εκπαιδευτικοσ
ΑΡΠΑ: Το θέμα ως βαθύτατα πολιτικό, μπορεί πρωτίστως να κερδηθεί με συσπείρωση, συλλογικούς αγώνες και διεκδικήσεις μαζικά και συντονισμένα μέσα από τα σωματεία

«Η Κυβέρνηση επαναφέρει τον επιθεωρητισμό και με πρόσχημα τη διαδικασία μονιμοποίησης των δόκιμων εκπαιδευτικών, επέλεξε να ξεκινήσει την ατομική (εξωτερική) αξιολόγηση από τους νεοδιόριστους συναδέλφους», τονίζει η Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική ΠΑρέμβαση (ΑΡΠΑ) καθηγητών Ν.Ηλείας για το ζήτημα των νεοδιόριστων που έχουν κλείσει διετία αλλά δεν έχουν ακόμα μονιμοποιηθεί.

Η ΑΡΠΑ καλεί για άλλη μια φορά το «ΠΥΣΔΕ» και τον Διευθυντή ΔΕ Ηλείας να προχωρήσει σε διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης των συναδέλφων-ισσών εκπαιδευτικών, που διορίστηκαν τον Αύγουστο του 2020 και τον Αύγουστο του 2021.

«Πρόκειται για υποχρέωση τους που πηγάζει απευθείας από την ισχύουσα νομοθεσία», τονίζει.

Η ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Ριζοσπαστικής ΠΑρέμβασης καθηγητών Ν.Ηλείας

Συνάδελφοι-ισσες,

Στην τελευταία παράσταση διαμαρτυρίας της ΕΛΜΕ στη ΔΔΕ Ηλείας (Τετάρτη, 1/11), ο ΔΔΕ, σχετικά με το θέμα της οριστικής μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων, δήλωσε ότι δεν πρόκειται να προβεί στις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης, γιατί «εφαρμόζει το νόμο και δεν κάνει πολιτική». Εδώ και πάνω από ένα χρόνο, η ΔΔΕ Ηλείας και το «ΠΥΣΔΕ» ΗΛΕΙΑΣ αρνούνται να μονιμοποιήσουν τους νεοδιόριστους συναδέλφους του 2020 και 2021. Η Κυβέρνηση επαναφέρει τον επιθεωρητισμό και με πρόσχημα τη διαδικασία μονιμοποίησης των δόκιμων εκπαιδευτικών, επέλεξε να ξεκινήσει την ατομική (εξωτερική) αξιολόγηση από τους νεοδιόριστους συναδέλφους. Όλοι αυτοί οι συνάδελφοι έχουν δουλέψει ως συμβασιούχοι με μειωμένα δικαιώματα σε κάθε άκρη της Ελλάδας. Υποχρεώθηκαν ως αναπληρωτές με το προσοντολόγιο Γαβρόγλου να συγκεντρώνουν αενάως πρόσθετα πτυχία και μόρια που ποτέ δεν είναι επαρκή! Στην πλειονότητά τους οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι διαφωνούν με την αξιολόγηση και αντιλαμβάνονται τις απροκάλυπτες μεθοδεύσεις και τον εκβιασμό του Υπουργείου και αναζητούν τρόπους για την απεμπλοκή τους από την κατάσταση ομηρίας στην θέση του δόκιμου εκπαιδευτικού.

Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με το νόμο 4589/2019 οι νεοδιόριστοι μετά το πέρας δύο ετών, κατά τα οποία θεωρούνται δόκιμοι, μονιμοποιούνται. Ακόμη σύμφωνα με το έγγραφο 107693/E2/01-07-2016 (ΕΔΩ αναλυτικά: monimopoiisi-neodioristwn-2016) του Υπουργείου Παιδείας που εκδόθηκε για να ρυθμίσει τις σχετικές διαδικασίες, η μονιμοποίηση των νεοδιόριστων γίνεται αυτοδίκαια. «Αυτόματα» δηλαδή μετά τη συμπλήρωση των 2 ετών ευδόκιμου πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας, η εκάστοτε Διεύθυνση Εκπαίδευσης θα πρέπει να εκδώσει διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης του μέχρι πρότινος δόκιμου υπαλλήλου της. Η διαδικασία κατά το παραπάνω έγγραφο προβλέπει ότι η σχετική πράξη μονιμοποίησης εκδίδεται από τον/την Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, κατόπιν πρότασης του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου μέσα σε δύο (2) μήνες από τη συμπλήρωση της δοκιμαστικής υπηρεσίας. Η δοκιμαστική περίοδος των νεοδιόριστων του 2020,2021 έληξε, επομένως οι διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης τους έπρεπε να είχαν εκδοθεί!!

Τονίζουμε ακόμα ότι ο υπαλληλικός κώδικας (Ν.3528/2007) που προβλέπει την αυτοδίκαιη μονιμοποίηση στη λήξη της διετίας παραμένει σε ισχύ, ανεξάρτητα από οποιαδήποτε διάταξη του διαβόητου νόμου 4823/2021, για την αξιολόγηση και η υποχρέωση για διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης στη λήξη της διετίας παραμένει. Για επιβεβαίωση των παραπάνω, έχει δημοσιοποιηθεί η σχετική νομική γνωμοδότηση του κ. Παλαιολόγου, η οποία τεκμηριώνει το δίκαιο του αιτήματος των νεοδιόριστων.

Είναι γνωστό σε όλους ότι το νομικό πλαίσιο που ισχύει δίνει τη δυνατότητα για μονιμοποίηση των νεοδιόριστων· αυτό άλλωστε έχει εφαρμοστεί από ορισμένες Διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν προχωρήσει στην έκδοση διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης. Επομένως Διοίκηση, Διευθυντής Εκπαίδευσης, «ΠΥΣΔΕ» επέλεξαν να συστρατευτούν με την πολιτική γραμμή του ΥΠΑΙΘΑ και της Κυβέρνησης, που εκβιάζει τους νεοδιόριστους με την αξιολόγηση, για να προωθήσει την κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων, για να υποτάξει τους εκπαιδευτικούς και να σταματήσει τις διεκδικήσεις τους! Έτσι η συνεχής επίκληση της νομιμότητας καταντάει τουλάχιστον αστεία, όταν καταστρατηγούνται βασικές συνταγματικές διατάξεις.

Απαιτούμε την άμεση μονιμοποίηση των συναδελφισσών/ων νεοδιόριστων του 2020 και του 2021!

Καλούμε για άλλη μια φορά το «ΠΥΣΔΕ» και τον Διευθυντή ΔΕ Ηλείας να προχωρήσει σε διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης των συναδέλφων-ισσών εκπαιδευτικών, που διορίστηκαν τον Αύγουστο του 2020 και τον Αύγουστο του 2021. Πρόκειται για υποχρέωση τους που πηγάζει απευθείας από την ισχύουσα νομοθεσία.

Η πρόταση της Α.Ρ.ΠΑ:

  1. Είμαστε πεπεισμένοι ότι το θέμα ως βαθύτατα πολιτικό, μπορεί πρωτίστως να κερδηθεί με συσπείρωση, συλλογικούς αγώνες και διεκδικήσεις μαζικά και συντονισμένα μέσα από τα σωματεία. Ταυτόχρονα προτείνουμε και στηρίζουμε ως ΑΡΠΑ:

  2. Οι νεοδιόριστοι και όλοι οι  συνάδελφοι να συνεχίζουν να υπογράφουν μαζικά τη δήλωση απεργίας αποχής της ΟΛΜΕ από την ατομική αξιολόγηση και να απαιτούν την άμεση μονιμοποίησή τους  χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

  3. Οι νεοδιόριστοι του 2020 και 2021 να υποβάλλουν αίτημα στη ΔΔΕ Ηλείας με το οποίο να ζητούν να τους απαντήσουν εγγράφως για ποιο λόγο δεν εκδίδονται οι διαπιστωτικές πράξεις οριστικοποίησης της μονιμοποίησής τους.

  4. Όσοι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να προχωρήσουν σε δικαστικές προσφυγές για τη μη μονιμοποίησή τους, να ενημερώσουν την ΕΛΜΕ (στο email μέχρι 5/12) και η ΕΛΜΕ να καλύψει τα έξοδα των προσφυγών. Θεωρούμε ότι οι κινήσεις αυτές θα είναι αποτελεσματικότερες αν γίνουν οργανωμένα και συλλογικά.  

Να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας! Συνεχίζουμε μέχρι τη νίκη! 

Απαιτούμε:

  • Άμεση ακώλυτη μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής και όλων των νεοδιόριστων γενικής εκπαίδευσης του 2020, 2021, 2022 στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η διαδικασία να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια.

  • Καμία σύνδεση των διαδικασιών μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση. Να καταργηθεί η δόκιμη περίοδος. Ο/Η εκπαιδευτικός να θεωρείται μόνιμος/η με όλα τα αντίστοιχα δικαιώματα με τον διορισμό του. Επιμόρφωση με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα και απαλλαγμένη από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, οργανωμένη από τα πανεπιστήμια.

  • Κατάργηση των ν.4692/20 και 4823/21 της αξιολόγησης, της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων, της απαξίωσης και διάλυσης του δημοσίου χαρακτήρα του Σχολείου, της κατηγοριοποίησης σχολείων και συναδέλφων. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο, ισοτιμία μεταξύ των σχολείων και των συναδέλφων. Να καταργηθούν οι υπουργικές αποφάσεις για τους μέντορες, ενδοσχολικούς συντονιστές και εκπαιδευτικούς ομίλους.

  • Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής εργασίας στο δημόσιο σχολείο.

  • Κατάργηση του νόμου 4589/19 (προσοντολόγιο). Όχι στον γραπτό ΑΣΕΠ, στη συνέντευξη και σε κάθε είδος φίλτρου για το δικαίωμα στην εργασία.

  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΩΡΑ, για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση εργασίας.

  • Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.

  • Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες σε όλα τα σχολεία.  Νέες θέσεις εργασίας με μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, μείωση του ορίου συνταξιοδότησης, μείωση του ωραρίου εργασίας.

Ο αγώνας για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων είναι υπόθεση όλων μας!

Όχι στην αξιολόγηση που ο κλάδος έχει καταδικάσει, διεκδικεί και παλεύει για την κατάργησή της.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες