θρανια
Εκατσαν πάντως γονείς τις προάλλες και μελέτησαν τα κενά των εκπαιδευτικών από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και ανήλθαν σε 138 ώρες! Αν σημειωθεί ότι οι μαθητές δεν μπορούν να λείψουν πάνω από 120 ώρες ανά σχολική χρονιά. Με άλλα λόγια, με τόσες απουσίες το υπουργείο Παιδείας μένει μετεξεταστέο…

Βραχνάς στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου και στα Γυμνάσια και Λύκεια του νησιού έχουν γίνει τα κενά βασικών ειδικοτήτων του σχολικού ωραρίου.

Όπως αναφέρει η Ανθή Παζιάνου (stonisi.gr), Διευθυντές των σχολικών μονάδων, μαθητές και μαθήτριες, γονείς και κηδεμόνες ψάχνουν με το κιάλι φιλολόγους, φυσικούς, χημικούς και βιολόγους

Στο μεταξύ, την περασμένη εβδομάδα υπό κατάληψη τέλεσαν οι σχολικές τάξεις του Μανταμάδου, όπου εκεί οι μαθητές καθημερινά έχουν κενά και διαφορετικό σχολικό πρόγραμμα.

Από τα παράδοξα που έχουμε ξαναθέσει, είναι ο νόμος Κεραμέως που θεωρητικά και τυπικά υποχρεώνει τους μαθητές που το σχολείο τους είναι υπό κατάληψη να μπαίνουν στον υπολογιστή τους για μάθημα webex! Το υπουργείο Παιδείας δηλαδή ζητά από τους μαθητές που κάνουν κατάληψη γιατί δεν έχουν καθηγητές να κάνουν τηλεκπαίδευση, λες και δια μαγείας θα βρεθεί… ηλεκτρονικός καθηγητής για τα κενά που έχουν έξι εβδομάδες τώρα!

Την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου αναμένονται τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών για να καλυφθούν τα κενά στα Γυμνάσια, καθώς στα Λύκεια και στα ΕΠΑΛ Λέσβου έχουν καλυφθεί έως σήμερα, σύμφωνα με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Εκατσαν πάντως γονείς τις προάλλες και μελέτησαν τα κενά των εκπαιδευτικών από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και ανήλθαν σε 138 ώρες! Αν σημειωθεί ότι οι μαθητές δεν μπορούν να λείψουν πάνω από 120 ώρες ανά σχολική χρονιά. Με άλλα λόγια, με τόσες απουσίες το υπουργείο Παιδείας μένει μετεξεταστέο…

Σε ό,τι αφορά τα κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου διαπιστώνονται 8 κενά δασκάλων, 4 κενά νηπιαγωγών, λιγότερα ειδικοτήτων ενώ παραμένει πρόβλημα η έλλειψη στην παράλληλη στήριξη, το ειδικό βοηθητικό προσωπικό και στους σχολικούς νοσηλευτές. Μαζί με τα νέα αιτήματα τα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι 60. «Είναι απαράδεκτο το υπουργείο Παιδείας να μιλά για αξιολόγηση σχολικής μονάδας, την ίδια στιγμή που μετά από ενάμιση μήνα που άνοιξαν τα σχολεία παραμένουν τόσα πολλά κενά και τα προβλήματα στην υποδομή των σχολικών μονάδων» σχολίασε ο Κωνσταντίνος Καρατόλιος, Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

θρανία
Προς ΥΠΑΙΘΑ και Ίδρυμα Ωνάση: οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης 10, 11 και 13, το πρόγραμμα "Δράσεις Ενεργού Πολίτη" και τα Ωνάσεια σχολεία
«Δυστυχώς, ήδη άρχισαν να επαληθεύονται οι προβλέψεις όσων αντιλήφθηκαν την υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας μέσω των "Ωνάσειων Σχολείων»
Προς ΥΠΑΙΘΑ και Ίδρυμα Ωνάση: οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης 10, 11 και 13, το πρόγραμμα "Δράσεις Ενεργού Πολίτη" και τα Ωνάσεια σχολεία
ekpaideutikoi
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
Καινοτόμες παιδαγωγικές μέθοδοι στην προσχολική εκπαίδευση – Συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Κέρκυρας σε πρόγραμμα Erasmus+
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
tempi
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων
Nέο ηχητικό ντοκουμέντο με μητέρα επιζώντα να καλεί στο «112»
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων