Χανιά: Όχι από εκπαιδευτικούς και γονείς στη μετατροπή Λυκείου σε Πειραματικό - Οι λόγοι
ΕΛΜΕ Χανίων: Ο μικρός αριθμός λυκείων εντός της πόλης οδηγεί ώστε η μετατροπή οποιαδήποτε Λυκείου σε Πειραματικό να δημιουργήσει για πάρα πολλά χρόνια πρόβλημα στην μαθητική κοινότητα και τους γονείς της πόλης του Δήμου συνολικά

Παράσταση διαμαρτυρίας την ερχόμενη Πέμπτη στα Χανιά, εναντίον της μετατροπής του 1ου Λυκείου της πόλης σε Πειραματικό, οργανώνει η ΕΛΜΕ Χανίων μαζί με γονείς.

Οπως τονίζει η ΕΛΜΕ, είτε προχωρήσει η μετατροπή του 1ου ΓΕΛ είτε κάποιου άλλου από το κέντρο της πόλης η εικόνα είναι η εξής. Κανένα από τα υπάρχοντα Λύκεια της πόλης των Χανίων δεν μπορεί να απορροφήσει σημαντικό αριθμό μαθητών και μαθητριών για να επιμεριστεί το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί στον μαθητικό πληθυσμό. Η εικόνα που έχουμε για τα υπόλοιπα Γενικά Λύκεια της πόλης και την δυνατότητα να δεχθούν περισσότερους μαθητές είναι απολύτως ζοφερή.

Να σημειωθεί ότι για το ίδιο θέμα και με αφορμή δημοσιεύματα στα τοπικά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, καθώς και δηλώσεις που αναπαράγονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το Πειραματικό Λύκειο, έχει εκδώσει ανακοίνωση ο Διευθυντής της ΔΔΕ Χανίων Δρ Ιωάννης Παναγιώτης Αμπελάς, την οποία μπορείτε να δείτε ΕΔΩ

Ολη η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Χανίων

Από την αρχή της προηγούμενης θητείας της η κυβέρνηση της ΝΔ διατράνωσε την πρόθεσή της να αυξήσει το δίκτυο των Πειραματικών και των Προτύπων Σχολείων και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μάλιστα, συγκρότησε νέο νόμο όπου συγχέει τα Πρότυπα με τα Πειραματικά σχολεία που έως τότε ήταν σαφώς διακριτά. Υπενθυμίζουμε ότι τα Πρότυπα σχολεία έχουν στο DNA της λειτουργίας τους την ανταγωνιστικότητα, την «Αριστεία», και την εντατικοποίηση, κόντρα στις πραγματικές μαθησιακές και παιδαγωγικές ανάγκες των μαθητών και των μαθητριών. Την αποφόρτιση δηλαδή από το βουνό υποχρεώσεων που συγκροτούν η ΕΒΕ, η Τράπεζα Θεμάτων, οι Πανελλαδικές Εξετάσεις καθώς και το κλείσιμο της ψαλίδας των εκπαιδευτικών ανισοτήτων.

Το λανσάρισμα της «αριστείας» και η προκλητική προσκόλληση σε αυτό δεν προσφέρουν τίποτα απολύτως στη βελτίωση των συνθηκών στα σχολεία. Όπως και εάν μεταμφιέζεται, η αριστεία  μετριέται μόνο στο φαίνεσθε των τίτλων πτυχίων, βραβείων και δημόσιων σχέσεων και ελάχιστα ασχολείται με τη δουλειά, την κατάκτηση και διάχυση στην κοινωνία νέας γνώσης ή στην αντιμετώπιση των εκρηκτικών κοινωνικών προβλημάτων . Η ύπαρξη άλλων τύπων σχολείων, ουσιαστικά οδηγεί στη διάλυση του ενιαίου δημόσιου σχολείου, την κατηγοριοποίηση σχολείων-μαθητών-εκπαιδευτικών μέσω της αξιολόγησης, την ιδιωτικοποίηση και την  αναζήτηση διαφόρων χορηγών για την κάλυψη των διαρκώς αυξανόμενων αναγκών της εκπαιδευτικής κοινότητας , την παραπέρα ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, την συνεχιζόμενη μετατροπή της γνώσης σε ένα χυλό πληροφοριών/ δεξιοτήτων για τους μαθητές με ολόκληρα επιστημονικά αντικείμενα να υποβαθμίζονται, άλλα να εξαφανίζονται από την δημόσια εκπαίδευση (καλλιτεχνική παιδεία, κοινωνικές επιστήμες). Στην πραγματικότητα δημιουργούνται σχολεία ελίτ για λίγους και εκλεκτούς , ενισχύονται οι ταξικοί φραγμοί και διαφοροποιήσεις. 

Αφήνοντας στην άκρη το ζήτημα του προγράμματος σπουδών και άλλων, η μετατροπή ενός υπάρχοντος σχολείου σε Πειραματικό, όπως έδειξε και η πρόσφατη εμπειρία με την μετατροπή του 1ου Γυμνασίου Χανίων συνδέεται με το ευρύτερο κτιριακό πρόβλημα Εξηγούμε το γιατί: Το σε ποιο σχολείο θα φοιτήσει ένας μαθητής ορίζεται από την εξής συνθήκη. Μπαίνουν στον χάρτη της πόλης όλες οι σχολικές μονάδες της ίδιας βαθμίδας και καθορίζονται τα γεωγραφικά όρια μέσα στα οποία η κάθε σχολική μονάδα έχει υποχρέωση να δέχεται τους μαθητές που έχουν δικαίωμα για φοίτηση. Μόνο που τα Πειραματικά σχολεία δεν υπόκεινται σε αυτόν τον κανόνα, αλλά ουσιαστικά «εξαφανίζονται» από τον παραπάνω χάρτη – αφού δύναται να πάρουν παιδιά από όλες τις σχολικές μονάδες μέσω κλήρωσης-. Υποχρεώνουν λοιπόν, τα διπλανά σχολεία να επεκτείνουν τα όρια τους για να καλύψουν το κενό που άφησε η σχολική μονάδα που μετατράπηκε σε Πειραματικό, με αποτέλεσμα να γεμίζουν με ακόμα περισσότερους μαθητές. Αυτές είναι οι συνέπειες της κατηγοριοποίησης σχολείων και αυτή η συνθήκη είναι εκρηκτική αν αναλογιστούμε το κτιριακό πρόβλημα που υπάρχει, στα σχολεία των Χανίων

Για το συγκεκριμένο ζήτημα, έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια μια σημαντική προσπάθεια από την ΕΛΜΕ Χανίων ώστε να βρεθεί κάποια λύση στο χρόνιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία του νομού Χανίων και ειδικά αυτών των μεγάλων Δήμων.

Η ΕΛΜΕ Χανίων πολλές φορές στο παρελθόν έχει πιέσει τους Δήμους (μια και σε αυτούς έχει πια περάσει η ευθύνη των σχολικών κτηριακών εγκαταστάσεων) προς τις εξής κατευθύνσεις:

α) Να τηρούν τα χρονοδιαγράμματα συντήρησης των σχολικών κτηρίων. Γενικά δεν τηρούνται.

β) Να πραγματοποιήσουν ελέγχους στατικότητας και αντισεισμικότητας των κτηρίων. Στην τελευταία ενημέρωση από τον Αντιδήμαρχο Παιδείας του Δήμου Χανίων ( Βαρδάκη ) και Αντιδήμαρχο Τεχνικών έργων (Καλογριδάκη ) είναι ότι τον Ιούλιο του 2024 θα γνωρίζουμε ποια σχολεία του Δήμου Χανίων έχουν ζήτημα στατικότητας. Στην ίδια συνάντηση ενημερωθήκαμε ότι τα κτίρια που στέγαζαν το Εκκλησιαστικό Σχολείο ήταν ετοιμόρροπα. Υπενθυμίζουμε ότι σε αυτά τα κτίρια λειτουργούσε κανονικά σχολείο μέχρι και πέρυσι. Επειδή το κτίριο δεν έγινε ετοιμόρροπο μέσα σε έναν χρόνο είναι προφανές ότι από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα…

γ) Να χτιστούν νέα σχολικά κτήρια καθώς ειδικά στους Δήμους Χανίων και Κισσάμου το κτηριακό είναι ιδιαίτερα οξυμμένο. Να θυμίσουμε ότι πριν μερικά χρόνια (το 2019) μετά από ένα σεισμό, οι κτηριακές εγκαταστάσεις του ΓΕΛ και του ΕΠΑΛ Κισσάμου είχαν κριθεί ακατάλληλες. Ο τότε υφυπουργός Παιδείας κος Διγαλάκης, είχε υποσχεθεί άμεσο χτίσιμο νέων σχολικών μονάδων, μέσω αναθέσεων ώστε να επισπευσθεί η διαδικασία – για 3 χρόνια μιλούσε τότε – και προσωρινή εγκατάσταση των μαθητών σε ΠΡΟΚΑΤ αίθουσες. Σήμερα 4 χρόνια μετά είμαστε στο στάδιο ολοκλήρωσης της τεχνικής μελέτης, κοινώς απέχουμε χρονικά απ’ το να μπει το 1ο τούβλο, και κανείς δε γνωρίζει αν και πότε επιτέλους θα παραδοθούν οι νέες σχολικές μονάδες.

Στο Δήμο Χανίων τα πράγματα είναι επίσης τραγικά. Σχολική αίθουσα έχει να χτιστεί από το 2005 που κατασκευάστηκε το σχολικό συγκρότημα του 1ου Λυκείου και του 5ου Γυμνασίου στην περιοχή της παλαιάς ΑΒΕΑ. Τα σχολικά κτήρια του Δήμου έχουν περάσει εδώ και καιρό τις δυνατότητες φιλοξενίας μαθητών, με αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί να αναγκάζονται να χρησιμοποιούν κάθε διαθέσιμη αίθουσα ως αίθουσα διδασκαλίας, καταργώντας τα εργαστήρια πληροφορικής, φυσικών επιστημών, σχολικές βιβλιοθήκες, αίθουσες εκδηλώσεων κλπ. Μαθήματα γίνονται σε αίθουσες κυριολεκτικά ακατάλληλες για διδασκαλία,, φτιάχνονται πρόχειρες σχολικές αίθουσες με χρήση πρόχειρων παραπετασμάτων και άλλα τραγελαφικά μεν, επικίνδυνα δε. Η ΕΛΜΕ Χανίων παρά τις συνεχείς παρεμβάσεις προς το Δήμο Χανίων, έχει εισπράξει μόνο υποσχέσεις για μελλοντικές ενέργειες που έχουν προγραμματιστεί κάπου στο αόριστο μέλλον. Να τονίσουμε εδώ, ότι για ταχύτατα αναπτυσσόμενες περιοχές του Δήμου, όπως το Βαμβακόπουλο και τον πρώην Δήμο Νέας Κυδωνίας (Παρηγοριά, Γαλατά, Δαράτσο, Σταλό, Αγία Μαρίνα), δεν υπάρχει καμία μελλοντική πρόβλεψη για νέο σχολείο, παρότι τα σχολεία της περιοχής, έχουν κυριολεκτικά ξεχειλίσει από μαθητές.

Και ενώ η εκπαιδευτική κοινότητα ζητά και πιέζει προς την κατεύθυνση της δημιουργίας νέων σχολικών κτηριακών εγκαταστάσεων, το Υπουργείο φαίνεται να λαμβάνει μια απόφαση που θα κάνει τη ζωή των μαθητών, των γονέων και των εκπαιδευτικών, ακόμη πιο δύσκολη. Να ιδρύσει ένα Πειραματικό Λύκειο στο Δήμο Χανίων, αλλά όχι σε μια νέα κτηριακή εγκατάσταση, όπως πριν κάποιους μήνες διατυμπάνιζε –άλλωστε η επιλογή του πρώην Εκκλησιαστικού Σχολείου αποδείχτηκε ακατάλληλη όπως προαναφέρθηκε-, αλλά καταργώντας μια ήδη υπάρχουσα σχολική μονάδα. Διερευνά την μετατροπή του 1ου Γενικό Λύκειο Χανίων εξετάζοντας παράλληλα και την δυνατότητα μετατροπής άλλων λυκείων της πόλης. Ουσιαστικά δεν πρόκειται για μετατροπή σχολείου αλλά για ξερίζωμα ενός σχολείου όπου θα δημιουργήσει πολύχρονα προβλήματα σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς . Αλλά ας δούμε τι σημαίνει αυτό για τους μαθητές, τους γονείς τους, τους εκπαιδευτικούς και τους πολίτες των Χανίων:

α) Το 1ο Λύκειο δεν θα είναι πια το σχολείο που αυτοδίκαια θα εγγράφονται οι μαθητές που γεωγραφικά ανήκαν σε αυτό. Για τους 118 μαθητές της φετινής Γ΄ Γυμνασίου που θα αποφοιτήσουν από το 5ο Γυμνάσιο (το οποίο βρίσκεται στον ίδιο χώρο με το 1ο Λύκειο) και τους γονείς τους, σημαίνει ότι δε θα μπορούν αυτοδικαίως να εγγραφούν στο διπλανό κτήριο, και ίδιο σχολικό συγκρότημα που στεγάζεται το 1ο Λύκειο, μιας και αυτό το δικαίωμα το έχουν οι απόφοιτοι Πειραματικού Γυμνασίου που θα αποφοιτήσουν από την αντίστοιχη Γ΄ Γυμνασίου. Οι θέσεις που δε θα καλυφθούν από τους μαθητές του Πειραματικού Γυμνασίου προβλέπεται να δοθούν με κλήρωση στους υπόλοιπους απόφοιτους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου που επιθυμούν να εγγραφούν στο 1ο (Πειραματικό) Λύκειο από το σύνολο των σχολείων του νομού. Άρα ένα πολύ μικρό ποσοστό αποφοίτων του 5ου Γυμνασίου θα έχει τελικά τη δυνατότητα εγγραφής στο 1ο (Πειραματικό) Λύκειο και μάλιστα μετά από κλήρωση.

Τα παιδιά που δε θα έχουν την τύχη να κληρωθούν ώστε να εγγραφούν στο ίδιο!! κτηριακό συγκρότημα (όπως μέχρι σήμερα γίνονταν) θα πρέπει να αναζητήσουν την τύχη τους σε άλλα Λύκεια του Δήμου. Κοντινά Λύκεια στην περιοχή της Νέας Χώρας όμως ως γνωστόν, δεν υπάρχουν.

Το να έχει ένα σχολείο το χαρακτηριστικό του «σχολείου της γειτονιάς» είναι πάρα πολύ σημαντικό για την τοπική κοινωνία, καθώς λειτουργεί ως πόλος έλξης κυρίως των νέων οικογενειών να παραμείνουν στην περιοχή αλλά και αντίστροφα, ο τοπικός πληθυσμός προσφέρει μια ασπίδα προστασίας στο σχολείο, όπως συνέβη και συνεχίζει να συμβαίνει στα σχολεία της ΑΒΕΑ όπου γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί έχουν γίνει μια γροθιά απέναντι στα συμφέροντα των ξενοδοχείων που έχουν κυκλώσει το σχολείο και με κάθε ευκαιρία προσπαθούν να οικειοποιηθούν τον πεζόδρομο γύρω από το σχολικό συγκρότημα της ΑΒΕΑ.

β) Είτε προχωρήσει η μετατροπή του 1ου ΓΕΛ είτε κάποιου άλλου από το κέντρο της πόλης η εικόνα είναι η εξής. Κανένα από τα υπάρχοντα Λύκεια της πόλης των Χανίων δεν μπορεί να απορροφήσει σημαντικό αριθμό μαθητών και μαθητριών για να επιμεριστεί το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί στον μαθητικό πληθυσμό. Η εικόνα που έχουμε για τα υπόλοιπα Γενικά Λύκεια της πόλης και την δυνατότητα να δεχθούν περισσότερους μαθητές είναι απολύτως ζοφερή. Αναλυτικά: 2ο ΓΕΛ (Κοραή), 4ο ΓΕΛ (Αμπεριά), ΓΕΛ Ελευθερίου Βενιζέλου, ΓΕΛ Νέας Κυδωνίας ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα για να πάρουν ακόμα και ένα πολύ μικρό αριθμό μαθητών, 3ο ΓΕΛ υπάρχει η δυνατότητα φιλοξενίας για έναν μικρό αριθμό μαθητών σε ένα σχολικό συγκρότημα όμως, που ήδη φιλοξενεί πάνω από 750 μαθητές και μαθήτριες!!

Ακόμα κι αν με κάποιο τρόπο που εμείς αγνοούμε βρεθούν οι θέσεις στα σχολεία, πολύ μεγάλο πρόβλημα θα δημιουργηθεί από τη μετακίνηση των μαθητών, πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν τόσο οι γονείς τους όσο και οι υπόλοιποι πολίτες. Αν πχ μετατραπεί το 1ο ΓΕΛ σε Πειραματικό, οι μαζικές αυτές μετακινήσεις (των μαθητών της Ν. Χώρας προς σχολεία άλλων περιοχών, αλλά και μαθητών άλλων περιοχών προς το Πειραματικό Λύκειο ), θα γίνονται τις πρωινές ώρες αιχμής με ότι αυτό σημαίνει για το ήδη επιβαρυμένο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης. Ενώ, ακόμα χειρότερη θα είναι η κατάσταση των οικογενειών που θα έχουν ένα παιδί στο 5ο Γυμνάσιο και ένα παιδί στο αγνώστου τόπου Λύκειο «μετανάστευσης».

Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, ο μικρός αριθμός λυκείων εντός της πόλης οδηγεί ώστε η μετατροπή οποιαδήποτε Λυκείου σε Πειραματικό να δημιουργήσει για πάρα πολλά χρόνια πρόβλημα στην μαθητική κοινότητα και τους γονείς της πόλης του Δήμου συνολικά.

γ) Για τους εκπαιδευτικούς επίσης θα υπάρξουν δυσάρεστες συνέπειες. Σε πρώτη φάση, οι οργανικές θέσεις του σχολείου που θα μετατραπεί σε Πειραματικό χάνονται και οι εκπαιδευτικοί που θα υπηρετούν στο σχολείο αυτό δεν θα είναι σταθεροί αλλά θα εναλλάσσονται με κάποια διαδικασία επιλογής ανά δύο έτη. Η μείωση των οργανικών θέσεων θα επηρεάσει τόσο τις προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, τις μεταθέσεις αλλά και τις αποσπάσεις από άλλους νομούς καθώς θα φαίνονται λιγότερα οργανικά κενά στο σύστημα. Υπενθυμίζουμε ότι από την μετατροπή του 1ου Γυμνασίου σε Πειραματικό , από το κλείσιμο του Εκκλησιαστικού Σχολείου χάθηκαν περίπου 40 οργανικές θέσεις, επομένως « κόπηκαν» θέσεις για μόνιμους διορισμούς. Κι όλα αυτά όταν στον ν. Χανίων στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση προσλαμβάνονται εδώ και τουλάχιστον μία πενταετία 300 με 400 αναπληρωτές…

Επίσης εκπαιδευτικοί που είχαν τοποθετηθεί οργανικά ή λειτουργικά στο 5ο Γυμνάσιο και συμπλήρωναν το ωράριο τους στο διπλανό 1ο Λύκειο, στο μέλλον θα πρέπει να αναζητήσουν συμπλήρωση σε άλλα, ενδεχομένως απομακρυσμένα σχολεία με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το κόστος μετακίνησης τους.

Φυσικά, αντίστοιχα προβλήματα θα δημιουργούσε μια απόφαση μετατροπής σε Πειραματικό, για οποιοδήποτε άλλο σχολείο του Δήμου.

Ως ΕΛΜΕ Χανίων, συμπαραστεκόμενοι παράλληλα στους μαθητές και τους γονείς τους, δηλώνουμε ότι δεν θα ανεχτούμε το κλείσιμο μιας σχολικής μονάδας (γιατί ουσιαστικά γι’ αυτό πρόκειται) αλλά αντίθετα, απαιτούμε από τον Δήμο και την Πολιτεία την άμεση λύση του στεγαστικού προβλήματος που αντιμετωπίζουν όλες οι βαθμίδες των σχολείων του Δήμου. Απαιτούμε να καλυφθούν οι ανάγκες των μαθητών του Δήμου, με το άμεσο χτίσιμο νέων σχολείων ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες και τα ήδη υπάρχοντα να αποσυμφορηθούν και να λειτουργήσουν έτσι όπως προβλέπεται, με τα εργαστήρια, τις βιβλιοθήκες και τους βοηθητικούς χώρους.

Ειδικά για τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες περιοχές δυτικά της πόλης, απαιτείται η δημιουργία τουλάχιστον ενός ακόμη Γυμνασίου και ενός Λυκείου.

Χώροι υπάρχουν, αρκεί να υπάρχει και η πολιτική βούληση.

ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΉΣ ΣΤΕΓΗΣ

ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 5.10.2023 ΚΑΙ ΩΡΑ 1.00 ΜΜ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΚΗΡΥΣΟΥΜΕ 3ΩΡΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 11:00 – 14:00.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ιεπ
ΙΕΠ: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο - Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις
Έναρξη Νέας Περιόδου Υποβολής Αιτήσεων για Επιμόρφωση στην Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ) - Πώς θα κάνετε αίτηση
ΙΕΠ: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο - Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις
aksiologisi2.png
Διευθύντρια Δ. Αττικής απειλεί με πειθαρχικά απεργούς εκπαιδευτικούς
Διευθύντρια της ΔΙΠΕ Δ. Αττικής απειλεί με πειθαρχικά σε όσους/ες συμμετείχαν στην αποχή από την αξιολόγηση - Έστειλαν ήδη κλήση για πειθαρχικό σε...
Διευθύντρια Δ. Αττικής απειλεί με πειθαρχικά απεργούς εκπαιδευτικούς
ΥΠΑΙΘ
Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 5 αναπληρωτών Δ.Ε για την πράξη «Μαθητεία Μεταλυκειακού έτους ΕΠΑΛ»
Οι προσλαμβανόμενοι θα παρουσιαστούν για ανάληψη υπηρεσίας στην οικεία Δ/νση Εκπαίδευσης σε προθεσμία που θα καθοριστεί μετά την υπογραφή της...
Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 5 αναπληρωτών Δ.Ε για την πράξη «Μαθητεία Μεταλυκειακού έτους ΕΠΑΛ»