Ψήφισμα των εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Κολυμβαρίου κατά της μετατροπής σχολείου σε Πειραματικό
Συμπαράσταση των εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Κολυμβαρίου Χανίων στους αγώνες ενάντια στην μετατροπή υφιστάμενου σχολείου σε Πειραματικό Λύκειο

Τη αντίθεσή τους δηλώνουν μέσω ανακοίνωσής τους οι εκπαιδευτικοί του ΓΕΛ Κολυμβαρίου Χανίων σχετικά με την μετατροπή υφιστάμενης σχολικής μονάδας σε Πειραματικό Λύκειο.

«Η παραπάνω μετατροπή ισοδυναμεί στην ουσία με κατάργηση ενός σχολείου γειτονιάς, γεγονός που συνεπάγεται την εκρίζωση των μαθητών από σχολικές μονάδες της περιοχής διαμονής τους και κυρίως την αναπόφευκτη συσσώρευσή τους σε σχολεία όπου ήδη φοιτά ένας υψηλός αριθμός μαθητών σε ακατάλληλες για τέτοια μεγέθη αίθουσες», υποστηρίζει η ανακοίνωση.

Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι δεν είναι λίγοι οι βοηθητικοί χώροι σχολείων που έχουν μετατραπεί σε αίθουσες διδασκαλίας, συσσωρεύοντας μαθητές σε μικρά προαύλια κατά την ώρα του διαλείμματος. Παράλληλα, αυτονόητη είναι πλέον η ανάγκη για ίδρυση νέων εκπαιδευτικών δομών και όχι η κατάργηση ή υποβάθμιση άλλων.

Η ανακοίνωση

«Οι καθηγητές του ΓΕΛ Κολυμβαρίου εκφράζουμε τη συμπαράστασή μας στα αιτήματα και τους αγώνες του συνόλου της σχολικής κοινότητας του Δήμου Χανίων (γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς) οι οποίοι αντιτίθενται στην μετατροπή οποιασδήποτε υφιστάμενης σχολικής μονάδας σε Πειραματικό Λύκειο.

Η παραπάνω μετατροπή ισοδυναμεί στην ουσία με κατάργηση ενός σχολείου γειτονιάς, γεγονός που συνεπάγεται την εκρίζωση των μαθητών από σχολικές μονάδες της περιοχής διαμονής τους και κυρίως την αναπόφευκτη συσσώρευσή τους σε σχολεία όπου ήδη φοιτά ένας υψηλός αριθμός μαθητών σε ακατάλληλες για τέτοια μεγέθη αίθουσες. Ήδη σε πολλά σχολεία βοηθητικοί χώροι, βιβλιοθήκες και εργαστήρια έχουν μετατραπεί σε αίθουσες διδασκαλίας, ενώ σε ώρες διαλείμματος οι μαθητές στοιβάζονται σε μικρής χωρητικότητας προαύλια. Είναι σαφές ότι τέτοιες πρακτικές είναι αντιπαιδαγωγικές καθώς υποβαθμίζεται η ποιότητα της μαθησιακής διεργασίας, ενώ παράλληλα τίθενται ζητήματα ασφάλειας των μαθητών.

Θεωρούμε αυτονόητο ότι η ίδρυση νέων εκπαιδευτικών δομών οφείλει να λειτουργεί προς όφελος των υπαρχουσών εκπαιδευτικών μονάδων και όχι να οδηγεί βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα στην κατάργηση ή την υποβάθμισή τους και πολύ περισσότερο στον διχασμό της τοπικής κοινωνίας, ως αποτέλεσμα της ολιγωρίας και της έλλειψης μακροχρόνιου σχεδιασμού από τους αρμόδιους φορείς.

Υπό τις παρούσες συνθήκες αναδεικνύεται ως μέγιστο το ζήτημα της ασφαλούς και αξιοπρεπούς σχολικής στέγης στον Δήμο Χανίων, όπως  και σε άλλες περιοχές του νομού, και προβάλλει επιτακτική η ανάγκη ανέγερσης νέων σχολικών κτιρίων, ώστε να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των μαθητών.

Εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας για τον εξαναγκασμό σε παραίτηση του κυρίου Ι.Π. Αμπελά, ενός άξιου στελέχους και μέλους της εκπαιδευτικής κοινότητας των Χανίων, από τη θέση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Καλούμε τον νέο προϊστάμενο της ΔΔΕ Χανίων να αφουγκραστεί την αγωνία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών και να ενεργήσει με γνώμονα το συλλογικό συμφέρον και τον παιδαγωγικό αξιακό κώδικα.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PAIDEIAS
Υπουργείο Παιδείας: Λειτουργικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ για την Γ΄ Φάση προσλήψεων αναπληρωτών
Για την καταχώριση των λειτουργικών κενών στα ΚΕΔΑΣΥ και στα ΣΔΕΥ-ΚΕΔΑΣΥ αρμοδιότητας των ΠΔΕ, το ΟΠΣΥΔ θα είναι διαθέσιμο για όλο το άνωθεν χρονικό...
Υπουργείο Παιδείας: Λειτουργικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ για την Γ΄ Φάση προσλήψεων αναπληρωτών