σχολείο
Είναι όλο και συχνότερο, το τελευταίο χρονικό διάστημα, το φαινόμενο της εκδήλωσης σειράς ατυχημάτων εκπαιδευτικών στο χώρο εργασίας τους. Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν με δραματικό τρόπο το θέμα των όρων και των συνθηκών εργασίας, της ασφάλειας στα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς, της καταλληλότητας των χώρων, του ελέγχου και της πιστοποίησης ασφάλειας από όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Πριν μερικές ημέρες στο 9ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΑΘηνών, εκπαιδευτικός έπαθε κάταγμα στο πόδι κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας από θρανίο που έριξε μαθητής. Το ατύχημα αυτό συνέβη την τελευταία  ώρα που ο μαθητής ήταν ιδιαίτερα κουρασμένος και αναστατωμένος.

Και μόνο τυχαίο δε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το συγκεκριμένο γεγονός, όταν το σχολείο αυτό, όπως τα περισσότερα ειδικά σχολεία, δεν έχει τις υποδομές για  να ανταποκριθεί στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών του. Με αίθουσες κλουβιά και ακατάλληλο υλικοτεχνικό εξοπλισμό (θρανία, καρέκλες), χωρίς αίθουσες χαλάρωσης, με απαρχαιωμένο υλικό, χωρίς αίθουσες εικαστικών, μουσικής, θεατρικής αγωγής, δεν μπορεί να συνδράμει σε  μία σωστή εκπαιδευτική παρέμβαση. Μάλιστα όταν έρχεται το διάλειμμα που θα έπρεπε να είναι ώρα χαλάρωσης και ηρεμίας,  οι μαθητές  του συγκεκριμένου σχολείου συνωστίζονται σε ένα μικρό προαύλιο με άλλους τετρακόσιους μαθητές! Οι σχολικές υποδομές λοιπόν όχι μόνο δε διευκολύνουν την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά βάζουν εμπόδια επιβαρύνοντας τους μαθητές.

Η ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών Α΄ Συλλόγου Αθηνών 

ΑΤΥΧΗΜΑ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΣΤΟ 9ο ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ- ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΛΟΥΒΙΑ ΑΚΑΤΑΛΗΛΛΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Ό,τι και να πει κανείς για την Εκπαίδευση και ειδικά για την Ειδική Αγωγή είναι λίγο μπροστά σε αυτό που ζούμε καθημερινά εκπαιδευτικοί και μαθητές. Παρά “τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα” που εκστομίζουν οι κυβερνήσεις διαχρονικά, αυτό που αντιμετωπίζουμε εμείς είναι η ολοένα και μεγαλύτερη υποχρηματοδότηση, η μακροχρόνια εγκατάλειψη των σχολικών εγκαταστάσεων και υποδομών, η διαρκής  υποστελέχωση. Δυστυχώς τις τραγικές συνέπειες αυτών των προβλημάτων βιώνουμε καθημερινά μαθητές και εκπαιδευτικοί στα σχολεία μας.

Συγκεκριμένα πριν μερικές ημέρες στο 9ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΑΘηνών, εκπαιδευτικός έπαθε κάταγμα στο πόδι κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας από θρανίο που έριξε μαθητής. Το ατύχημα αυτό συνέβη την τελευταία  ώρα που ο μαθητής ήταν ιδιαίτερα κουρασμένος και αναστατωμένος.

Και μόνο τυχαίο δε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το συγκεκριμένο γεγονός, όταν το σχολείο αυτό, όπως τα περισσότερα ειδικά σχολεία, δεν έχει τις υποδομές για  να ανταποκριθεί στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών του. Με αίθουσες κλουβιά και ακατάλληλο υλικοτεχνικό εξοπλισμό (θρανία, καρέκλες), χωρίς αίθουσες χαλάρωσης, με απαρχαιωμένο υλικό, χωρίς αίθουσες εικαστικών, μουσικής, θεατρικής αγωγής, δεν μπορεί να συνδράμει σε  μία σωστή εκπαιδευτική παρέμβαση. Μάλιστα όταν έρχεται το διάλειμμα που θα έπρεπε να είναι ώρα χαλάρωσης και ηρεμίας,  οι μαθητές  του συγκεκριμένου σχολείου συνωστίζονται σε ένα μικρό προαύλιο με άλλους τετρακόσιους μαθητές! Οι σχολικές υποδομές λοιπόν όχι μόνο δε διευκολύνουν την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά βάζουν εμπόδια επιβαρύνοντας τους μαθητές.

Δυστυχώς η Ελλάδα βρίθει από Ειδικά Σχολεία που στεγάζονται σε ακατάλληλους χώρους χωρίς να  καλύπτουν ούτε τις στοιχειώδεις προδιαγραφές. Σχολεία που αδυνατούν να προσφέρουν μία ολοκληρωμένη και σύγχρονη υποστήριξη στους μαθητές αντίστοιχη των εξελίξεων στην επιστήμη και στην τεχνολογία. Οι  Διοικήσεις του Δήμου Αθηναίων, όπως και οι κυβερνήσεις διαχρονικά, κωφεύουν στις διεκδικήσεις εκπαιδευτικών και γονέων  και   συνεχίζουν να  βάζουν τις ανάγκες μας στο ζύγι κόστους- οφέλους!  

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ! ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ!

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ  ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ!

ΑΜΕΣΗ ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΚΤΙΡΙΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ

ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ  ΜΕ ΜΟΝΙΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΣΥΧΡΟΝΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΕΕΕΕΚ ΣΤΟΥΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες