ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Η επιλογή νέων υποδιευθυντών/ντριών μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα δημιουργήσει νέα κενά ή και πλεονάσματα, τινάζοντας στον αέρα τον προγραμματισμό των σχολείων και τις υπηρεσιακές μεταβολές που πραγματοποιήθηκαν έως τώρα.

Η ΟΛΜΕ ενόψει των διαδικασιών επιλογής υποδιευθυντών/ντριών, με ανακοίνωση την οποία εξέδωσε, καλεί τους/τις διευθυντές/ντριες:

  • Να συγκαλέσουν το Σύλλογο ώστε να τεθούν υποψηφιότητες για τη θέση και να αποφασίσουν συλλογικά οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, όπως γινόταν πάντα.
  • Την απόφαση αυτή να προωθήσουν οι διευθυντές/ντριες στα αρμόδια τοπικά συμβούλια.

«Οι σχολικές μονάδες δεν είναι επιχειρήσεις, δεν χρειάζονται μάνατζερ με υπερεξουσίες και ανταγωνιστικό κλίμα. Είναι χώρος διαπαιδαγώγησης και μόρφωσης των παιδιών μας» σημειώνει η ΟΛΜΕ.  

Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Για μία ακόμη φορά το επιτελικό κράτος αποδεικνύεται ανίκανο να διεκπεραιώσει ακόμα και τις πιο απλές διαδικασίες εγκαίρως. Παρότι η θητεία των υποδιευθυντών/ντριών έληξε με τη λήξη του προηγούμενου σχολικού έτους, καμία διαδικασία για την επιλογή νέων δεν έχει ξεκινήσει. Η επιλογή νέων υποδιευθυντών/ντριών μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα δημιουργήσει νέα κενά ή και πλεονάσματα, τινάζοντας στον αέρα τον προγραμματισμό των σχολείων και τις υπηρεσιακές μεταβολές που πραγματοποιήθηκαν έως τώρα. Επιπλέον, το ΥΠΑΙΘΑ δεν έχει ακόμα ορίσει όσα τοπικά συμβούλια επιλογής χρήζουν ανασυγκρότησης, με αποτέλεσμα οι διαδικασίες να μην μπορούν να ολοκληρωθούν.

Με βάση τις διατάξεις του 4823/21, η δημοκρατία στις σχολικές μονάδες υπονομεύεται καθώς αρμοδιότητες που ανήκαν στο Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών έχουν μεταφερθεί αποκλειστικά στους/στις διευθυντές/ντριες των σχολείων (όπως καταμερισμός εξωδιδακτικών καθηκόντων, επιλογή υποδιευθυντών/ντριών κα).

Καλούμε όλους τους διευθυντές και όλες τις διευθύντριες και τους Συλλόγους Διδασκόντων/ουσών να περιφρουρήσουν το συνεργατικό και δημοκρατικό κλίμα στα σχολεία. Να μην αποφασίζουν ως μονοπρόσωπα όργανα αλλά να καλούν το Σύλλογο να συναποφασίζει για όλα τα ζητήματα του σχολείου, όπως ίσχυε για δεκαετίες.

Ενόψει των διαδικασιών επιλογής υποδιευθυντών/ντριών, καλούμε τους/τις διευθυντές/ντριες να συγκαλέσουν το Σύλλογο ώστε να τεθούν υποψηφιότητες για τη θέση και να αποφασίσουν συλλογικά οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, όπως γινόταν πάντα. Την απόφαση αυτή να προωθήσουν οι διευθυντές/ντριες στα αρμόδια τοπικά συμβούλια.

Οι σχολικές μονάδες δεν είναι επιχειρήσεις, δεν χρειάζονται μάνατζερ με υπερεξουσίες και ανταγωνιστικό κλίμα. Είναι χώρος διαπαιδαγώγησης και μόρφωσης των παιδιών μας. Μόνο μέσα από την καλή συνεργασία και την δημοκρατική λειτουργία μπορεί να εξασφαλιστεί το παιδαγωγικό κλίμα που είναι  απαραίτητο για ποιοτική Παιδεία.

Απαιτούμε την κατάργηση του ν.4823/21!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

viasmos-fovos-bullying
Συγκλονίζει η μητέρα του 15χρονου που κακοποιήθηκε από τον πατέρα και τον θείο του: «Με χτύπαγε εμένα την ίδια 20 χρόνια»
Δύσκολες ώρες για τον 15χρονο που ξυλοκοπήθηκε από πατέρα και τον θείο του όταν τους αποκάλυψε ότι είναι ομοφυλόφιλος
Συγκλονίζει η μητέρα του 15χρονου που κακοποιήθηκε από τον πατέρα και τον θείο του: «Με χτύπαγε εμένα την ίδια 20 χρόνια»