fisikiagogi_tefaa
«Πράσινο φως» για την ίδρυση νέων Πρότυπων Αθλητικών σχολείων - Τι ειπώθηκε στη συνάντηση αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής με τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής, Δ. Κερερέ

Συνάντηση πραγματοποίησε η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής με τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής, Δ. Κερερέ.

Όπως αναφέρουν οι αναπληρωτές,σχετικά με το αίτημα για την ίδρυση των νέων Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων «ο κ. Κερερές φάνηκε να είναι ένθερμος υποστηρικτής του όλου εγχειρήματος με σαφείς προτάσεις για την επανίδρυσή τους σε νέα βάση και με νέα προοπτική».

Παράλληλα, διαβεβαίωσε τους εκπροσώπους της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. ότι ήδη έχει προχωρήσει το ζήτημα εσωτερικά, ώστε τα Αθλητικά Σχολεία να τύχουν υγιούς εκκίνησης αρχικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με επέκταση σε κάθε Περιφέρεια της Ελλάδας.  

Αναλυτικά

Θέμα: Συνάντηση εκπροσώπων της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α με τον Προϊστάμενο Δ/νσης Φυσικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ

Σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση μεταξύ των εκπροσώπων της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής (Π.ΕΝ.Α.Φ.Α.) Ι. Αντωνίου Ι. & Κ. Ζυγούρη με τον Προϊστάμενο της Δ/νσης Φυσικής Αγωγής στο Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. κ. Δ. Κερερέ. Την αποστολή συνόδευε η γνωστή Εργατολόγος κ. Μαρλέν Ασημακοπούλου, η οποία
συμπαρίσταται στην Ένωση, δείχνοντας την ένθερμη υποστήριξή της στα δίκαια αιτήματα του Κλάδου μας.

Συζητήθηκαν τα θέματα που περιλαμβάνονταν στις πρόσφατα απεσταλμένες επιστολές της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. προς το ΥΠΑΙΘΑ και δόθηκαν υποσχέσεις από την πλευρά του εκπροσώπου του Υπουργείου, ότι θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να λυθούν τα χρονίζοντα προβλήματα του Κλάδου και η Φυσική Αγωγή να λάβει τη θέση της, ως ισάξιο μάθημα στην εκπαιδευτική διαδικασία όλων των βαθμίδων.

Σχετικά με το αίτημα της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. για την ίδρυση των νέων Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων, ο κ. Κερερές φάνηκε να είναι ένθερμος υποστηρικτής του όλου εγχειρήματος με σαφείς προτάσεις για την επανίδρυσή τους σε νέα βάση και με νέα προοπτική. Διαβεβαίωσε τους εκπροσώπους της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. ότι ήδη έχει προχωρήσει το ζήτημα
εσωτερικά, ώστε τα Αθλητικά Σχολεία να τύχουν υγιούς εκκίνησης αρχικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με επέκταση σε κάθε Περιφέρεια της Ελλάδας. 

Έγινε εκτενής αναφορά στην αύξηση των ωρών του μαθήματος στις τάξεις της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το διεθνές πλαίσιο και το δικαίωμα των παιδιών μας στην άθληση, μέσω του σχολικού αθλητισμού. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στο μάθημα της Κολύμβησης, το οποίο τόνισε πως πρέπει να επεκταθεί
σε κάθε Δήμο που μπορεί να το υποστηρίξει με τις εγκαταστάσεις του. Για το συγκεκριμένο ζήτημα ανέφερε ότι το Υπουργείο προσανατολίζεται, πλέον, στην πρόσληψη καθηγητών φυσικής αγωγής ανεξαρτήτου ειδικότητας, γεγονός που θα διευκολύνει την εξάπλωση του προγράμματος. Όσον αφορά στη σύσταση νέων οργανικών θέσεων, δήλωσε ότι το αίτημα για τη διεκδίκηση της πλήρωσης των καταγεγραμμένων 477 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση θα εξεταστεί ενδελεχώς. Παράλληλα, θα διερευνηθεί και το ζήτημα των «λειτουργικών κενών», ώστε να διαλευκανθεί αν καλύπτονται με αυτά πάγιες και διαρκείς ανάγκες, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α.. Στη συνέχεια, οι εκπρόσωποι της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. παρέδωσαν στον κ Κερερέ
όλα τα στοιχεία που αφορούν στις προσλήψεις των αναπληρωτών ανά φάση και κατά έτος, τους διορισμούς που θα έπρεπε να έχουν γίνει βάσει των αποχωρήσεων των συναδέλφων και το χάσμα που υπάρχει στην πλήρωση των θέσεων αυτών.

Η εισαγωγή του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στην Προσχολική Εκπαίδευση αποκλειστικά από Πτυχιούχους Καθηγητές Φυσικής Αγωγής είναι ένα από τα καίρια αιτήματα του Κλάδου. Η τοποθέτηση του Υπουργείου ήταν ότι θα πρέπει να εξεταστεί περαιτέρω από εξειδικευμένους επιστήμονες το συγκεκριμένο εγχείρημα με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον των μαθητών. Οι απόψεις μας φαίνεται να συγκλίνουν, καθώς κρίνεται πιο επιτακτική σήμερα παρά ποτέ, η ανάγκη της εισαγωγής της Φ.Α. στο Νηπιαγωγείο και της διδασκαλίας της, για την παροχή της γνώσης του ορθού τρόπου
εκτέλεσης των κινητικών δεξιοτήτων, την καλλιέργεια της αγάπης για κίνηση δια βίου και την ανάπτυξη των κοινωνικών σχέσεων όλων των μελών της τάξης.

Τέλος, ο Δ/ντής Φυσικής Αγωγής κ. Κερερές τόνισε ότι η Διεύθυνση και το Υπουργείο θα σταθούν αρωγοί στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, ώστε, με αγαστή συνεργασία και επιμονή στην επίλυση των σημαντικότερων ζητημάτων των Κλάδων ΠΕ11 και ΠΕ11 ΕΑΕ, οι μαθητές όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης να λάβουν όλα τα εκείνα τα απαραίτητα εφόδια προκειμένου να γίνει τρόπος ζωής η δια βίου άθληση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mitsotakis
Κυριάκος Μητσοτάκης: Το Σχέδιο αντιμετώπισης του ψηφιακού εθισμού των παιδιών και ο νέος Ποινικός Κώδικας για τους παραβατικούς μαθητές
Μέσα στο α' τρίμηνο του 2025 θα προχωρήσουμε επίσης στην υλοποίηση της ψηφιακής εφαρμογής «Kids Wallet» που θα διευκολύνει περαιτέρω τους γονείς να...
Κυριάκος Μητσοτάκης: Το Σχέδιο αντιμετώπισης του ψηφιακού εθισμού των παιδιών και ο νέος Ποινικός Κώδικας για τους παραβατικούς μαθητές