σχολείο
Είναι όλο και συχνότερο, το τελευταίο χρονικό διάστημα, το φαινόμενο της εκδήλωσης σειράς ατυχημάτων εκπαιδευτικών στο χώρο εργασίας τους. Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν με δραματικό τρόπο το θέμα των όρων και των συνθηκών εργασίας, της ασφάλειας στα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς, της καταλληλότητας των χώρων, του ελέγχου και της πιστοποίησης ασφάλειας από όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Πριν μερικές ημέρες στο 9ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΑΘηνών, εκπαιδευτικός έπαθε κάταγμα στο πόδι κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας από θρανίο που έριξε μαθητής. Το ατύχημα αυτό συνέβη την τελευταία  ώρα που ο μαθητής ήταν ιδιαίτερα κουρασμένος και αναστατωμένος.

Και μόνο τυχαίο δε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το συγκεκριμένο γεγονός, όταν το σχολείο αυτό, όπως τα περισσότερα ειδικά σχολεία, δεν έχει τις υποδομές για  να ανταποκριθεί στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών του. Με αίθουσες κλουβιά και ακατάλληλο υλικοτεχνικό εξοπλισμό (θρανία, καρέκλες), χωρίς αίθουσες χαλάρωσης, με απαρχαιωμένο υλικό, χωρίς αίθουσες εικαστικών, μουσικής, θεατρικής αγωγής, δεν μπορεί να συνδράμει σε  μία σωστή εκπαιδευτική παρέμβαση. Μάλιστα όταν έρχεται το διάλειμμα που θα έπρεπε να είναι ώρα χαλάρωσης και ηρεμίας,  οι μαθητές  του συγκεκριμένου σχολείου συνωστίζονται σε ένα μικρό προαύλιο με άλλους τετρακόσιους μαθητές! Οι σχολικές υποδομές λοιπόν όχι μόνο δε διευκολύνουν την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά βάζουν εμπόδια επιβαρύνοντας τους μαθητές.

Η ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών Α΄ Συλλόγου Αθηνών 

ΑΤΥΧΗΜΑ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΣΤΟ 9ο ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ- ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΛΟΥΒΙΑ ΑΚΑΤΑΛΗΛΛΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Ό,τι και να πει κανείς για την Εκπαίδευση και ειδικά για την Ειδική Αγωγή είναι λίγο μπροστά σε αυτό που ζούμε καθημερινά εκπαιδευτικοί και μαθητές. Παρά “τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα” που εκστομίζουν οι κυβερνήσεις διαχρονικά, αυτό που αντιμετωπίζουμε εμείς είναι η ολοένα και μεγαλύτερη υποχρηματοδότηση, η μακροχρόνια εγκατάλειψη των σχολικών εγκαταστάσεων και υποδομών, η διαρκής  υποστελέχωση. Δυστυχώς τις τραγικές συνέπειες αυτών των προβλημάτων βιώνουμε καθημερινά μαθητές και εκπαιδευτικοί στα σχολεία μας.

Συγκεκριμένα πριν μερικές ημέρες στο 9ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΑΘηνών, εκπαιδευτικός έπαθε κάταγμα στο πόδι κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας από θρανίο που έριξε μαθητής. Το ατύχημα αυτό συνέβη την τελευταία  ώρα που ο μαθητής ήταν ιδιαίτερα κουρασμένος και αναστατωμένος.

Και μόνο τυχαίο δε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το συγκεκριμένο γεγονός, όταν το σχολείο αυτό, όπως τα περισσότερα ειδικά σχολεία, δεν έχει τις υποδομές για  να ανταποκριθεί στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών του. Με αίθουσες κλουβιά και ακατάλληλο υλικοτεχνικό εξοπλισμό (θρανία, καρέκλες), χωρίς αίθουσες χαλάρωσης, με απαρχαιωμένο υλικό, χωρίς αίθουσες εικαστικών, μουσικής, θεατρικής αγωγής, δεν μπορεί να συνδράμει σε  μία σωστή εκπαιδευτική παρέμβαση. Μάλιστα όταν έρχεται το διάλειμμα που θα έπρεπε να είναι ώρα χαλάρωσης και ηρεμίας,  οι μαθητές  του συγκεκριμένου σχολείου συνωστίζονται σε ένα μικρό προαύλιο με άλλους τετρακόσιους μαθητές! Οι σχολικές υποδομές λοιπόν όχι μόνο δε διευκολύνουν την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά βάζουν εμπόδια επιβαρύνοντας τους μαθητές.

Δυστυχώς η Ελλάδα βρίθει από Ειδικά Σχολεία που στεγάζονται σε ακατάλληλους χώρους χωρίς να  καλύπτουν ούτε τις στοιχειώδεις προδιαγραφές. Σχολεία που αδυνατούν να προσφέρουν μία ολοκληρωμένη και σύγχρονη υποστήριξη στους μαθητές αντίστοιχη των εξελίξεων στην επιστήμη και στην τεχνολογία. Οι  Διοικήσεις του Δήμου Αθηναίων, όπως και οι κυβερνήσεις διαχρονικά, κωφεύουν στις διεκδικήσεις εκπαιδευτικών και γονέων  και   συνεχίζουν να  βάζουν τις ανάγκες μας στο ζύγι κόστους- οφέλους!  

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ! ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ!

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ  ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ!

ΑΜΕΣΗ ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΚΤΙΡΙΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ

ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ  ΜΕ ΜΟΝΙΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΣΥΧΡΟΝΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΕΕΕΕΚ ΣΤΟΥΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

θρανία
Προς ΥΠΑΙΘΑ και Ίδρυμα Ωνάση: οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης 10, 11 και 13, το πρόγραμμα "Δράσεις Ενεργού Πολίτη" και τα Ωνάσεια σχολεία
«Δυστυχώς, ήδη άρχισαν να επαληθεύονται οι προβλέψεις όσων αντιλήφθηκαν την υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας μέσω των "Ωνάσειων Σχολείων»
Προς ΥΠΑΙΘΑ και Ίδρυμα Ωνάση: οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης 10, 11 και 13, το πρόγραμμα "Δράσεις Ενεργού Πολίτη" και τα Ωνάσεια σχολεία
ekpaideutikoi
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
Καινοτόμες παιδαγωγικές μέθοδοι στην προσχολική εκπαίδευση – Συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Κέρκυρας σε πρόγραμμα Erasmus+
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
tempi
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων
Nέο ηχητικό ντοκουμέντο με μητέρα επιζώντα να καλεί στο «112»
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων