τηλεκπαιδευση
Μαθητές και οι μαθήτριες που δε γνωρίζονται μεταξύ τους, δεν είχαν γνωρίσει τους εκπαιδευτικούς και το νέο σχολικό τους περιβάλλον κλήθηκαν να κάνουν τηλε «μάθημα».

Στη Θεσσαλία οι μαθητές γύρισαν την πλάτη στην τηλεκπαίδευση. Στην πραγματικότητα οι «ψηφιακές τάξεις» λειτούργησαν με τα μισά ή το πολύ- τα 2/3 των παιδιών. Και αυτό το υπουργείο το θεωρεί επιτυχία!

Αυτό επισημαίνουν, ανάμεσα σε άλλα, οι Παρεμβάσεις Εκπαιδευτικών ΔΕ και συμπληρώνουν: 

Και πως θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά όταν τα παιδιά και οι γονείς τους στη Θεσσαλία ζουν τον όλεθρο και την καταστροφή από τον Daniel, ουσιαστικά εγκαταλειμμένοι από την κρατική μέριμνα κι αφημένοι για δεύτερη φορά στο έλεος ενός νέου έντονου καιρικού φαινομένου. Τα παιδιά στη Θεσσαλία όχι μόνο δεν έχουν σπίτια να στεγαστούν αλλά δεν έχουν ούτε στρώμα να πλαγιάσουν και η ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ και η κυβέρνηση τους ζήτησαν να κάνουν μάθημα μέσω της απαράδεκτης διαδικασίας της τηλε απάτης!

Ακόμη οι μαθητές και οι μαθήτριες δε γνωρίζονται μεταξύ τους, δεν είχαν γνωρίσει τους εκπαιδευτικούς και το νέο σχολικό τους περιβάλλον μετά το καλοκαίρι και κλήθηκαν να κάνουν τηλε «μάθημα». Ποιο ήταν το όφελος  για τους μαθητές και τις μαθήτριες; Τι αποκόμισαν μαθησιακά μέσα στα χαλάσματα;

Η ανακοίνωση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων Συσπειρώσεων Κινήσεων ΔΕ

Σύμφωνα με δημοσίευμα εκπαιδευτικής ιστοσελίδας η «συμμετοχή» στην φάρσα της τηλε«εκπαίδευσης» ήταν ιδιαίτερα χαμηλή. Οι μαθητές-μαθήτριες και γονείς της Θεσσαλίας γύρισαν την πλάτη στην επιβολή της κυβέρνησης. Στην πραγματικότητα οι «ψηφιακές τάξεις» λειτούργησαν με τα μισά ή το πολύ- τα 2/3 των παιδιών. Και αυτό το υπουργείο το θεωρεί επιτυχία!

Στα Γυμνάσια και Λύκεια: η συμμετοχή κυμάνθηκε από 43% έως 66%

Στα Δημοτικά Σχολεία: η συμμετοχή κυμάνθηκε από 18% έως 59%

Και πως θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά όταν τα παιδιά και οι γονείς τους στη Θεσσαλία ζουν τον όλεθρο και την καταστροφή από τον Daniel, ουσιαστικά εγκαταλειμμένοι από την κρατική μέριμνα κι αφημένοι για δεύτερη φορά στο έλεος ενός νέου έντονου καιρικού φαινομένου. Τα παιδιά στη Θεσσαλία όχι μόνο δεν έχουν σπίτια να στεγαστούν αλλά δεν έχουν ούτε στρώμα να πλαγιάσουν και η ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ και η κυβέρνηση τους ζήτησαν να κάνουν μάθημα μέσω της απαράδεκτης διαδικασίας της τηλε απάτης!

Ακόμη οι μαθητές και οι μαθήτριες δε γνωρίζονται μεταξύ τους, δεν είχαν γνωρίσει τους εκπαιδευτικούς και το νέο σχολικό τους περιβάλλον μετά το καλοκαίρι και κλήθηκαν να κάνουν τηλε «μάθημα». Ποιο ήταν το όφελος  για τους μαθητές και τις μαθήτριες; Τι αποκόμισαν μαθησιακά μέσα στα χαλάσματα;

Ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών και μαθητριών δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν αυτά τα τηλε «μαθήματα» για διάφορους λόγους. Τι θα απογίνουν; Θα επαναληφθούν στη δια ζώσης μαθησιακή διαδικασία; Κι αν ναι, τότε γιατί η τηλε «εκπαιδευση»;  Ή εκείνο που επιδιώκει η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘΑ είναι να παρουσιάσει μια πλασματική εικόνα κανονικότητας στην υπόλοιπη κοινωνία που δε βιώνει την καταστροφή; Μήπως για να συνηθίσουμε και να εμπεδώσουμε κι στην περίπτωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας το δόγμα της ατομικής ευθύνης και το ότι όταν δεν μπορεί κάποιος να ανταποκριθεί σε αυτό, είναι υπεύθυνος ό ίδιος;  Όπως και με το 112. Το στέλνουν και τελειώνουν από την υποχρέωση. Αν θα πνιγείς, αν θα χαροπαλεύεις με τα λασπόνερα δεν είναι υπεύθυνη η πολιτεία , η κυβέρνηση, η περιφέρεια, η δημοτική αρχή, αλλά εσύ που δεν φρόντισες να έχεις στον κάμπο της Θεσσαλίας βάρκα!

Έχει αποδειχτεί επιστημονικά και μετά από έρευνες ότι η τηλε «εκπαίδευση» δεν αποτελεί εκπαιδευτική διαδικασία, αφήνει τεράστια μαθησιακά κενά κι εντείνει την ταξικότητα του σχολείου και της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Είναι βαθιά αντιπαιδαγωγική αφού στερεί την προσωπική επαφή και διάδραση των εμπλεκομένων μελών, μαθητών – εκπαιδευτικών. Οι οικογένειες πολλών μαθητών και μαθητριών δεν έχουν την πρόσβαση και τον τεχνολογικό εξοπλισμό κι εν τέλει σε μια έκτακτη συνθήκη όπως αυτή που αντιμετωπίζουν μαθητές και γονείς στη Θεσσαλία δεν εξυπηρετεί τίποτα παρά μόνο προσφέρει επικοινωνιακό υλικό για τα ΜΜΕ και φυσικά αποδεικνύεται για  μια ακόμη φορά ότι η κυβέρνηση και η πολιτεία αδιαφορούν και επιλέγουν αυτήν την απαράδεκτη διαδικασία βαφτίζοντάς την εκπαίδευση.

Καμία τηλε «εκπαίδευση» ποτέ και πουθενά!

Απαιτούμε:

–    Ασφαλή κι ανοιχτά σχολεία με πλήρη αποκατάσταση όλων των ζημιών.

–    Μέτρα για ασφαλή μετακίνηση των μαθητ(ρι)ών

–   Εξασφάλιση υγιεινών συνθηκών διαβίωσης σε όλους τους χώρους, καθαρισμός κι απολυμάνσεις.

–    Μέριμνα για την τάχιστη αποκατάσταση της ασφαλούς υδροδότησης στα σχολεία, για τις ανάγκες καθαριότητας των μαθητών και την εξασφάλιση δωρεάν πόσιμου νερού στις ώρες λειτουργίας του σχολείου, αλλά και μετά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ASEP diorismoi
ΑΣΕΠ 3ΓΒ/2023: Πότε βγαίνουν τα οριστικά αποτελέσματα της προκήρυξης - Τι είπε ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ
Τι είπε ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ για τα οριστικά αποτελέσματα της προκήρυξης 3ΓΒ/2023
ΑΣΕΠ 3ΓΒ/2023: Πότε βγαίνουν τα οριστικά αποτελέσματα της προκήρυξης - Τι είπε ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ
θέατρο
Κινητοποίηση στο υπουργείο Πολιτισμού αύριο στις 12.00 για την ίδρυση της Ανώτατης Σχολής Παραστατικών Τεχνών
Διεκδικούν δημόσια και δωρεάν, Ανώτατη Καλλιτεχνική Εκπαίδευση, που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της καλλιτεχνικής δημιουργίας
Κινητοποίηση στο υπουργείο Πολιτισμού αύριο στις 12.00 για την ίδρυση της Ανώτατης Σχολής Παραστατικών Τεχνών