, έρχεται η ώρα για τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης. Και τότε αντικρύζεις το «μεγαλείο» της δήθεν ψηφιακής Ελλάδας. Της Ελλάδας του επιτελικού κράτους, της αριστείας και της Ελλάδας 2.0. Χθες το σύστημα «πέταγε έξω» για ώρες, χιλιάδες αναπληρωτές που προσπαθούσαν να συνάψουν τη σύμβαση με το άγχος τους να φτάνει στο κατακόρυφο γιατί υπάρχουν χρονικοί περιορισμοί.

Θα το γράψω λαϊκά: μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Αφού συρρίκνωσαν το δημόσιο με τα μνημόνια, τώρα αναθέτουν τη δουλειά του δημοσίου στον κάθε πολίτη. Και αφού ο κάθε πολίτης πληρώνει κανονικά τους φόρους του για να λειτουργεί το δημόσιο επωμίζεται δουλειά του δημοσίου. Κι έτσι επιτελείται και κάτι ακόμη: εμπεδώνεται το ιδεολόγημα της ατομικής ευθύνης. Αν κάτι δεν κάνεις σωστά, τότε φταις εσύ. Και αφού υποτίθεται η ψηφιοποίηση θα μας έκανε τη ζωή ευκολότερη, τώρα μας τεντώνει τα νεύρα αναγκάζοντάς μας να σπαταλήσουμε ατελείωτες ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή και έχοντας την αμφιβολία αν τα έχουμε κάνει όλα σωστά. 

Το σύμπτωμα αυτό είναι άρρηκτα δεμένο και με όλα τα υπόλοιπα: τους εγκλωβισμένους στην Αττική Οδό λόγω χιονόπτωσης, του καμένου δάσους της Δαδιάς, των νεροποντών στον αστικό ιστό, την κατάρρευση της τηλεκπαίδευσης, της έλλειψης κλινών στα νοσοκομεία και τόσα άλλα. 

Να φωνάξουμε έλεος; Όχι, βέβαια. Γιατί κανένας υπουργός και καμία κυβέρνηση δεν πρόκειται να δείξουν έλεος. Για αυτό ας βάλουμε τη μεμψιμοιρία στην άκρη και ας σκεφτούμε αυτό που πάντα τους πόναγε και τους πονάει: τη συλλογική και οργανωμένη δράση. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Υποψήφια στελέχη εκπαίδευσης (διευθυντές κλπ): 20 Ιανουαρίου ξεκινάει το πρόγραμμα που σας μοριοδοτεί

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 7/01

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δημοτικό σχολείο, μαθητές
Δημοτικά σχολεία: Ποιοι εκπαιδευτικοί πρέπει να αναλαμβάνουν την Α’ τάξη
Η έκθεση της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.)
Δημοτικά σχολεία: Ποιοι εκπαιδευτικοί πρέπει να αναλαμβάνουν την Α’ τάξη
μαθητής δασκάλα μάθημα
Εκπαίδευση: Μαθητές δεν κατανοούν τι διαβάζουν - Πρόταση για αύξηση του ηλικιακού ορίου στην Α' Δημοτικού
Γλωσσικο-γνωστική, Κοινωνική και «Σχολική Ετοιμότητα» Μαθητών Δημοτικού
Εκπαίδευση: Μαθητές δεν κατανοούν τι διαβάζουν - Πρόταση για αύξηση του ηλικιακού ορίου στην Α' Δημοτικού