Όπως πολύ σωστά έχει επισημάνει η ΟΛΜΕ φέτος μέχρι στιγμής έχουμε περίπου 20.000 κενά στα σχολεία καθώς οι προσλήψεις αναπληρωτών της Α΄ φάσης ήταν αρκετά λιγότερες από πέρσι (μείον 3.000 περίπου) αν και τα πραγματικά κενά είναι περισσότερα από κάθε άλλη φορά.
Παράλληλα το γεγονός ότι έχει διαρρεύσει ότι οι προσλήψεις της Β΄ φάσης, που θα ανακοινωθούν τα επόμενα 24ωρα, δεν θα ξεπερνούν για τη γενική εκπαίδευση τους 3.000 αναπληρωτές, έχει φέρει απελπισία σε χιλιάδες υποψήφιους εκπαιδευτικούς που απεγνωσμένοι αναζητούν διέξοδο στην εργασία σε σχολική μονάδα.
Να τι μας γράφει μια αδιόριστη φιλόλογος που εργάστηκε πέρσι ως αναπληρώτρια και φέτος χάνει τις ελπίδες για πρόσληψη λόγω των μειωμένων προσλήψεων του υπουργείου Παιδείας
Ειμαι εκπαιδευτικός και συγκεκριμένα φιλόλογος. Σας στέλνω για να σας γνωστοποιήσω τη μεγάλη αδικία που συμβαίνει αυτή τη στιγμή στη χώρα μας στον τομέα της παιδείας.
Δε νοείται τα παιδιά μας να μην έχουν καθηγητές -ακόμα και στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα- και από την άλλη να διατυμπανίζεται στα ΜΜΕ οτι τα κενά στα σχολεία είναι ελάχιστα .
Ο κόσμος αυτό το γνωρίζει , καθώς _εκτός από τους εκπαιδευτικούς _και οι γονείς ενημερώνονται από τα παιδιά τους και από τους εκπαιδευτικούς για τις ελλείψεις .
Από την αλλη, θεωρώ απαράδεκτη την αντιμετώπιση που υφίσταμαι ως εκπαιδευτικός και εγώ και οι υπόλοιποι συνάδελφοί μου.
Πέρσι μου παρείχατε εργασία και φέτος, αποφασίσατε να προβείτε σε "πετσόκομα" αναπληρωτών, καθώς φέτος δεν είναι προεκλογική περίοδος .
Πέρσι μας δώσατε το "τυράκι" , μας χρησιμοποιήσατε για να δείξετε πως η παιδεία προχωράει μπροστά και φέτος παίζετε με τις ζωές μας!
Δεν είναι δυνατόν η παιδεία , να υποβαθμίζεται με αυτόν τον τρόπο!
Έχετε διαπιστώσει πόσο αρνητικό είναι για τους μαθητές το γεγονός της καθυστερημένης πρόσληψης των εκπαιδευτικών ,που καταφθάνουν στα σχολεία 2,3,4 μήνες μετά την έναρξη των σχολικών μαθημάτων, με αποτέλεσμα να τρέχουν οι εκπαιδευτικοί για να καλύψουν την ύλη τόσων μηνών;
Πόσο εποικοδομητικό μπορεί να είναι ένα τέτοιο μάθημα;
Και μετά ευθύνεται η παραπαιδεία;
Εφόσον , η υποβάθμιση του δημοσίου σχολείου γίνεται κατά τέτοιον τρόπο, πώς θέλετε να υπάρξει πρόοδος σε όλους τους άλλους τομείς;
Εφόσον, δεν υπάρχουν χρήματα για την παιδεία, την υγεία, τις δημόσιες υποδομές και πάει λέγοντας ,που πάνε όλα αυτά τα χρήματα που πληρώνουμε στο κράτος;
Μεγάλωσα σε μια οικογένεια που μετά βίας τα έβγαζε πέρα ανέκαθεν και ξέρω πως είναι να παλεύεις για να επιβιώσεις !
Και μετά από χρόνια εργασίας μου σε άσχετους τομείς από τον τομέα των σπουδών μου ,όπου προσπαθούσα να μαζεύω χρήματα για τα πολυπόθητα χαρτιά (μεταπτυχιακό ,ξένες γλώσσες, υπολογιστές, σεμινάρια), φέτος βρίσκομαι στον αέρα και δεν ξέρω αν θα δουλέψω .
Αλλά τι σας νοιάζει εσάς; Νούμερα βλέπετε! Όχι ανθρώπους! Αυτά τα βλέπει όλος ο κόσμος. Να το γνωρίζετε. Οι κινητοποιήσεις μας είναι μαζικές και όλα αυτά είναι καταγγελτέα! Μιλάμε για την παιδεία !Θυμηθείτε το και πράξτε αναλόγως! Απαιτούμε την κάλυψη όλων των κενών της Α φάσης άμεσα. Η γενική ειδικά έχει άπειρα κενά. Ας καλυφθούν αυτά πρώτα και φυσικά της ειδικής ! Δε θα σταματήσουμε να το διαδίδουμε όσο συμβαίνει αυτή η αδικία μπροστά στα μάτια μας!
Μπ. Ι.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη