Thumbnail
Τους ζήτησαν με προφορική οδηγία να τροποποιήσουν τα ωρολόγια προγράμματα τμημάτων ένταξης με στόχο να υπάρχουν μεγαλύτερες ομάδες (αριθμητικά) παιδιών ανά ώρα τα οποία παρακολουθούν την εξατομικευμένη διδασκαλία...

Επιστολή διαμαρτυρίας προς τη Διεύθυνση Π. Ε. Β΄ Αθήνας σχετικά με τις προφορικές οδηγίες της Δ/νσης προς τις/τους εκπαιδευτικούς των Τμημάτων Ενταξης αναφορικά με την σύνταξη των ωρολογίων προγραμμάτων τους, απέστειλε ο Σύλλογος Π.Ε Αμαρουσίου.

Με τις προφορικές οδηγίες η διεύθυνση ζητούσε από τους εκπαιδευτικούς να τροποποιήσουν τα ωρολόγια προγράμματα των τμημάτων ένταξης των σχολείων τους με στόχο να υπάρχουν μεγαλύτερες ομάδες (αριθμητικά) παιδιών ανά ώρα τα οποία παρακολουθούν την εξατομικευμένη διδασκαλία του Τ. Ε.

«Μάλιστα όταν ζητήθηκε από τους εκπαιδευτικούς των Τ. Ε. να τους αποσταλούν εγγράφως οι οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ τις οποίες επικαλούνταν η επιφορτισμένη να μεταφέρει την προφορική αυτή εντολή υπάλληλος της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας, εκείνη όχι μόνο δεν τις απέστειλε αλλά ζήτησε να μιλήσει με τους/τις Διευθυντές/Διευθύντριες των σχολείων που υπηρετούν οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί», αναφέρει ο Σύλλογος και συμπληρώνει:

«Θεωρούμε ανεπίτρεπτο και απαράδεκτο υπάλληλος της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας να επικαλείται οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ επί θεμάτων παιδαγωγικού και διοικητικού χαρακτήρα, οι οποίες να μην αποτυπώνονται εγγράφως στις κείμενες διατάξεις για τη λειτουργία των Τ. Ε. των Δημοτικών Σχολείων και την σύνταξη των ωρολογίων προγραμμάτων τους»

Αναλυτικά η επιστολή του Συλλογου Π.Ε Αμαρουσίου

Κε Διευθυντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας και κα Προϊσταμένη Εκπ/κών Θεμάτων της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας

όπως πληροφορηθήκαμε από εκπαιδευτικούς των Τ. Ε. των Δημοτικών Σχολείων της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας έγινε τηλεφωνική παρέμβαση από την πλευρά της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας προς εκπαιδευτικούς Τ. Ε. παρατηρώντας τους και ζητώντας τους να τροποποιήσουν τα ωρολόγια προγράμματα των τμημάτων ένταξης των σχολείων τους με στόχο να υπάρχουν μεγαλύτερες ομάδες (αριθμητικά) παιδιών ανά ώρα τα οποία παρακολουθούν την εξατομικευμένη διδασκαλία του Τ. Ε.

Μάλιστα όταν ζητήθηκε από τους εκπαιδευτικούς των Τ. Ε. να τους αποσταλούν εγγράφως οι οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ τις οποίες επικαλούνταν η επιφορτισμένη να μεταφέρει την προφορική αυτή εντολή υπάλληλος της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας, εκείνη όχι μόνο δεν τις απέστειλε αλλά ζήτησε να μιλήσει με τους/τις Διευθυντές/Διευθύντριες των σχολείων που υπηρετούν οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί.

Δεν γνωρίζουμε σε ποιες οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ αναφερόταν η συγκεκριμένη υπάλληλος της Διεύθυνσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας και θεωρούμε ανεπίτρεπτο και απαράδεκτο υπάλληλος της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας να επικαλείται οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ επί θεμάτων παιδαγωγικού και διοικητικού χαρακτήρα, οι οποίες να μην αποτυπώνονται εγγράφως στις κείμενες διατάξεις για τη λειτουργία των Τ. Ε. των Δημοτικών Σχολείων και την σύνταξη των ωρολογίων προγραμμάτων τους.

Αν πάλι υπάρχουν οι οδηγίες αυτές και αποτυπώνονται σε εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘΑ θεωρούμε απόλυτα απαράδεκτο και αντιδεοντολογικό να μην αποστέλλονται οι έγγραφες αυτές οδηγίες προς τις/τους εκπαιδευτικούς των Τ. Ε. και προς τις/τους Διευθύντριες/Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων.

Αναφορικά με τα τμήματα ένταξης και την λειτουργία τους σας υπενθυμίζουμε ότι υπεύθυνοι για την αξιολόγηση και ένταξη των μαθητών τους σε προγράμματα εξατομικευμένης διδασκαλίας είναι αποκλειστικά οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης κατόπιν έγγραφης αίτησης των γονέων των μαθητών τους.

Ο μέγιστος αριθμός μαθητών οι οποίοι μπορούν να ενταχθούν στη δύναμη κάθε Τ. Ε. Δημοτικού Σχολείου δεν μπορούν να ξεπερνούν τους 12 συνολικά.

Η επίκληση οδηγίας του ΥΠΑΙΘΑ, από την πλευρά της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας, σύμφωνα με την οποία δεν μπορεί να υπάρχει μονομελής ομάδα παρακολούθησης του Τ. Ε. παρά μόνο σε βαριές περιπτώσεις αυτισμού, όπως γνωρίζουμε ως τώρα, δεν αποτυπώνεται εγγράφως σε καμία οδηγία της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ κι έχει στόχο την αύξηση των μαθητών στα ήδη υπάρχοντα Τ. Ε. ώστε να μην ιδρυθούν περισσότερα από ένα Τ. Ε. στις σχολικές μονάδες που το αιτούνται και το έχουν ανάγκη.

Άλλωστε οι απαράδεκτες τακτικές περικοπών και διάλυσης των δομών της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, οι οποίες ακολουθούνται από το ΥΠΑΙΘΑ τα τελευταία χρόνια μας είναι ήδη γνωστές και απορριπτέες είτε έχουν να κάνουν με την προσπάθεια περικοπών των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης είτε με την απαράδεκτη καθυστέρηση της κάλυψης των κενών σε εκπαιδευτικούς των Τ. Ε. των σχολείων είτε με την μη έγκαιρη κάλυψη των κενών των ειδικών Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων. Ακόμα χειρότερα, όπως αποδεικνύεται από τις ενέργειές σας, έχουμε φτάσει στο σημείο να αγνοείται η επιστημονική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών των Τ. Ε. από τους αρμόδιους φορείς και εκπαιδευτικούς της ειδικής αγωγής και να παραγράφονται οι γνωματεύσεις τους προκειμένου να εξοικονομηθούν πόροι και εκπαιδευτικοί με ανυπολόγιστα αρνητικές συνέπειες για την πορεία και εξέλιξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Σε κάθε περίπτωση θα μας βρείτε απέναντί σας σε όλες τις περιπτώσεις καταστρατήγησης των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών – μελών του σωματείου μας.

Παρακαλούμε να ενημερώσετε εγγράφως, αν υπάρχουν στη διάθεσή σας, οι διατάξεις που επικαλούνται οι υπάλληλοι της υπηρεσίας σας αναφορικά με την σύνταξη των ωρολογίων προγραμμάτων των Τ. Ε., διαφορετικά και σε άλλη περίπτωση η υπηρεσία που προΐστασθε και όσοι/όσες την εκπροσωπούν θα είναι υπόλογοι έναντι των γονέων των μαθητών, τα μορφωτικά δικαιώματα των οποίων αμφισβητείτε και επιχειρείτε να περιορίσετε με τις ενέργειές σας αυτές.

Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syllipsi.jpg
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Γιάφκα στο Παγκράτι: Σύλληψη 49χρονου για την αποθήκη «οπλοστάσιο» – Φιλόλογος φέρεται να είναι ο ενοικιαστής
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη